Gravatar

#5011 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jeg har ikke set nogle af hans mere eksperimenterende film, men:

Fucking Åmål - 9/10
Tilsammans - 7/10
Lilja-4Ever - 7/10
Mammoth - 6/10
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5012 Skeloboy 15 år siden

#5011 - Ett Hål I Mitt hjärta er sindssyg. En af de vildeste film, jeg har set. Container ville være rigtig fed, hvis det var en 20 minutters kortfilm, men 70 minutter er lidt for lang tid til stream-of-consciousness og usammenhængende sort-hvide billeder.
Gravatar

#5013 Kiksmann 15 år siden

Wolf Creek - DVD

Unge mennesker der render forvildet rundt og skriger, lyder det som noget du før har set, ja ikke??
Men hvad er så forskellen på denne film og de andre? Den her er australsk, der er dog ikke mange kænguruer med!
Kan du lide gys, så kan du roligt se denne film, du skal bare ikke forvente at se noget som vil revolutionere noget som helst, tilgengæld er den skruet sammen som en god gyser skal være.

7/10

Halloween The curse of Michael - DVD

Det er nemmere at fortælle hvilke Halloween film som er gode end de dårlige, og den her styrter da også lige lukt mod afgrunden som en Citroën 2CV som er kørt ud over Møns klint. Den er efter min bedste overbevisning den værste i serien.

1/10

Killshot - DVD

En god lille thriller som jeg tror er en smule overset. Ikke at den byder på noget som ikke er set før, men historien er god nok, og skuespillerne levere det de skal.

8/10

Big trouble in little china -DVD

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal skrive om denne film. Det er ikke fordi der er skuespil af topklasse eller noget. Kurt Russel som har hovedrollen sammen med Kim Cattrall er jo ikke ligefrem oscar materiale (ja for den sags skyld dem begge).
Men der er nu alligevel noget særligt over filmen, for den er tilpas skør til at man kommer til at holde af den.

8/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#5014 chronaden 15 år siden

Totalt uenig med "Wolf Creek" nok ét af de værste stykker horror jeg har set, ever. o0
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#5015 MOVIE1000 15 år siden

#5013 så meget uenig, det er da 100% vedtaget at Halloween III: season of the witch er den værste i serien
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5016 Nicki52 15 år siden

chronaden (5014) skrev:

Totalt uenig med "Wolf Creek" nok ét af de værste stykker horror jeg har set, ever. o0

Enig i den grad. Jeg synes også The Hills have eyes hører på listen over værste horrorfilm. Så dem i biografen. Ondt i hovedet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5017 lyspunkt 15 år siden

Triangle Imdb

Nogle unge mennesker tager på en sejltur ud for Miami, og alt er idyl. Pludselig ud af ingenting dukker en mystisk storm op, og de kæntrer. Ud af den mystiske tåge dukker en mystisk ocean liner op, der på det mystiske er helt forladt.
Man aner en fesen udgave af Ghost Ship, men man bliver hurtigt mystificeret over flere mystiske hændelser, de overlevende kommer ud for. Og herfra bliver det bare mere og mere mystisk.

Filmen vender og drejer sig og folder sig ud som en kinesisk æske, og man er lidt bange for om den kan få alle trådene til at passe sammen til sidst, men det går faktisk rimeligt godt. Der skal nok være nogle fluekneppere, der kan finde plothuller, men jeg var ganske underholdt og overrasket over denne lille film.

5/6
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#5018 Skeloboy 15 år siden

Way Down East, 1920
Igen spiller Lillan Gish en pige, hvis liv ikke er let. Hun bliver lokket til at gifte sig, dvs. det tror hun, men hun er blevet snydt. Hun bliver gravid og efterladt...og herefter går det så ned af bakke.

Griffith er en mester-histore-skriver og Lillian Gish er en mester-stumfilms-skuespiller. Det er endnu en gribende historie med en imponerende slutscene. Det er herlig melodrama.

8/10

Det her er fra en billig udgave ved Alpha Video, som ikke restaurerer filmene. Men det er nu ikke det værste. Det værste er soundtracket, som lyder som noget fra en dårlig midi-player. Det er en advarsel om at købe fra Alpha Video...som også er mere generel
Gravatar

#5019 Lord Beef Jerky 15 år siden

Denne film skal sgu lige deles...

Jeg har netop været inde og se Step Up 3D, fordi jeg synes traileren så helt vanvittig ud. Og filmen er også komplet vanvittig. Fyldt med en klichefyldt og forudsigelig historie, sure, men shit et tempo og fuck en koreografi! Jeg er helt blæst væk. Filmen har ikke et kedeligt øjeblik, og når den er virkelig dårlig, så vækker det i den grad lattermusklerne. Insane film! 7/10!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5020 Kruse 15 år siden

#5019: Af ren nysgerrighed, hvordan var det så at se dans i 3D?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: