WALL·E Denne film er rigtig flot lavet, men filmen har et kæmpe problem. Den formår ikke at at få mig til at involvere mig følelsesmæssigt før til aller sidst. Jeg må indrømme, at jeg er meget, meget skuffet, da jeg på forhånd havde store forventninger til denne film efter at have set mesterlige Up. Jeg må dog erkende, at denne film aldrig kommer i nærheden af førnævnte, da den aldrig rigtig blive spændende, på trods af et interessant emne. Kærlighedshistorien er sød, men ikke mere, handlingen ikke særlig interessant, og et spændende univers kan ikke redde det hele. Øv, for der var ellers meget potentiale.
Nej, overhovedet ikke. :S Jeg havde godt læst, at der var en del, der syntes starten var det bedste, men den sagde mig ingenting. Jeg fandt dagligdagen ret kedelig og ventede mest af alt på, at der skulle ske noget.
Harry Potter og de vises sten (4/6) Harry Potter og hemmelighedernes kammer (3/6) Harry Potter og Fangen fra azkaban (5/6) Harry Potter og Flammernes pokal (6/6) Harry Potter og Fønixordenen (5/6) Harry Potter og Halvblodsprinsen (5/6)
Jeg har utrolig svært ved at dømme Fønixordenen og Halvblodsprinsen fordi de fungerer utrolig godt som en film, men ikke hvis man ser på bøgerne/serien. (hvis der er nogen der kan følge mig???)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Med fare for at blive moppet, vil jeg gerne indrømme at jeg har set Bandslam.
Jeg blev positivt overrasket. Den balancerer fint mellem humor og drama og personerne er hverken karikeret eller portrætteret en-dimensionelle. Alt i alt en ganske okay film. 4/6
Har set 4-5 afsnit af Psychoville og den er groft underholdende. Den går på hugst i filmhistorien med tydelige referencer til Le Corbeau og bla. Freaks. Humoren er fjollet og makaber.
#5476 Intet at være bange for, og jeg er enig med din bedømmelse... en overraskende god film. Havde forventet den var noget lort.
Har selv lige genset Tango & Cash. Da jeg var mindre fandt jeg den kedelig, i dag forstår jeg slet ikke hvorfor. Spækket med fede one-liners, masser af action og en god portion humor indeholder den stort set alt hvad jeg elsker ved en actionfilm. 4/6.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#5479 Haha ja, synes den var meget sær dengang... så den for et års tid tilbage, og den var slet ikke som jeg huskede den... rigtig fin film, men en anelse for lang.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#5471 MMB 14 år siden
Denne film er rigtig flot lavet, men filmen har et kæmpe problem. Den formår ikke at at få mig til at involvere mig følelsesmæssigt før til aller sidst. Jeg må indrømme, at jeg er meget, meget skuffet, da jeg på forhånd havde store forventninger til denne film efter at have set mesterlige Up. Jeg må dog erkende, at denne film aldrig kommer i nærheden af førnævnte, da den aldrig rigtig blive spændende, på trods af et interessant emne. Kærlighedshistorien er sød, men ikke mere, handlingen ikke særlig interessant, og et spændende univers kan ikke redde det hele. Øv, for der var ellers meget potentiale.
5/10
#5472 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5473 MMB 14 år siden
Nej, overhovedet ikke. :S
Jeg havde godt læst, at der var en del, der syntes starten var det bedste, men den sagde mig ingenting. Jeg fandt dagligdagen ret kedelig og ventede mest af alt på, at der skulle ske noget.
#5474 MOVIE1000 14 år siden
Harry Potter og hemmelighedernes kammer (3/6)
Harry Potter og Fangen fra azkaban (5/6)
Harry Potter og Flammernes pokal (6/6)
Harry Potter og Fønixordenen (5/6)
Harry Potter og Halvblodsprinsen (5/6)
Jeg har utrolig svært ved at dømme Fønixordenen og Halvblodsprinsen fordi de fungerer utrolig godt som en film, men ikke hvis man ser på bøgerne/serien. (hvis der er nogen der kan følge mig???)
#5475 Skeloboy 14 år siden
Ah, MDB kan jeg rigtig godt lide, men ja, Gladiator er noget hø.
#5476 misuma 14 år siden
Jeg blev positivt overrasket. Den balancerer fint mellem humor og drama og personerne er hverken karikeret eller portrætteret en-dimensionelle. Alt i alt en ganske okay film. 4/6
#5477 jessup 14 år siden
Kan bestemt anbefales.
http://www.imdb.com/title/tt1305562/
#5478 Lord Beef Jerky 14 år siden
Har selv lige genset Tango & Cash. Da jeg var mindre fandt jeg den kedelig, i dag forstår jeg slet ikke hvorfor. Spækket med fede one-liners, masser af action og en god portion humor indeholder den stort set alt hvad jeg elsker ved en actionfilm. 4/6.
#5479 misuma 14 år siden
Jeg så også Tango & Cash som barn...mange gange. Ham gutten med kæben fandt jeg ganske væmmelig den gang.
Apropo film som man så mange gange som barn...nogen som husker Shocker? Psykopaten ender i den elektriske stol...men vender frygtelig tilbage...uuuh.
#5480 Lord Beef Jerky 14 år siden