#4428 Jeg er helt enig i din bedømmelse, fantastisk film.
#4429 Nu har jeg ikke set The Machinist, men Michael Fassbender gør det virkelig fantastisk i den her film - alene den fysiske forandring han gennemgår er helt utrolig og med til at gøre filmen meget troværdig.
Steve Mcqueen giver meget plads til skuespillerne i filmen, det ser man blandt andet i den allerede nævnte 17-minutter lange samtale mellem Bobby og præsten, hvor skuespillerne virkelig får rum til at skabe en særlig intens stemning.
Syntes det var på tide med en udfordring til lillepigen Så L.A. Confidential røg på igår sent. Jeg havde forventet hun var gået ud som et lys undervejs, men nix, hun holdt ud og sagde bagefter "nørrj hvor var den god far". Spurgte ind til plottet, for jeg havde forventet, at en del var gået hende henover hovedet, men hun havde alle trådene på plads. Fars pige!
Og filmen? Stadig fantastisk! 6/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#4432: Det fik jeg så lige gjort! Og det var en rigtig god oplevelse. En glimrende serie, der er en vellavet, spændende og underholdende omgang Zombie-splat :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg mener at huske, at filmningen er noget ujævn, da de veksler mellem en del forskellige måder at filme på, bl.a. meget ordinære optagelser, shaky cam, fastlåste kameravinkler (nu FOREGÅR det jo i Big Brother-huset, hehe) mv. Men jeg synes da generelt kun, jeg har hørt positiv omtale af serien rundt omkring. Nu har jeg ikke læst nogen anmeldelser, men de, jeg kender, der har set den, har i hvert fald været glade for den.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#4431 AP 15 år siden
#4429 Nu har jeg ikke set The Machinist, men Michael Fassbender gør det virkelig fantastisk i den her film - alene den fysiske forandring han gennemgår er helt utrolig og med til at gøre filmen meget troværdig.
Steve Mcqueen giver meget plads til skuespillerne i filmen, det ser man blandt andet i den allerede nævnte 17-minutter lange samtale mellem Bobby og præsten, hvor skuespillerne virkelig får rum til at skabe en særlig intens stemning.
#4432 evermind 15 år siden
#4433 filmz-Bruce 15 år siden
Og filmen? Stadig fantastisk! 6/6
#4434 Kruse 15 år siden
#4435 evermind 15 år siden
#4436 Highland Park 15 år siden
#4437 evermind 15 år siden
Jeg mener at huske, at filmningen er noget ujævn, da de veksler mellem en del forskellige måder at filme på, bl.a. meget ordinære optagelser, shaky cam, fastlåste kameravinkler (nu FOREGÅR det jo i Big Brother-huset, hehe) mv. Men jeg synes da generelt kun, jeg har hørt positiv omtale af serien rundt omkring. Nu har jeg ikke læst nogen anmeldelser, men de, jeg kender, der har set den, har i hvert fald været glade for den.
#4438 DarkLight 15 år siden
And we will come!
#4439 Highland Park 15 år siden
Ja men du sluger jo også det hele råt - med hud og hår. ;)
#4440 Kruse 15 år siden