Gravatar

#4521 Batsy 15 år siden

The green mile

wow, den er jo mega god!, jeg plejer aldrig græde under en film, but den film her fik mig!, Både
der del og John fik stødet
Ubeskriveligt trist!

Må sige at Tom og Co gør det fantastisk godt alle sammen!, og man følte virkelig at de var den person de spillede især Percy var virklig godt og klamt spillet.

Vis du ik har set den, syndes jeg du skal! den er klart et gik værd!

5/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#4522 BN 15 år siden

Tak for din lille anmeldelse, EPH333.

Jeg bemærkede lige en detalje:

EPH333 (4521) skrev:
den er klart et gik værd!

Hvis en film er et "kik" værd, er det fordi man blev siddende og så den færdig. Men hvis en film derimod er et "gik" værd, må det være man rejste sig og GIK. hehe

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4523 Batsy 15 år siden

4522# Ups jep så siger vi at den skal ses! for det er det hele værd, that better (:

Gravatar

#4524 BN 15 år siden

#4523:

Nemlig. ... Men det kan være, vendingen "den er et GIK værd" ender med at blive integreret i det danske sprog. :-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4525 Batsy 15 år siden

4524# hehe ja :-)

Gravatar

#4526 MOVIE1000 15 år siden

Alice i eventyrland (2010)

Endnu engang er Johnny Depp, Tim Burton og Danny Elfman forenet i en film. Og det kan man tydelig se/mærke. Johnny stjæler som altid billedet, Burton har endnu engang vist sin kreativitet, og Elfman forstår at sætte det hele sammen med lidt musik. Men det er ikke bare Johnny der forstår at spille skuespil i denne film, det gør stort set alle og de gør det fremragende, især hende der spiller Alice. Effekterne er ret specielle, men på en flot og god måde, det virkede også som om de havde travlt, de skynder sig hele tiden at springe hen til det næste sted, man når ikke rigtig at nyde et sted ad gangen.
De fleste kender den klassiske Alice i eventyrland og dette er bare en fortsættelse hvor man følger den 19 årige Alice, der skal hjælpe Underland, med at få den Hvide dronning til magten i stedet for den Røde dronning.
Der sker stort set ikke rigtig noget nyt, det er bare et gensyn med de klassiske figurer, filmen mangler humor, den er alt for forudsigelig, og gerne lidt mere action, det virkede lidt i retning af slutningen af Narnia 1, men tilgengæld sluttede den perfekt, og skuespillerne gør det fremragende.
4/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4527 lagoni 15 år siden

Runaway Jury

Jeg synes John Cusack er hammercharmerende og generelt en fantastisk skuespiller, så det her er lige en film for mig. Det er meget hans film, men selv om man ikke kan lide ham (men hvem kan ikke det?) bør man se den for scenen med Hackman og Hoffman. Det er skuespil, der slår gnister. Interessant og velskreven historie.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4528 MOVIE1000 15 år siden

#4526 glemte at tilføje

Ekstramterialet er ikke nogen hurra oplevelse overhovedet, der 3 små bagom, der varer hver ca. 6-7 min, for det meste bruger de bare tiden på at rose hinanden, og man hører også om teknikken som man kender og har set fra andre film.
Utrolig nok så kan man hvis man vil se filmen med dansk tale hvilket jeg ikke har prøvet, men den dag kommer snart.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4529 elwood 15 år siden

Slutningen brød jeg mig dog ikke så meget om, synes der blev lige lovlig meget
poetic justice
(hvis man kan sige det) over den.

Eller måske det fordi jeg havde vænnet mig til The Bad guys always wins, i de andre film jeg havde set op til 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4530 lagoni 15 år siden

Jeg har læst bogen for længe siden, så kendte slutningen på forhånd, så det var egentlig hvad jeg forventede. Det var måske lidt meget, men jeg synes de generelt holder en rimelig balance - de to kokser lidt i det og er ikke perfekte, så man (hvis man ikke kendte slutningen) er nok aldrig helt sikker på de klarer det. Dog kan jeg godt se det måske blev fremstillet ldit for helligt, da Rohr nægter bestikke dem.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: