Gravatar

#5091 Bony 15 år siden

MOVIE1000 (5088) skrev:
hva er det for et opgør mellem mig og EPH333 i snakker om?? og at jeg er direkte grov mod ham??? synes jeg er sgu for langt ude.

Det er muligt, at du synes at det er langt ude. Men det er nu engang sådan jeg opfatter situationen. EPH333 er lidt blevet til en "underdog", da han er yngste-manden i klubben og så bliver han hakket lidt på engang i mellem. Men igen, det er bare min fornemmelse af jeres lille konflikt og den står for min regning. Du har selv været i gennem noget lignende det som han oplever nu omkring udvikling af både filmsmag og måder at udtrykke sig på, så hvorfor ikke bare give ham lidt mere plads og måske en lille chance hist og her? Jeg siger selvfølgelig ikke, at der skal nikkes og snakkes efter munden; "flot anmeldelse", "meget enig" etc. Men der kan nu stadig snakkes og debateres med respekt og forståelse. Yderste konsekvens kunne måske være, at han ikke ønskede at skrive flere anmeldelser og dermed dele sin interesse med os ligesindede. Det spontane udbrud om ignore-lister etc. giver mig lidt et billede af et følsomt gemyt der, for bare at sige det på godt dansk, er træt af pis. :-)

Jeg vælger ikke side i "konflikten", men er måske bare lidt træt af det konstante mundhuggen der er mellem jer.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5092 MOVIE1000 15 år siden

#5091 jeg kan stadig ikke se hvad du mener, giv et eksempel på hvornår jeg ellers har sagt/nedgjort ham for det har ejg aldrig gjort, det eneste jeg sagde her var bare at den sætning ikke gav nogen mening, også flipper folk åbenbart bare helt ud over at jeg siger at den sætning var noget vrøvl?? Jeg har intet imod EPH666 hvorfor skulle jeg have ham på vennelisten hvis jeg synes han var en nar?? Jeg gjorde ham bare opmærksom på at lige dne sætning ikke helt gav nogen mening, også gav han mig et svar hvilket egentlig var det eneste jeg gik efter, men at han så skriver at jeg ikke skal brokke mig (hvilket jeg gør hvornår?) så blev jeg da lidt provokeret for jeg kommer bare ganske enkelt med min mening om de film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5093 Lord Beef Jerky 15 år siden

#5092 Jamen nu må du sgu prøve at læse din egen besked igen, og se det hele udefra. Ordet "vrøvl" bliver jo brugt i kontekst med alt det negative du har at sige, og din tilføjelse af mange spørgsmålstegn fremhæver en hidsighed/aggressivitet i det du skriver, nogenlunde i samme dur som at skrive udelukkende med store bogstaver gør det. Din første besked siger jo imellem linjerne, at du synes han er en nar. At det så ikke er meningen er noget helt andet, men at skrive og at snakke/tale er to vidt forskellige ting, og i den besked kom disse ting meget let til udtryk.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5094 Bony 15 år siden

#5092 - Jeg har ingen konkrete eksempler, men jeg synes blot, at han ikke skal sige eller kommentere særlig meget, før du straks er der med et svar, som for det meste kan tolkes ret negativt og nedvurderende.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5095 Kiksmann 15 år siden

Bony (5087) skrev:
Ligesom Lord Beef Jerky, så synes jeg også at det virker som om, at der er et eller andet internt opgør mellem MOVIE1000 og EPH333. Jeg synes måske tit, at MOVIE1000 er lidt for grov overfor EPH333, da han efter min opfattelse ofte bare forsøger, at formulere sig og gøre sig forståelig og være en del af "klubben".

Hvis man ser tilbage på nogen af de anmeldelser som MOVIE1000 i sin tid har skrevet, så ville jeg personligt nok ikke have så travlt med hvad andre skriver når de anmelder deres film ;) Jeg syntes at kunne erindre nogle ret hæftige diskussioner omkring dem. Men nu har MOVIE1000 jo udviklet sig det sidste årstid, så mon ikke der er plads til at EPH333 kan få lov til at lide JP triologien lige meget hvor dårlige alle andre syntes de er??
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#5096 MOVIE1000 15 år siden

#5093 opfatter du da at flere spørgsmåls tegn lige efter hinanden er det samme som et udråbstegn?? for så kan jeg da snart ikke skrive mere, det er den måde jeg skriver på det gør jeg alle steder flere spørgsmåls tegn efter hinanden, når jeg sætter flere spørgsmåls tegn efter hinanden er jeg bare mere interesseret i at få et svar, i var også efter mig da jeg lavede udråbstegn og dem har ejg droppet skal jeg nu også til at droppe spørgsmåls tegn???

#5094 At jeg er en af de første der kommer med en kommentar til hans indlæg betyder vel bare at jeg gerne vil diskutere og forstå det rigtigt, det er også rent tilfældigt at EPH666 og jeg er online på samme tid, og jeg tror da også det ville være ret (hvis det selv var mig) at få nogle kommentarer til mine anmeldser og det er det jeg gjorde her.
Men bare glem det med eksemplerne fordi jeg har aldrig personligt angrebet EPH666 elelr nedgjort ham, jeg diskuterer bare en del med ham, så kan man jo næsten sige det samme om mig og Lord beef jerky vi er tit uenige, men jeg har aldrig angrebet nogen personligt, (kun en men det var hvis en af de første uger for mig her på filmz).
Gravatar

#5097 Batsy 15 år siden

Bruce min islandske sager, er ik islandske de kommer fra hjertet! er i gang med at lave en dyber historie om surina, men kan bare ik for har travlt aligevel. Movie1000 og mig har godt nok ik et opgør, men det da til vi kommer op at toppes og shoppes. Men dirkete Skrive massakrer er vi ik havnet i nu (-:

om cirka 2-3 timer for i en andmeldse af bourne 2-3, jeg har ik etteren desværre og kan ik huske møg af den skidsme film (-:

I'L BE BACK!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5098 Batsy 15 år siden

WANTED

jeg valgte at ik skrive om bourne denne runde, fordi jeg syndes den her film er bedere

Hvorfor? ja vel fordi den har mere action, og humor, måske ik så godt et plot man kan vel sige jeg keder mig ik under den her film!

Men jeg blev underholdt af action, hele castet, musikken især slut sangen nums! en godte!

Selvom den har noget CGI, og rotterne var det værste!, men stadig væk elsker den film! DEN har jo os nogen gode rock nummere! igenemen filmen!

klart en 4,5/6 og jeg ser frem til en Nr 2 (: med en tand bedere plot

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5099 Lord Beef Jerky 15 år siden

#5096 Det gør jeg og tydeligvis også en hel del andre, ja... især hvis det er ledsaget af nedgørende tillægsord og gennemgående negativitet. Det er vel ganske almindeligt at skrive et enkelt spørgsmålstegn efter sine spørgsmål... din tidligere dansklærer vil sikkert være enig =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5100 MOVIE1000 15 år siden

#5099 Jeg ser det overhovedet ikke som nedladende eller udråbs tegn overhovedet, bare et offentlif/personligt spørgsmål, og hvis der er en del andre der har set det forstår jeg ikke hvorfor det lige er mig der skal skydes som den der bruger en del spørgsmåls tegn fordi jeg er bestemt ikke den eneste herinde der bruger flere spørgsmåls tegn efter hinanden.

EPH666: Fuldstændig enig (især bourne man husker ikke en skid, ligesom hovedpersonen selv)
og Wanted er en klar 4/6 for mig, jeg tror at jeg snart vil anskaffe mig den på BD.

Skriv ny kommentar: