A L I E N S Jeg glæder mig til 3 ereren for en årsag, Bishop, Kicks/dwayne og Newt/Rebeacca, Hvordan de dør som 3 eren siger i info sidste overlevende igen igen (:
Uh oh.. :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Tja jeg er skuffet, de 2 første var fantastiske, Den her er slet ik så god som de andre dog har den nogen gode elementer eks Weaver gør det super!, Scenen
Hvor hun står andsigt til andsigt med alien i Sygehusrummet,
men den er slet ik så uhyggelig!
Filmen i hele taget er fin nok, men Effekterne kunne have været bedere, men kommer jo an på Bugdet, Fincher gik vist over dens Bugedet men Alien er sku flot lavet, men CGI udgaven er sku lidt gammeldags og ligner slet ik noget som er brugt meget på.
Fin film, Fin historie bedere end de 2 første andre nej! 3-4/6
Næste stop går Til Alien 4 eller Rescuration( spelled)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Efter at have fået rigeligt med sol lørdag holdt jeg mig indendøre i går og fik genset 3 film:
Predator (gamle BD): Super underholdning. Holder stadig og er nok en af mine favorit Arnold film. 4½ / 6
Predator 2 (DVD): Flyttet fra junglen til L.A. gør ikke noget særligt godt for genren. Der er lidt for meget falden-på-halen komik, overdrevne karikaturer og historien er også lidt roddet. Må dog indrømme jeg ikke fulgte med 100% af tiden, da jeg også lige skulle rode lidt med min kærestes computer og få den til at virke igen. Men virkede ikke som om jeg gik glip af det helt store. 2 / 6
Tror dog godt jeg kunne finde på at se Predators i håb om at den vender lidt mere tilbage til stemningen fra den første film.
Boyz'N'the Hood (DVD): Fantastisk god film om de dårlige vilkår som mange sorte amerikanerne vokser op under. Har man ikke set den endnu kan jeg varmt anbefale den. 5 / 6
Jeg foretrækker nu Jeunets ujævne, klichéfyldte og fjollede "Alien: Resurrection" frem for Finchers drønkedelige "Alien³" (selv om jeg elsker Goldenthals sublime musik, ret godt kan lide den scene EPH333 fremhæver samt er vild med slutningen). Førstnævnte brød jeg mig virkelig ikke om, da jeg så den i biografen. Jeg var meget skuffet men har sidenhen fået et lidt bedre forhold til den. Min foretrukne scene må næsten være den, hvor
#4471 El vez 15 år siden
Uh oh.. :)
#4472 Batsy 15 år siden
#4473 Batsy 15 år siden
Tja jeg er skuffet, de 2 første var fantastiske, Den her er slet ik så god som de andre dog har den nogen gode elementer eks Weaver gør det super!, Scenen
Filmen i hele taget er fin nok, men Effekterne kunne have været bedere, men kommer jo an på Bugdet, Fincher gik vist over dens Bugedet men Alien er sku flot lavet, men CGI udgaven er sku lidt gammeldags og ligner slet ik noget som er brugt meget på.
Fin film, Fin historie bedere end de 2 første andre nej! 3-4/6
Næste stop går Til Alien 4 eller Rescuration( spelled)
#4474 McPeter 15 år siden
Predator (gamle BD):
Super underholdning. Holder stadig og er nok en af mine favorit Arnold film.
4½ / 6
Predator 2 (DVD):
Flyttet fra junglen til L.A. gør ikke noget særligt godt for genren. Der er lidt for meget falden-på-halen komik, overdrevne karikaturer og historien er også lidt roddet. Må dog indrømme jeg ikke fulgte med 100% af tiden, da jeg også lige skulle rode lidt med min kærestes computer og få den til at virke igen. Men virkede ikke som om jeg gik glip af det helt store. 2 / 6
Tror dog godt jeg kunne finde på at se Predators i håb om at den vender lidt mere tilbage til stemningen fra den første film.
Boyz'N'the Hood (DVD):
Fantastisk god film om de dårlige vilkår som mange sorte amerikanerne vokser op under.
Har man ikke set den endnu kan jeg varmt anbefale den. 5 / 6
#4475 Batsy 15 år siden
#4476 Lord Beef Jerky 15 år siden
#4477 Batsy 15 år siden
#4478 Lord Beef Jerky 15 år siden
#4479 Batsy 15 år siden
#4480 Highland Park 15 år siden
Min foretrukne scene må næsten være den, hvor