Gravatar

#5081 MOVIE1000 15 år siden

#5080 hva snakker du om?? da jeg skrev vrøvl i #5068 var det ikke ment ondt bare vrøvl fordi du gentog dig selv "...filmen syndes jeg er bedere en 2 eren pågrund af jeg syndes den er mere bedere en 2 eren."

og anden gang jeg skrev vrøvl i #5076 var fordi du mente at jeg brokkede mig og det tog jeg personligt fordi jeg kom bare med min mening om filmen.

og jeg har aldrig gjort nar af din grammatik ELLER svinet den til. (hvorfor skulle jeg gøre nar af andres grammatik se dog på min egen jeg kan ikke engang sætte kommaer)

og jeg har heller ikke brokket mig over din anmeldelse og hvem siger at du skal gøre det ligesom de andre???
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5082 elwood 15 år siden

[url= da da da da[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5083 evermind 15 år siden

MOVIE1000 (5068) skrev:
Jurassic Park 3 er den ringeste af de 3, at du kan give den 5,5/6 forstår jeg overhovedet ikke, du roser The lost world utrolig meget, men du kommer med en del kritik til JP3, og hvad er det nu for noget vrøvl du skriver??? i JP3 anmeldelsen? "...filmen syndes jeg er bedere en 2 eren pågrund af jeg syndes den er mere bedere en 2 eren." ??? er det din begrundelse for en ½ karakter højere?

Måske er det den fremhævede linje, han syntes var lidt groft udtrykt?

Jeg skal ikke kunne sige det, men Bony var jo også på banen og skrive "Rolig sømand" i forlængelse af dit indlæg, hvilket kunne være et hint om, at andre end EPH333 oplevede det som groft ...?

Men det er bare en antagelse.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5084 MOVIE1000 15 år siden

Clash of the titans (2010)(BD)
det værste vrøvl jeg har set i denne måned.

Den hænger ikke en skid sammen, effekter er ok, men heller ikke mere, og historien er bare kedelig, og skuespillerne er ret kedelig at se/høre på, jeg forstår bare ikke hvorfor skal Zeus fremstilles som en liderlig gud med ridderrustning fra grækkernes tid? men det værste var nok ham den lille tynde splejs, der var tro mod guderne og stemmen i overgang som hele tiden skulle være der i ligegyldige scener, Mads Mikkelsen er en utrolig skuffelse, jeg har aldrig set ham spille så anstrengt med ansigtet før og det virkede som om han var jalous hele tiden, men på hvad eller hvem? Men trods det er der ret god billed og lyd på.
Ekstramaterialet er egentlgi fyldt godt ud mad en masse interviews og bag om karakterene, der er også en alternativ ending.

Jeg fik et ret dårlig indtryk af den herinde da jeg læste indlægene inde i anmeldelsen, men man spørger da også ligesine venner ad, "Michael den er bare mega fed, den køber du bare" og jeg spurgte lidt mere indtil det "Jamen hvorfor synes du den er god" og jeg fik ikke så meget ud af det "Fordi den er fed" og jeg har fundet ud af atjeg skal til at lytte mere til jer herinde i stedet til mine venner, fordi det var den selvsamme person som anbefalede mig transformers 2.

for at sige det rent ud så er 200 kr penge ud af vinduet for denne BD film, 100 kr tro jeg man vil føle sig snydt, 50 kr mere værd er den heller ikke.
2/6
Gravatar

#5085 Bobby Singer 15 år siden

#5067 Nej har godt nok ikke set "The Roost" endnu, men den er måske værd at tjekke ud? :)
Idjit
Gravatar

#5086 Åkepool 15 år siden

EPH333 (5073) skrev:
Jeg syndes 3'eren har mere spænding i 2 eren

Ha ha, verdensklasse.

Til emnet vil jeg give JP 5/6, JP2 2½/6 og JP3 3/6 (som jeg husker dem, det er efterhånden en del år siden).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5087 Bony 15 år siden

evermind (5083) skrev:
Jeg skal ikke kunne sige det, men Bony var jo også på banen og skrive "Rolig sømand" i forlængelse af dit indlæg, hvilket kunne være et hint om, at andre end EPH333 oplevede det som groft ...?

Lige præcis. Jeg synes, at det er fedt at Erlingur er begyndt at skrive anmeldelser om sine oplevelser med de film han ser. Når man tænker på den udvikling der er sket på netop dét punkt, så kan jeg kun tage hatten af for det og ham. Jeg så ingen grund til det kontante angreb på hans holdning om Jurassic Park-filmene. :-)

Ligesom Lord Beef Jerky, så synes jeg også at det virker som om, at der er et eller andet internt opgør mellem MOVIE1000 og EPH333. Jeg synes måske tit, at MOVIE1000 er lidt for grov overfor EPH333, da han efter min opfattelse ofte bare forsøger, at formulere sig og gøre sig forståelig og være en del af "klubben". Hans formuleringer, grammatik og forståelighed er områder som han er blevet gjort opmærksom på gang på gang, i de par år han efterhånden har været herinde (med de omkring femten forskellige alias han har haft gennem tiden, hehe) og jeg synes som nævnt tidligere, at han gør det ganske fint. ;-)

Men det er selvfølgelig bare min opfattelse af situationen. Beklager, hvis det blev lidt langhåret. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5088 MOVIE1000 15 år siden

hva er det for et opgør mellem mig og EPH333 i snakker om?? og at jeg er direkte grov mod ham??? synes jeg er sgu for langt ude.
Gravatar

#5089 filmz-Bruce 15 år siden

Rart at se Erlingur i hopla og hoppe ud i anmeldelser! Og jeg er stadig stor fan af hans islandske sagaer!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5090 evermind 15 år siden

Bruce (5089) skrev:
Og jeg er stadig stor fan af hans islandske sagaer!

Amen!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: