Gravatar

#4441 Batsy 15 år siden

The A team

Den er sku en fed action film og skuespillet er i top især med Ham fra Distict og Liam er sku herlig!

Historien er jo lidt et tyndt plot men jeg havde det fint, men dog syndes jeg der manglede en skurk, pike fangede det lidt men han var lidt for meget ja pinlig spillet, og , Lynch hva sker der for at Bruge Call of Duty I det xD.

4/6 Fin og fed action film og med godt skuespil men ik godt nok plot og skurke

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#4442 Kiksmann 15 år siden

Riding the bullet

Endnu en Stephen King filmatisering som ikke er sindsoprivende. Selve historien er bygget over hans internetroman,
som senere er kommet på tryk.

Historien handler om den unge kunstner Alan Parker, som finder døden mere interessant end livet. Da hans kærste forlader
ham, drikker og ryger han sig stenskæv, og i sin selvmelidenhed beslutter han sig for at tage sit eget liv, hvilket først
sker da hans kærste vælter ind sammen med et surprise party, heldigvis er det ikke et alvorligt snit.
Kort efter får hans mor et slagtilfælde, og Alan begiver sig hjemad for at se hende, og det bliver en rejse med døden som følgesvend.

Det er ikke så meget at sige om selve handlingen, filmen er værre end bogen, og bogen er heller ikke den bedste fra King's side.
Instruktøren er Mick Garris har heller ikke det flotteste CV at svinge rundt med, men om han har haft sit hjerte med i denne her opgave
kan man diskutere. Skuespillet halter for nogen, men selve hovedrollen spilles af Jonathan Jackson, som nogen kender som
Kyle Reese fra TSCC serien, og han levere en ganske god præstation.
Men når det er sagt er der heller ikke så meget mere at sige.
Efter de 94 min. som filmen varer, sidder man ikke og tænke dybsindige tanker, tværtimod overvejer man hvad der så skal ske,
Jeg følte mig til tider underholdt, men ikke hele vejen igennem. På nogen tidspunkter er der sekvenser som er filmet godt, mens
andre ligner noget som er klippet sammen i al hast. Hvad det skyldes ved jeg ikke, og jeg er også ligeglad.

Filmen er ikke bestået!!

4/10

Eragon

Blå drager, eventyr, action, Jeremy Irons og John Malkovich. Dette burde da ende godt, for det lyder som fest og farver!!!!
Det er det ikke, det er noget hø er det. Den bedste skuespiller i denne film er en animeret drage!!! Det siger ikke så lidt.

Selve eventyret handler om drageryttere, som nu næsten er udryddet, efter en lang og opslidende krig. De sidste af deres slags
rejser rundt og gemmer sig for sejrherren.
Den unge helt Eragon er uden at vide det, en dragerytter, og da han en dag finder et drage æg er hans skæbne forsejlet. Til at hjælpe
ham, har han den ældre kloge dragerytter Brom. Også er det ellers ud og redde prinsessen og dagen.

Hvad laver Jeremy Irons i den film? Han virker mig noget malplaceret.John Malkovich ser man næsten ikke, nu da han endelig skal spille ond.

Ikke alt er totalt ringe, dragen er da flot nogen gange, men som filmen skrider frem, ender den med at ligne en dårlig kopi af LOTR.
Der er ingen tvivl om at børgerne har haft sin sejrsgang, men jeg kan godt forstå at filmen ikke har.
Tilgengæld syntes junior at filmen er overfed, men han er undskyldt, han ved ikke bedre endnu.

Filmen flopper fælt og stinker!!!

1/10

Rocky Balbora

Rocky er tilbage!! Og det er dælme godt, efter den fæle 5'er som jo mildest talt skød serien ned i et hul af dimensioner.

Rocky's storhedstid er over, han passer sin resturant, og forsøger at få knyttet et nært bånd til sin søn, dog uden at
det lykkes for ham. Samtidig hjælper han stadig sin svoger den altid negative Paulie.
Rocky har det svært, for han hænger fast i fortiden, og hans tab er sværer for ham at komme over.
Men pludselig er muligheden for at komme i ringen der igen.

Historien er måske en smule banal, men ser man på virkelighedens verden, er der jo mange ældre boksere som har gjort det samme.
Stallone har med denne film, lavet en god og værdig afslutning på hans saga om Rocky, og lad os alle bede til at det forbliver sådan.

8/10

My name is Bruce

B-film's ukronede konge, har lavet et næsten humoristisk selvportræt.

En ung knægt, kommer til at vække en dæmon som nu slagter løs i hans by. Han ser kun en udvej at kidnappe den bedste dæmonslagter
han kender Bruce Campbell. Desværre misforstår Bruce det hele, og da sandheden går op for ham, forvandler han sig til en omvandrende
katastrofe, for det er jo kun på film han er Ash, eller findes der en smule af den helt i ham alligevel??

Filmen er på prunkter meget sjov, og jeg tager hatten af for Campbell, det er noget af et selvportræt.
Der er tidspunkter hvor filmen er sjov, og en enekelt scene ser jeg som filmens højdepunkt da han skyder det halve af byen.

Af skuespillere skal man fremhæve Ted Rami, manden er sjov!

Men filmen kunne godt have været bedre, der er for lang tid mellem det helt sjove, og at se Campbell lave grin med sig selv er i længden ikke helt holdbart.

5/10

AVP2

Endnu engang støder de to racer sammen på jorden med mennesket i midten, nogen skal det åbenbart gå ud over. Og når man nu tænker over
det, er det egentlig mærkeligt de vælger jorden hver gang. Mennesket sparker jo alien røv hver eneste gang. Nå noget skal man åbenbart ikke lige
tænke så dybt over, det der med de kloge aliens er åbenbart for overvurderet.

Et rumskib styrter ned på jorden (og det er kun 2 mennesker som hører det, mens det halve af Sjælland bliver udryddet???), og om bord er
alien monsteret (i en upgrade udgave). Det spreder nu lystigt dø og flere aliens. På en fjern planet ser en jæger dette, og tager afsted for
at stoppe monsteret.

Altså den første AvP var ringe, den her er værre. Man kan gennem filmen se Strause brøderne vise os, hvor godt de kender deres Alien film, ved at de
direkte har kopieret scener over i deres egen, om det er en hyldest må guderne vide, jeg er ligeglad for det redder ikke noget. Filmen
er et makværk, og jeg håber at det hele dør her, for det er simpelthen for meget at glo på.

1/10

Gau Ngao Gau

En ung mand skyder en advokat i en resturant, og man sætter den hårde politibetjent Wai til at fange morderen.
Men det er en kompliceret morder, han er en opdrættet morder som ikke kender til andet en at slås for sit liv.
Han er som barn blevet brugt til at underholde andre, mens han måtte kæmpe for sit liv i en arena hvor børn slås for deres liv.
Midt i alt det her, finder han for et kort øjeblik lykken i den seksuelt misbrugte pige, hvis liv han redder fra hendes egen far.
Sammen slipper de væk, men Wai er en mand hvis fortvivlse og had til sin egen far, har fordærvet ham, og han vil finde dem for enhver pris.

Kan du lide Old Boy, er der en chance for at du vil kunne lide denne her. Den er ikke så genial som Old Boy, men den er ligeså hård.

7/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#4443 filmz-Bruce 15 år siden

The Killers

Nej, desværre var det ikke gruppen THE KILLERS jeg så, men filmen med min datter og nevø. De var glade og så er farmand også glad, selv om han kedede sig usigeligt og blot så endnu en skabelon vare fra Hollywood fabrikken. Ashton Kutscher har selv produceret filmen. Om det er fordi ingen andre vil give ham en rolle eller han blot tror det er springet til hurtigere tjente penge, skal jeg ikke kunne sige. Jeg vil dog håbe, at det er blevet endnu sværere for ham at få en rolle fremover og for hans skyld håber jeg, at konen er velpolstret.

1-2/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4444 Highland Park 15 år siden

Bruce (4443) skrev:
...for hans skyld håber jeg, at konen er velpolstret.

Det er hun: http://twitter.com/aplusk/status/1366791709
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4445 BN 15 år siden

#4443:

Nåh? Ashton Kutscher har da ellers leveret en del gode præstationer, selvom jeg ikke lige ved hvor og hvornår. Og der er der også mange der godt kan lide ham som skuespiller, så han er slet ikke så frygteligt ringe som du og jeg synes. Vi andre kan jo også have skjulte talenter, som aldrig kommer til offentlighedens kendskab, ikke sandt?

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4446 filmz-Bruce 15 år siden

#4444 Godt billede :)

#4445 Jeg bedømmer nu alene ud fra denne præstation og film. Jeg kan ærligt ikke huske ham i andre film!? Du har helt ret, at han kan være ok. Dette var blot boring.
Gravatar

#4447 Highland Park 15 år siden

Ja, hvem vil ikke gerne have sådan en udsigt fra sofaen? :P

Denne film står fint mål med hans evner inden for skuespillerfaget:
http://www.imdb.com/title/tt0242423/

Spørg mig ikke hvorfor jeg har set den...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4448 filmz-jonasgr 15 år siden

Han er faktisk rigtig sjov når han bliver interviewet eller i andre sammenhænge. Hvilket naturligvis ikke siger noget om hans skuespilsevner.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4449 BN 15 år siden

Bruce (4446) skrev:
#4445 Jeg bedømmer nu alene ud fra denne præstation og film. Jeg kan ærligt ikke huske ham i andre film!? Du har helt ret, at han kan være ok. Dette var blot boring.

Øv, hvor jeg ærgrer mig, når ironi går hen over hovedet på andre! ;-)

Læs lige mit indlæg en enkelt gang til, please. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4450 filmz-Bruce 15 år siden

#4449 Ok, jeg blev taget med bukserne nede ... bogstaveligt! Jeg havde taget Vaio'en med på toilettet ;)

Skriv ny kommentar: