Gravatar

#5541 Skeloboy 14 år siden

#5540 - haha, dejligt nyt navn :)
Gravatar

#5542 wimmie 14 år siden

Enig!

- Men hvem er Max Von Sydus? :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5543 evermind 14 år siden

#5541 Og hvem er det lidt lunkne hoved?? :O

Men jeg er også enig, fin underholdning, og trods den klichéfyldte fortælling og opstyltede dialog, er det dejligt forfriskende, at filmen tør tage sig selv så seriøst, som den gør.

Og så er det jo altid et plus, at der er en form for zombier med. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5544 Batsy 14 år siden

5543# Ehmm, james et eller andet hoved presonen i filmen, Solomon, syndes han kunne have gjort det lidt bedere

Wimmie# Ehmmm, ham den gamle ridder i Scoot's Robin Hood
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5545 duuk74 14 år siden

Hej Erlingur :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#5546 Batsy 14 år siden

5545# hvor blev skalaen af d:

Gravatar

#5547 Highland Park 14 år siden

Skeloboy (5539) skrev:
Life is Beautiful skulle have vundet det år

Nu fik den jo en Oscar for "Best Foreign Language Film" samt "Best Actor in a Leading Role" og "Best Music, Original Dramatic Score", men du har ret i, at det var den bedste blandt de nominerede for "Best Picture".

Jeg synes, at "Shakespeare in Love" er seværdig men bestemt ikke "Best Picture"-materiale.

#5544: Batsy?! Er det, hvad kæresten kalder dig? :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5548 Batsy 14 år siden

5547# well, im single så nej d: det dog noget min bedste skurk kalder mig, jokeren d:

Gravatar

#5549 Highland Park 14 år siden

#5548: Ah... men så velkommen i [url= ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5550 Muldgraver 14 år siden

davenport (5537) skrev:
Mumitroldene Farlig Midsommer (2009) 8/10 ??? (Narniabæver længere oppe)

Jeg synes det er en klar 10er. Den dystre stemning, da kometen er på vej, og deres exodus ud af Mumidalen er direkte rædselsvækkende. (Kampen for Snorkfrøkenen er dog et studie udi samarbejde og at ofre sig selv for andre, uden tanke på fare og død.)
Det eneste minus i min bog, er den lidt svage præstation fra Filosoffen, da jeg synes han tiltider bliver lidt irriterende.
Den sidste flyvetur hjem, og ikke mindst at frimærkerne er intakte, er dog en dejlig afslutning.
Mere skal der vidst ikke afsløres her!!

10/10

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg er euforisk angående mumitroldene, også de (få) striber jeg har læst. Jeg har meget længe ønsket mig en samlet udgave af alle de tegnefilm som på et tidspunkt blev sendt om morgenen. Jeg har set en engelsk sådan, men de danske stemmer som blev lagt på, synes jeg er så fænomenale.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: