Gravatar

#5761 Lord Beef Jerky 14 år siden

Curb Your Enthusiasm har hver sæson en overordnet historie og ingen dåselatter... overall er den en moden og langt mere velfungerende udgave af Klovn (som ellers også er meget sjovt), og passer vel meget godt til det du siger, du leder efter. Men det tager alligevel et par afsnit at komme sådan rigtigt ind i... måske endda en hel sæson... men så kan du bagefter, når du kender karaktererne supergodt, se det hele om igen med friske øjne, og se det på en helt ny måde. Og hvis du ikke griner af Curb, synes jeg du har meget dårlig humor =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5762 misuma 14 år siden

Foeller (5760) skrev:

Ja, det er serier med dåselatter publikum og serier som f.eks. According to Jim, hvor der ikke sker en skid i handlingen, som jeg gerne vil undgå.

Hørt hørt. Jeg er virkelig øv over komedieserier som skåret ud fra den samme skabelon som de fleste benytter...det er SÅ trættende.

Lige for tiden ser jeg Community og Modern Family og disse serier er, for mit vedkommende, virkelig et frisk pust på vindmøllen. (som jeg dog kan sige det :P )

Apropo Klovn som Jerky nævner så er der masser af pinligheder i Modern Family.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5763 filmz-jonasgr 14 år siden

#5762 Ja det er også de to serier jeg ser sammen med 30 Rock. Gode serier.

#5760 Ja den serie er godt nok også belastende. Men den må jo appellere til middelklassen.

The Big Bang Theory er egentlig en ganske sjov serie, jeg bliver så distraheret af den dåselatter som er på den serie. Som er meget høj og er der hele tiden.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5764 Lord Beef Jerky 14 år siden

#5762 Det er umiddelbart også de næste to serier, jeg vil gå i gang med... er især spændt på Community pga. min gamle helt Chevy Chase =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5765 misuma 14 år siden

Forkert Jerky...Chase er MIN. *Løber ned og henter Caddyshack*
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5766 Lord Beef Jerky 14 år siden

AARGH! Jeg kan ikke engang blære mig med, at eje alle hans film på DVD... øv... men Caddy Shack har jeg da! Så kom væk!
Gravatar

#5767 Åkepool 14 år siden

You keep your filthy hands away from my Chevy!!!

jonasgr (5763) skrev:
Ja den serie er godt nok også belastende. Men den må jo appellere til middelklassen.

Middelklassen?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5768 Kruse 14 år siden

Jeg synes at According to Jim er omtrent lige så sjovt som 30 Rock. Og det skal ikke ses som min måde at sige at jeg synes at According to Jim er sjovt, men snarer mit udryk for hvor kedelig og usjov jeg synes 30 Rock er. There...I said it!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5769 Lord Beef Jerky 14 år siden

Wow... jeg synes sgu 30 Rock er meget fint. Har kun set 2-3 episoder, men finder det da i en helt anden liga end According To Jim, der i min verden er helt i bunden sammen med Everybody Loves Raymond og Friends.
Gravatar

#5770 wimmie 14 år siden

Kruse> Jeg er meget enig med dig - faktisk i alle dine vurderinger. Jeg stemmer helt klart også Arrested Development som er en genial serie. 30 Rock og The Big Bang Theory sagde mig meget lidt - grænsende til det kedelige.

Ellers stemmer jeg Dexter - genial serie :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: