Gravatar

#871 Bony 15 år siden

#870 - Det kunne meget vel være. Jeg har lige læst lidt om den og den lyder uhyre interessant. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#872 Michael Andersen 15 år siden

I forlængelse af #869: Link til Benway eller bruce.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#873 elwood 15 år siden

#871

Du kan starte med og læse den her tråd, hvor den nævnes, og tre herrer har svært ved og få deres arme ned 8-)

That's Entertainment

Har også skrevet starten på review et sted på filmz i sin tid, men det satme ike lige til og finde.

Men hallo mester, når du har folk som Fred Astaire, Frank Sinatra, Donald O'connor for blot og nævne nogle, som dine "værter" hvad mere grund skal du ha 8-)

Og hvis du tror SITR themet sidder i dig bagefter, så vent til du høre That Entertainment themet, du vil nynne det ukontroleret, jeg gør hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#874 elwood 15 år siden

hehe har lige set vores gamle koregrafi tråde igennem ren nostalagi og læse (hmm hvor dælen er min That's Entertainment anmeldelse gemt sig?)

Og man kan se Warner har været ude med riven, hvis ikke lyden er blevet deaktiveret så er link'ne hvertfald blevet fjernet hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#875 Bony 15 år siden

#872 - Haha :)

#874 - Ja, jeg husker faktisk tydeligt de tråde i havde gang i. Må også indrømme at jeg lurede lidt med på videoerne af bl.a. Fred Astaires step-numre. :)

Jeg kan især huske én video, jeg godt kunne tænke mig at se igen. Jeg tror det var Fred Astaire, men kan have taget fejl. I klippet danser han med en stok, som under dansen springer op fra gulvet og op i hans hånd. Simpelthen fortryllende koreografi. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#876 elwood 15 år siden

#875

Du tænker på [url= on the ritz[/url]

Der er stadig den dag i dag snak om om det er falsk gulvbræde, teknik eller hvad som hel præcis får stokken til og hoppe op.

[url= the beguine[/url]

Den som jeg nævnte, simplthen fantastisk.

Eleanor Powell wauvvv 8-)

Og Gene Kelly i Summer Stock, læg mærke til den måde han bruger et gulvs knirken på, og den eminente "avis dans"

[url= Stock[/url]

Hmm kan være vi snart skal genføde Koregrafi tråden hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#877 Takfornu 15 år siden

# 869 På tide ;)

Man ka' simpelt og enkelt ikke undgå at komme i godt humør af den og Thats Entertainment bokaen :)

Sad ellers og så og læste lidt mere om Watchmen og er helt ærgelig over jeg ikke har tid til presse forestillingen :( ... men så ka' jeg da glæde mig over premieren på fredag :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#878 Highland Park 15 år siden

Guts (866) skrev:
Har bestilt alle tre. Har ikke noget surround anlæg osv.
[. . .]
Og hvis det så blæser mig væk, så vil jeg klart overveje at opgradere enten til nogle special editions eller blu-ray skiver...

Jeg har heller ikke surround sound-anlæg og har det bl.a. derfor på samme måde.
Desuden tjekkede jeg lige billedkvaliteten på "Election II" i går, og den ser helt fin, omend ret grynet (men det er vist tilsigtet), ud.
Hvad kvaliteten af "Breaking News" angår, kan du læse en kort omtale her:
http://www.dvdsnak.dk/id182.htm

Har du forresten fået set "The Big Heat" og "The Mission", og hvis ja; faldt de i din smag? :)
Jeg bemærkede jo tidligere, at du havde modtaget dem (fra dddhouse antager jeg).

#872: Haha! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#879 jessup 15 år siden

Jeg så Madame de... (Max Ophüls) - er meget begejstret og ligger umidelbart på 8/10. Der var dog et par irritationsmomenter som måske mindskes ved gensyn. Kameraarbejdet er altid i bevægelse og er nærmest berusende.
This is just until June
Gravatar

#880 Guts 15 år siden

#878

Nej har endnu ikke fået set dem. Smed The Mission på, men jeg ved sgu ikke rigtig?! Det er som om der er et vandmærke midt i billedet?! Det har jeg sgu aldrig oplevet før. Så blev jeg irriteret. Så nu er begge filmene røget i karantæne inde i skabet. Men jeg hiver dem frem igen når jeg får Election 1+2 og Breaking News. Og så er der ellers dømt Johnnie To maraton med Mad Detective (BD) som afslutning. Det skal nok blive en god dag.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: