Gravatar

#4461 Batsy 15 år siden

457# Mange tak (-:, og tak for det (: 458#
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#4462 Antlion 15 år siden

#4455:

En barnlig og meningsløs fortolkning af "Lord of the Flies". Idéen er god (i sit lettere morbide udgangspunkt), men den drukner i banalitet og prætentiøsitet: Malplaceret, eksplicit og unødvendig vold på den ene side og dårlig fungerende symbolisme på den anden. Fukasaku prøver at gøre en voldsfilm, hvor vi ikke væmmes af grusomhederne (som vi gør i "Lord of the Flies"), men underholdes, til mere end hvad den er.

"Battle Royale" er en cocktail af konventionel splatter underholdning, smarte mellemtekster og malplacerede mærkeligheder!

2-/6
Gravatar

#4463 filmz-jonasgr 15 år siden

#4462 Det lyder næsten som en Tarantino film. (Nej har ikke set den).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4464 Skeloboy 15 år siden

Hvad snakker i om? Battle Royale er da fed nok:)

Børn, der slår hinanden ihjel på en ø...det kan kun være et hit
Gravatar

#4465 Kruse 15 år siden

#4463: Den skulle eftersigende også være blandt Tarantino's favoritter, så du er ikke helt galt på den :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4466 wimmie 15 år siden

Jeg synes Battle Royale er ganske fin - 4/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4467 Bony 15 år siden

wimmie (4466) skrev:
Jeg synes Battle Royale er ganske fin - 4/6

Jeg er enig med Wimmie her. 4/6 er en fin karakter til en fin lille film. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4468 Batsy 15 år siden

A L I E N S

Crakey!, Thats some Sons af Bitch in that movie!

Nå starten syndes jeg var fint, og den skulle ik være længre altså fra de tager af sted Til Planet LV-124? aner ik tallet

Filmen er Rigtig god!, Jeg fik nogen Chock men dog er den ik særlig Uhyggelig!. Filmen har action, Epic music scoret Af James Horner! Weaver i topform som En Satans Kælling der smadre nogen Son of A bitches! Jeg blev Påvirket af filmen især når Hende Macho Damen skød på de Ubudne Gæster og Hudson så sagde jeg eller mere Udbrød jeg" Shoot To Thrill". Ja Macho damen er sku lidt en barsk satan!

Jeg glæder mig til 3 ereren for en årsag, Bishop, Kicks/dwayne og Newt/Rebeacca, Hvordan de dør som 3 eren siger i info sidste overlevende igen igen (:

Alt i alt Fantastisk Action Si Ficton film! 6/6,

Dog alien og aliens er forskeligge film! syndes jeg måske ik lige presonerene og De Slemme Kul sorte drenge. Men Etteren er en klassisk Horror film og Aliens er nu Mere en Klassisk Action Film (:

Gravatar

#4469 Skeloboy 15 år siden

#4468 - ja, det er to fantastiske film, som ikke er helt i samme genre. Er som sagt mere til Aliens...Newt/Rebecca giver den et ekstra twist(selvom det måske er lidt underligt, hun er der)....og klasse-manuskript med fede action-oneliners...[url= away from her, you bitch"[/url]
Gravatar

#4470 Batsy 15 år siden

4469# Er hun en alien?, Android, hun kan jo være altmuligt :D

Skriv ny kommentar: