Jeg kunne forstå hvis det var 1. eller 2. sæson du jublede over - synes 3. sæson er forfærdelig! Det virker som om forfatterne bare ikke rigtig ved hvor serien skal bevæge sig henad, nogen afsnit står serien fuldstændig stille, mens der i andre pludselig sker et eller andet helt vildt.
Kan se Breaking Bad sæson 3 konstant lå på "my main man" Tim Goodmans power ranking liste, nummer 1, 2 eller 3 hele sæsonen, så jeg tvivler på den er helt ringe :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Den har en nyt touch af filmens historie en ny arena, den har historien som fungerrer fantatisk, action sekvenserne er guld. Skuespillet er fremragende godt!, især fra Cillian jeg har aldrig set ham kun som scarecrow og sikkert nogen andre roller.
Den her film, bliver nød til at ses i biffen så du der! LET DIN RØV OG SE DEN FILM!
Fed Historie aldrig set mage aldrig!, Actionen er det fedeste jeg har set især i hotel scenenerne. Musikken gør os filmen meget bedere! fantastisk score!
er det Hanz Zimmer der står bag eller en anden?
Skal ses og den her film fortjener nogen stauter, fra alle sammen, Razzies er ik inkluderet
Virkelig en af de fedeste film!
More Of That Nolan!
Fik jeg nævnt scoren
6/6 historie
6/6 for action
6/6 for lyd
6/6 for skuespillet
10/10 for filmen!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#4920 I disagree... synes det er meget målrettet og har en konsekvent spændingsopbyggelse samt langt mere opbyggelse af karaktererne generelt. Virkeligt fremragende!
#4921 Fable 15 år siden
#4922 filmz-Bruce 15 år siden
#4923 Batsy 15 år siden
Jeg kan ik næsten ik beskrive den film!
Den har en nyt touch af filmens historie en ny arena, den har historien som fungerrer fantatisk, action sekvenserne er guld. Skuespillet er fremragende godt!, især fra Cillian jeg har aldrig set ham kun som scarecrow og sikkert nogen andre roller.
Den her film, bliver nød til at ses i biffen så du der! LET DIN RØV OG SE DEN FILM!
Fed Historie aldrig set mage aldrig!, Actionen er det fedeste jeg har set især i hotel scenenerne. Musikken gør os filmen meget bedere! fantastisk score!
er det Hanz Zimmer der står bag eller en anden?
Skal ses og den her film fortjener nogen stauter, fra alle sammen, Razzies er ik inkluderet
Virkelig en af de fedeste film!
More Of That Nolan!
Fik jeg nævnt scoren
6/6 historie
6/6 for action
6/6 for lyd
6/6 for skuespillet
10/10 for filmen!
#4924 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4925 Sweetiebellefan 15 år siden
Endelig er Nanny McPhee tilbage denne sommer, og denne gang er der dobbel humor og magi.
8/10
#4926 MOVIE1000 15 år siden
#4927 duuk74 15 år siden
Er ret enig med dig omkring s3, men s4 begynder der at ske ting og sager :)
#4928 evermind 15 år siden
#4929 Lord Beef Jerky 15 år siden
#4927 Sæson 4 starter da først i 2011?!
#4930 Batsy 15 år siden
4926# Tja, vel filmen er jo 6/6 første gang man ser den, men måske er den ikke så fremragende på andet gensyn når man ved tingene
kommer den så på 5/6 istedet? hell if know (-: