Jeg synes klart at The Lost World er værre end Jurassic Park 3. Umiddelbart ville jeg sige 4/6 til Jurassic Park, 1/6 til The Lost World og 2/6 til Jurassic Park 3.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
5068# Jeg har slet ik lyst til at svarer dig men du for et her. jeg glemte fuldstændig glemte at skrive begrundelse som du bemærkede, men her er den
Jeg syndes 3'eren har mere spænding i 2 eren, og så kan man se mere til the raptor's som jeg elsker! Man ser en halv time med dem i 2 eren og de virkede harmløse og dumme i 2 eren modsætningen til 1 og 3. Her for man jo os se nogen nye altså De flyvende øgler
Du må da selv om hva du syndes om dem?, jeg syndes de fremragande underholdnings film! Jeg gir dem de stjerner jeg vil, brokke sig hjælper intet (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#5074 Well... etteren har et interessant præmis, og det føles som et lille eventyr, når man for første gang introduceres for dinosaurerne. Ligeså er hovedpersonerne og familiedramaet velfungerende. Hovedsageligt bæres filmen dog af de (stadig) stærke effekter og John Williams' superlækre score, der skaber en god stemning. Hvis man virkeligt kigger plottet igennem, sker der dog ikke meget andet end, at hovedpersonerne flygter fra dinosaurer gang på gang, men det er karakterer man hurtigt kan identificere sig med og derfor bryder sig om. The Lost World er det komplet modsatte. Enkelte karakterer fra den første film hives ind i en ny fortælling, som allerede fra starten af, slet ikke hænger sammen med hvordan karaktererne er. Filmen føles enormt afbalanceret og følelseskold... væk er magien, dilemmaerne, karakterernes personligheder og tilbage står en kynisk og fuldstændig ligegyldig og kedelig fortælling. Jurassic Park 3 prøver at genskabe stemningen fra etteren, og har et meget snævert men ligetil plot, der ikke forsøger sig ud i hvad The Lost World prøvede. Der er et par underholdende sekvenser hist og pist, men som helhed er det stadig en hjerteløs film med stor mangel på kreativitet og nytænkning.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#5073 og nu vrøvler du igen, det er et forum jeg kommer bare med min mening.-. #5071 aha endelig har ejg fundet dit vindue, nu ved jeg hvad jeg skal lave de næste 5 timer før jeg sejler hjem og skal i skole :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#5077 og hjælper det at rette dit indlæg lige efter jeg har skrevet mit?? (HAHAHA) du skrev at jeg brokkede mig??? hvor ser du lige at jeg brokker mig jeg kommer med min mening, og hvis du ikke kan tåle at høre min mening så kan du ignore mig, for hvad er dit problem???
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
5079# jeg sagde undskyld fordi jeg gik over stregen, Begynder du os på at svine mit grammatik til nu! GO AHEAD!
Jeg har dig som ven, fordi jeg syndes du er sjov, næsten samme alder som mig, kan lide nogen af de film jeg os kan lide og værdsætter og du har den humor jeg har (:
Men nu syndes jeg du minder mig om noget modsat
Du brokker dig over, at jeg ik gjorde min andmeldse perfekt som bruce, The insider osv kommer med dag og dag. Jeg vrøvler så meget utroligt! VRØVL VRØVL VRØVL!
Nyt, movie 1000, undskyld for mit vrøvl, håber jeg ik har fået dig på nerverne og vi kan blive FILMZ VENNER igen,
over and out godnat filmz
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#5071 Bony 15 år siden
#5072 Lord Beef Jerky 15 år siden
#5073 Batsy 15 år siden
Jeg syndes 3'eren har mere spænding i 2 eren, og så kan man se mere til the raptor's som jeg elsker! Man ser en halv time med dem i 2 eren og de virkede harmløse og dumme i 2 eren modsætningen til 1 og 3. Her for man jo os se nogen nye altså De flyvende øgler
Du må da selv om hva du syndes om dem?, jeg syndes de fremragande underholdnings film! Jeg gir dem de stjerner jeg vil, brokke sig hjælper intet (:
#5074 Batsy 15 år siden
Movie1000 måske den første sætning" jeg har slet ik lyst at svarer dig" var vist i overkanten!
I APOLIGIZE!
#5075 Lord Beef Jerky 15 år siden
#5076 MOVIE1000 15 år siden
#5071 aha endelig har ejg fundet dit vindue, nu ved jeg hvad jeg skal lave de næste 5 timer før jeg sejler hjem og skal i skole :D
#5077 Batsy 15 år siden
5076# Du vrøvler, jeg siger bare min menning, jamen vis du ik kan lide mit såkaldte vrøvl så ingnorre mig istedet for at sige jeg vrøvler
#5078 Lord Beef Jerky 15 år siden
#5079 MOVIE1000 15 år siden
#5080 Batsy 15 år siden
Jeg har dig som ven, fordi jeg syndes du er sjov, næsten samme alder som mig, kan lide nogen af de film jeg os kan lide og værdsætter og du har den humor jeg har (:
Men nu syndes jeg du minder mig om noget modsat
Du brokker dig over, at jeg ik gjorde min andmeldse perfekt som bruce, The insider osv kommer med dag og dag. Jeg vrøvler så meget utroligt! VRØVL VRØVL VRØVL!
Nyt, movie 1000, undskyld for mit vrøvl, håber jeg ik har fået dig på nerverne og vi kan blive FILMZ VENNER igen,
over and out godnat filmz