Det var egentligt ikke engang første gang at jeg satte mig til at se denne film, da jeg for en del år siden faktisk fik set starten af filmen. Men dengang havde jeg ikke den store erfaring med udenlandske film, og jeg tror ikke engang at jeg havde set en eneste asiatiske film på det tidspunkt. Derfor blev jeg dengang irriteret over den japanske mimik og skuespil, da jeg jo på det tidspunkt kun havde været vant til at se amerikanske film. Derfor fandt jeg filmen elendig, og gad ikke at se den færdig.
Jeg valgte dog at give den en chance til, da jeg siden har udviklet mig personligt, og har fået en langt bredere og mere moden filmsmag. Jeg har også fået set en del flere asiatiske film, så jeg har vænnet mig til den anderledes mimik og udtryksform som man finder i asiatiske film.
Da det ikke længere var et ankepunkt, kunne jeg fokusere på selve filmen. Og den er skam langt bedere end jeg syntes dengang. Men, det gør det satdigvæk ikke til en specielt god film. Den har en stor mangel på dybe hos karaktererne. Der er mange personer med i filmen, og man kommer desværre ikke under huden på nogen af dem. Det forbliver alt for overfladisk. Derfor er det svært at have den store interesse under actionscenerne, da man egentligt er ret ligeglad med udfaldet. Og når alt kommer til alt, så er actionscenerne heller ikke specielt flotte eller interessante.
Alt i alt, så er filmen en hel del bedere end da jeg så den første gang, men den kommer desværre heller aldrig over middel efter min mening.
3/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Hold da op!!! Jeg har lavet en nuga arm I Bukserne!, og self drak jeg cola
og så når scenen Hvor Dallas er inde luftkanller og alien skulle lige sige hej!
så for satan jeg blev våd af cola
Simpelhen, Og alt det lort for en kat!!!!!!, Jones din skide søde mis!
Stakkels bret, og ripley det var i sikkerhed skulle abselout skulle efter den kat!
Jeg forstå dog ik noget
Hvorfor skader alien bret, og ik Dallas?, de blev jo begge brugt som Ægge bærer?
[
Men aligvel Fed og fantastisk film! Glæder mig enlig lidt til Scotts Remake, Håber dog ik han bruger for meget CGI! Jeg så dicrectors Cut, og vil spørge om er det en anderleds slutning i den normale?
6/6 For den fremragende film!, Den er gammel men for søren den skræmmer røven af en!
så nu går jeg i seng eller vil håbe og jeg ik får et besøg af "The son of a bitch" I mine drømme
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Dyb trailerstemme: I 1979 lavede Bruce en nougatarm i bukserne. 31 år senere er turen kommet til Erlingúr. Selvom ingen (heldigvis) kan høre dem skrige gentager historien sig i... A L I E N
#4455: Synd du ikke fik mere ud af den, men det er da flot, at du gav den en chance til. :) Selv holder jeg meget af den og bliver både rørt og revet med af historien.
Lad for guds skyld være med at se den elendige fortsættelse!
#4456: Pragtfuld anmeldelse Erlingúr! Jeg er især vild med "og alien skulle lige sige hej!" Haha! :D
Michael Andersen (4458) skrev:
Slutningen er den samme, men der er nogle andre [url= ;)
Hehe... :)
Ellers er der også denne: [url= drink that! That jar contains aliens![/url]
#4451 Highland Park 15 år siden
Så forstår jeg bedre, hvorfor han skriver "shhh don't tell wifey".
Jeg får det pludselig helt dårligt... :/
#4452 filmz-Bruce 15 år siden
#4453 Highland Park 15 år siden
#4454 BN 15 år siden
;-)
#4455 Kruse 15 år siden
Det var egentligt ikke engang første gang at jeg satte mig til at se denne film, da jeg for en del år siden faktisk fik set starten af filmen. Men dengang havde jeg ikke den store erfaring med udenlandske film, og jeg tror ikke engang at jeg havde set en eneste asiatiske film på det tidspunkt. Derfor blev jeg dengang irriteret over den japanske mimik og skuespil, da jeg jo på det tidspunkt kun havde været vant til at se amerikanske film. Derfor fandt jeg filmen elendig, og gad ikke at se den færdig.
Jeg valgte dog at give den en chance til, da jeg siden har udviklet mig personligt, og har fået en langt bredere og mere moden filmsmag. Jeg har også fået set en del flere asiatiske film, så jeg har vænnet mig til den anderledes mimik og udtryksform som man finder i asiatiske film.
Da det ikke længere var et ankepunkt, kunne jeg fokusere på selve filmen. Og den er skam langt bedere end jeg syntes dengang. Men, det gør det satdigvæk ikke til en specielt god film. Den har en stor mangel på dybe hos karaktererne. Der er mange personer med i filmen, og man kommer desværre ikke under huden på nogen af dem. Det forbliver alt for overfladisk. Derfor er det svært at have den store interesse under actionscenerne, da man egentligt er ret ligeglad med udfaldet. Og når alt kommer til alt, så er actionscenerne heller ikke specielt flotte eller interessante.
Alt i alt, så er filmen en hel del bedere end da jeg så den første gang, men den kommer desværre heller aldrig over middel efter min mening.
3/6
#4456 Batsy 15 år siden
Hold da op!!! Jeg har lavet en nuga arm I Bukserne!, og self drak jeg cola
Simpelhen, Og alt det lort for en kat!!!!!!, Jones din skide søde mis!
Jeg forstå dog ik noget
Men aligvel Fed og fantastisk film! Glæder mig enlig lidt til Scotts Remake, Håber dog ik han bruger for meget CGI!
Jeg så dicrectors Cut,
og vil spørge om er det en anderleds slutning i den normale?
6/6 For den fremragende film!, Den er gammel men for søren den skræmmer røven af en!
så nu går jeg i seng eller vil håbe og jeg ik får et besøg af "The son of a bitch" I mine drømme
#4457 Bony 15 år siden
Man får jo helt lyst til at gense "Alien". Men så igen, det har man jo altid lysten til. Fantastisk film, er helt enig i din karakter. :-)
#4458 Michael Andersen 15 år siden
Det bliver ikke et remake, men to prequels :)
Slutningen er den samme, men der er nogle andre [url= ;)
#4459 Highland Park 15 år siden
Selv holder jeg meget af den og bliver både rørt og revet med af historien.
Lad for guds skyld være med at se den elendige fortsættelse!
#4456: Pragtfuld anmeldelse Erlingúr! Jeg er især vild med "og alien skulle lige sige hej!" Haha! :D
Hehe... :)
Ellers er der også denne:
[url= drink that! That jar contains aliens![/url]
#4460 Michael Andersen 15 år siden
Syret ;D