Gravatar

#481 wimmie 15 år siden

Hehe...jo, det kunne godt lyde sådan ;)


Personligt synes jeg dog at National Treasure er en langt bedre film (1'eren - ikke 2'eren!) på den anden side så har Chain Reaction jo Racel Weisz OG Morgan Freeman....
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#482 Michael Andersen 15 år siden

OG Jerry Goldsmith... nå ja ja når man kan dømme ud fra de lækreste kvinder, kan man også dømme ud fra den bedste musik ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#483 Highland Park 15 år siden

#481: Jeg har ikke set nogen af dem så...

#482: Mener du ikke den lækreste komponist? :P
Og apropos hvilken; hvad er der blevet af scorekarlen?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#484 Michael Andersen 15 år siden

#483 Nej det gør jeg ikke ;)

Scorekarlen - he got lucky!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#485 Benway 15 år siden

Space Chimps. Nu er Disneys "The Wild" ikke længere den værste computeranimationsfilm jeg har set...
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#486 elwood 15 år siden

#485

(Cue dramatic Music)

Trailer Voice: "in a wOrld, where bad movies are coming out everyday"

Trailer Voice: "one man have seen things, no man or woman should ever see"

Man "I have seen things, no man or woman should ever see"

scared good looking girl, with not much clothes on: "What do you mean, I was just going to rent some Uwe boll movies for the fun of it"

Man "that is how it all starts, soon you'll be renting all movies like Pledge This, Space Chimps, Beverly Hills Chihuahua 2" (man looks in the camera and says, oh yes it happen)

Trailer Voice: "one mAn, against the whole film industry"

Evil film industry: "okay I just got off the phone, with Paris Hilton, she wants to do a political drama about those little creepy dogs she likes"

Evil film industry Scared guy: "but, but sir, no people wants to see these kind of movies, they are bad.. bad.."

Evil film industry slams his fist in the table, so it break in two: "people will see what I tell them, now get me Mr. Tarantino and a big bag of money, so he can approve this film"

(Cue Dramatic Michael bay music)

Trailer Voice: "A man ones with great movie taste, now lost for ever, tries to save the humans"

Man "it's to late to save me, I have lost my good movie taste, but there is still hope for you, and the others"

Not scared anymore good looking girl, now with even less clothes on: "The Others?"

Man "yes the others who are going down to rent bad movies right now as we speak"

Next scene Man tries to talk a group of people outside Blockbuster to sence

Man yelling: "people listing to me, don't go rent, Bad movies, it's what they want you to do, because you will then be slaves of the bad movie taste (cue patriotic music) I know this because I was once a man with great movie taste, Gone with the wind, North bu Northwest, Godfather and so on... But look at me know, I can't even remember the actors from Double Idemnity... But there is still hope for you, people begins to slowclap...

(cue Even more patriotic music that would even make Michael Bay says ok this is to much)

Next scene man crawls around in the airducts and we hear from the enemy

Evil film industry: "Who is this guy! I want him stopped!"

Evil film industry security: "sir he has just taken out our backup servers, with our Paris Hilton collection"


Evil film industry: "noooo! this can't be happeing!, Someone please stop him!"

Trailer Voice: "From Warner Brothers comes a story about a Man who got enough of it all, and decided to save the world from bad movies"

Trailer Voice: with Action, drama.. and some lOve...."


Trailer Voice: "Warner Brothers presents... Benway: The Destroyer Of Bad Movie Taste, coming sometime next year"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#487 Benway 15 år siden

#486 Hæ, hæ. Takker. :)

Jeg så filmen med min søn, som efter ca. 30 minutter kiggede på mig og spurgte om vi ikke kunne se noget andet, så jeg er egentlig helt stolt over, at han har arvet en kritisk dømmekraft. Jeg har da også gjort, hvad jeg kan for at introducere ham for nogle gode film, så det hele ikke drukner i Pokemon og Bayblade-tvserier. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#488 RFriis 15 år siden

Fik set Wilders The Seven Year Itch i går, og jeg blev i den grad positivt overrasket. Filmen er en vaskeægte tour de force af sublime humoristiske optrin, anført af en veloplagt Tom Ewell, der - forståeligt - lader sig charmere af Marylin Monroe, mens kone og barn er på ferie. Især filmens indledende minutter, hvor der drages paralleller mellem fortidens indianere og nutidens storbyboere, er mindeværdig.

Selvom handlingen på papiret ser noget tynd ud, mister filmen aldrig gnisten, og er generelt et forfriskende og meget morsomt bekendtskab. Trods dens letløbende stil, en komedie i Some Like it Hot-klassen.
Gravatar

#489 filmz-Narniabæver 15 år siden

101 Dalmatinere:

Nogen dalmatinere og stjålet af tre skurke, så det er op til hundenes forældre at redde dem.

Om 2 år har denne herlige serie 50 års jubilæum!

8/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#490 tiany 15 år siden

Har lige set Stranger than Fiction - hvilket være en særlig befriende oplevelse. Det er længe siden jeg har haft det så godt med en film - den var sjov, finurlig, bevægende og anderledes. Will Ferrell spiller rigtig godt og ejer filmen fuldt ud. 5/6
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: