Gravatar

#4381 jessup 15 år siden

The Proposal

Jeg kan godt lide en god ramantisk komedie - dette er ikke en af dem.

2-3/6
This is just until June
Gravatar

#4382 Batsy 15 år siden

380# Elektra er stort set jo bare en tam kedelig facade, og fantastisc four skuffede fælt, Daredevil syndes jeg bare over hovede ik mindede om daredevil. Den var på højde med The Spirit (: men det er vel en egens smag,
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#4383 filmz-Utyske 15 år siden

Problemet med "The Spirit" er, at den intet har med tegneserien at gøre. Jo, der er en mand i en maske og nogle lækre babes, men der stopper ligheden så.

Hele stilen ser jeg som et forsøg fra Frank Millers side, på at gøre "The Spirit" hans egen ting og skubbe seriens skaber, Will Eisner, ud på sidelinjen.

Ikke at der er noget galt i at sætte sit eget præg på en film, men Miller har ikke bare presset sin stil nedover en andens materiale, men har voldtaget det i processen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4384 MOVIE1000 15 år siden

#4382 men de spiller deres rolle, som en superhelt godt, i forhold til The Spirit
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4385 Lord Beef Jerky 15 år siden

#4383 Et andet problem med "The Spirit" er, at det er en lortefilm. Så er den sgu lidt svær at holde af.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4386 wiseguy 15 år siden

Så ”The Road” i går aftes. Viggo Mortensen spiller fremragende, men det er da nok den mest deprimerende film, jeg længe har set!! Jo jeg ku’ da drage nogle paralleller til min kærlighed til mine egne børn og spekulere lidt i, hvad jeg selv ville stille op i samme situation. Alligevel sad jeg både under og efter filmen og tænkte lidt ”hvad skal jeg bruge denne film til?” Jeg skal lige tygge lidt mere over filmen, inden jeg er i stand til at sætte en karakter på.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#4387 RasmusFL 15 år siden

#4386 - jeg synes lige netop ikke den var deprimerende nok. I hvert fald ikke til sidst.

En ellers så stærk og gennemført film havde fortjent en mere konsekvent slutning. Som jeg ser det.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#4388 wimmie 15 år siden

Sjovt at næsten alle der har set dem synes den var deprimerende...det synes jeg nu ikke. Jo, den var skam grum og mørk men ikke deprimerende.

Måske var det fordi jeg havde læst bogen og havde "vænnet" mig til den - eller måske var det, som RasmusFL siger, slutningen der gjorde det. Jeg kom i hvert fald ikke ud af biografen med en downer-følelse :)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4389 davenport 15 år siden

Ja, læs bogen... Jeg var ved at kaste op. Men efter jeg fik min datter kan jeg ikke klare ting omkring børn der misrøgtes på den ene eller anden måde..
Er lige gået igang med bogen Havets Katedral, hvor der også er noget med en lille der er udsultet og arm, og jeg står sgu næsten af.
Som far er det et helt andet liv man kommer ind i, og en helt anden kærlighed.
Synes filmen er fin, og følger bogen godt. Har dog ikke set den færdig endnu, da jeg lige tager den i bider..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4390 Batsy 15 år siden

Van Helsing

Vil ik skrive så meget men bare noget af det vigtigste

Filmen underholder rigtigt meget syndes jeg
Skuespillernene gør det godt Jackman passer godt in Til Van Helsing, Og david Whenham er i topform som munken Carl

Musikken passer godt til filmens tema og historien fejler intet syndes jeg. Vampyrnene er hvertfald lidt mere Uhyggelige en dem fra Twilligt sagaen!

Effekterne er godt især til varulvene men Vampyr eller hvor de transformere sig selv kunne havde været en tand bedere

Alt i alt Fin og underholdene action adventure film 4-4,5/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: