After the Sunset. typisk diamantheist film, med den nu retired tyv der bringes ind i kampen igen, dog har den et lille minimal twist, men jeg ku ret godt li sammenspillet mellem Pierce Brosnan og Woddy Harrolson, de fungere godt sammen synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
En rigtig god film med flot instruktion og filmning, noget jeg ellers sjældent ligger mærke til. Jeg købte den egentlig mest af nysgerrighed over om David Schwimmer kunne klare endnu en dramatisk rolle og han gør det også godt. Med kendte serieskuespillere kan man (dvs jeg) have svært ved at se dem som andre end deres populære karakter, men det var ikke tilfældet ehr. Han har dog ikke en stor rolle, så det skal nævnes at alle andre leverer en solid præstation, især Beckinsale og Dillon. Historien viser umiddelbart godt dilemmaet mellem ytringsfrihed og national sikkerhed, et interessant emne.
Og så gættede jeg for en gangs skyld slutningen! Jeg er ellers elendig til sådan noget, så glæden ved det overskygger lidt filmen lige nu :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
De første tre afsnit var godt nok en broget affære og første afsnit kom først fra kaj de sidste fem minutter. Jeg havde forventet en smule information omkring 1. sæsons afslutning, især fordi der åbenbart er gået et par år siden sidst. Man stykker en smule sammen hist og pist, men først omkring afsnit 3's slutning, er man ved og være med igen.
Det er herligt med en serie, som gider kæle for detaljerne og som ikke er bange for at give sig tid til at fortælle en historie fra bunden, men måden afsnit ét blev leveret på, var ganske drænet for charme, indtil gammelkendte ansigter begyndte at dukke op til sidst. Derefter tog historien endelig fat fra afsnit to og med afsnit tre, er vi nu endelig oppe på niveauet fra sæson ét.
Pyt med historien. Serien er obligatorisk syn for alle.
Serie: 7.5/10 (vægtet gennemsnit)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
En rigtig god og ganske overset lille thriller med en (som altid) velspillende Joseph Gordon-Levitt - den unge mand har altså talent så det rykker :)
5/6
The Box
Mine forventninger var skruet godt ned efter en del dårlige eller middelmådige anmeldelser (og et par gode), men jeg blev mere positiv overrasket end skuffet. Filmen er stemningsfuld, flot filmet og ganske habil spillet (intet dårligt, intet fantastisk - Cameron Diaz kan svinge meget i skuespilstalentkvalitet; her gør hun det nu fint nok) Filmens første halvdel samt slutningen er klart dét der fungerer bedst - den tager en lidt rodet drejning på et tidspunkt - ikke at jeg ikke forstod hvad der foregik, men nogle gange føltes det lidt som om nogle af scenerne kunne have været undværet. den ligner ikke originalhistorien spor - udover starten - men selve forløsningen/slutningen fungerer fint.
4/6
The Invention of lying
En ganske hyggelig lille komedie der dog først og fremmest holdes oppe af Ricky Gervais' humor og charme - og et par fine små cameos af bl.a. Edward Norton og Phillip Seymour Hoffman. Moralen er tydelig og bliver en anelse klistret ind imellem, men heldigvis bliver den ofte skudt i sænk af en god portion satire. Ind imellem bliver den dog også for fjollet og der er et par ting der ikke giver mening, men ideen er nu fin og filmen ganske underholdende.
3/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#4391 filmz-Utyske 15 år siden
Det er sandt.
#4392 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4393 Sweetiebellefan 15 år siden
Endelig udkom spillefilmen, og den er værd at vente på selvom filmen ikke er skabt til Cannes eller masser af Oscars priser.
En Grand Danois har problemer med sine ejere hvoraf faren liger Chris de Burgh, og speciel under en fest med sine venner.
8/10
#4394 lagoni 15 år siden
En rigtig god film med flot instruktion og filmning, noget jeg ellers sjældent ligger mærke til. Jeg købte den egentlig mest af nysgerrighed over om David Schwimmer kunne klare endnu en dramatisk rolle og han gør det også godt. Med kendte serieskuespillere kan man (dvs jeg) have svært ved at se dem som andre end deres populære karakter, men det var ikke tilfældet ehr. Han har dog ikke en stor rolle, så det skal nævnes at alle andre leverer en solid præstation, især Beckinsale og Dillon. Historien viser umiddelbart godt dilemmaet mellem ytringsfrihed og national sikkerhed, et interessant emne.
Og så gættede jeg for en gangs skyld slutningen! Jeg er ellers elendig til sådan noget, så glæden ved det overskygger lidt filmen lige nu :)
#4395 filmz-Bruce 15 år siden
De første tre afsnit var godt nok en broget affære og første afsnit kom først fra kaj de sidste fem minutter. Jeg havde forventet en smule information omkring 1. sæsons afslutning, især fordi der åbenbart er gået et par år siden sidst. Man stykker en smule sammen hist og pist, men først omkring afsnit 3's slutning, er man ved og være med igen.
Det er herligt med en serie, som gider kæle for detaljerne og som ikke er bange for at give sig tid til at fortælle en historie fra bunden, men måden afsnit ét blev leveret på, var ganske drænet for charme, indtil gammelkendte ansigter begyndte at dukke op til sidst. Derefter tog historien endelig fat fra afsnit to og med afsnit tre, er vi nu endelig oppe på niveauet fra sæson ét.
Pyt med historien. Serien er obligatorisk syn for alle.
Serie: 7.5/10 (vægtet gennemsnit)
#4396 wimmie 15 år siden
En rigtig god og ganske overset lille thriller med en (som altid) velspillende Joseph Gordon-Levitt - den unge mand har altså talent så det rykker :)
5/6
The Box
Mine forventninger var skruet godt ned efter en del dårlige eller middelmådige anmeldelser (og et par gode), men jeg blev mere positiv overrasket end skuffet. Filmen er stemningsfuld, flot filmet og ganske habil spillet (intet dårligt, intet fantastisk - Cameron Diaz kan svinge meget i skuespilstalentkvalitet; her gør hun det nu fint nok)
Filmens første halvdel samt slutningen er klart dét der fungerer bedst - den tager en lidt rodet drejning på et tidspunkt - ikke at jeg ikke forstod hvad der foregik, men nogle gange føltes det lidt som om nogle af scenerne kunne have været undværet.
den ligner ikke originalhistorien spor - udover starten - men selve forløsningen/slutningen fungerer fint.
4/6
The Invention of lying
En ganske hyggelig lille komedie der dog først og fremmest holdes oppe af Ricky Gervais' humor og charme - og et par fine små cameos af bl.a. Edward Norton og Phillip Seymour Hoffman. Moralen er tydelig og bliver en anelse klistret ind imellem, men heldigvis bliver den ofte skudt i sænk af en god portion satire.
Ind imellem bliver den dog også for fjollet og der er et par ting der ikke giver mening, men ideen er nu fin og filmen ganske underholdende.
3/6
#4397 elwood 15 år siden
Hehe ja Sæson 2 tager en lidt anden drejning, men man skal lige lærer Frank's Familie og kende og dagligdagen.
Men som sagt før, livet går videre for dem alle, så selv om du måske ikke har hørt fra alle endnu fra sæson 1 er de skam ikke glemt.
#4398 jessup 15 år siden
#4399 filmz-Bruce 15 år siden
#4400 elwood 15 år siden
8-)