Gravatar

#491 filmz-Narniabæver 15 år siden

Underdog:

Endnu en superhelte film, men denne gang en sjov film med hunde!

Jason Lee genoptager sin rolle i fortsættelsen til Alvin og de frække Jordegern.

8/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#492 elwood 15 år siden

Lige set The Dark Knight på BD, for dælen da den står godt!

Mr. Nolan og Co. har valgt nogle gode scener og lave i Imax, fordi ja hvis man sidder og kigger konstant efter det vil man se overgangene let, og i starten holdte jeg da også lige øje med f.eks. Prolougen i Imax format, som så skifter over til Normal Aspekt Ratio efter røveriet, men herefter ignorer jeg det, og lagde stortset ikke mærke til det igen.

Fik også lige set ganske kort med behind the scenes, hvis jeg ikke så det her i, havde jeg aldrig gættet at The Jokers theme består af en Cello og nogle guitare som er mixet, virker som om Hans Zimmer har haft det sjovt med alle mulige alternative lyde, mens han fandt på The Jokers Theme.

#491

Huh ? så vidt jeg ved lægger Jason Lee stemme til hunden Underdog i Underdog, og i Alvin.. som jeg ikke har set er han et menneske 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#493 El vez 15 år siden

Nå jeg besluttede mig så for at give Sarah Connor Chronicles in chance.. Jeg har set s1 og har netop set de første 10min af s2 premieren og god damn (!!!) det var vanvittigt.

Ganske enkelt går serien fra at være moderat irriterende i starten af S1 til habilt actiondrama til superfed spændingsserie hen mod slutningen af sæsonen. Starten på sæson 2 består af en 5 minutters mute/slowmotion sekvens med et fantastisk Shirley Manson nummer som eneste lydside og det er helt klart de bedste 5min af showet jeg har set - jeg er blown away!

Nå, jeg må videre med kiggeriet - synes blot jeg ville dele oplevelsen og smide en anbefaling afsted - på trods af lidt for meget John/Sarahs emo halløj og et par sære plothuller et fint show der helt sikkert bør tjekkes ud af terminatorfans :)

Jeg ser at klippet ligger på youtube, jeg må advare mod SÆRDELES KRAFTIGE SPOILERE hvis nogen overvejer at se det. Se hellere sæson 1 først, it's worth it!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#494 El vez 15 år siden

Ok jeg kan så rapportere at resten af afsnittet ikke holder samme niveau, men det bliver nu alligevel spændende at se hvad de får ud af 2. sæson.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#495 filmz-Bruce 15 år siden

Så Beck for første gang, på DR2 eller TV2. Kan godt lidt skuespillerne, men længe siden man har skullet sluge så mange tilfældigheder i løbet af en time. Desværre lidt for komisk.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#496 Skeloboy 15 år siden

#495..hvornår kommer der lidt tekst om den film, du snakkede om i #469...? :)
Gravatar

#497 filmz-Bruce 15 år siden

Herrens egne ord!!! Søg og du skal finde :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#498 Skeloboy 15 år siden

Ok, ser nice ud...og giver dig ret...skandale den tabte til My Fair Lady, men nu synes jeg jo også, at alt hvad der har tabt til en musical for bedste film er en skandale:)
Gravatar

#499 filmz-Bruce 15 år siden

Skeloboy (498) skrev:
Ok, ser nice ud...og giver dig ret...skandale den tabte til My Fair Lady, men nu synes jeg jo også, at alt hvad der har tabt til en musical for bedste film er en skandale:)


Blasfemi!!! Singin' in the Rain var ikke engang nomineret i 1953 og var årets absolut bedste film!!! Men det bliver vi nok ikke enige i! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#500 elwood 15 år siden

#499 bruce opgiv det, vi må blot sande at nogen ikke kan tales til fornuft 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: