Gravatar

#5771 MMB 14 år siden

What? Synes du Friends er dårligt? Så er du nærmest den første, jeg hører sige det...

Har set sæson 1 af Modern Family og fandt de første afsnit rigtig morsomme, men jeg synes ikke rigtig serien holdt i længden, og kvaliteten af de sidste afsnit i sæsonen var ikke ikke på højde med de første. Desværre.

Umiddelbart lyder det som om, Curb Your Enthusiasm eller især Arrested Development er sagen. Dog har jeg svært ved at tage imod råd fra en, der ikke kan lide Friends (#5769). :P
Gravatar

#5772 Lord Beef Jerky 14 år siden

#5771 Jeps. De gode jokes er oftest tro kopier af noget fra Seinfeld, de dårlige jokes er dårlige, karaktererne er alle stereotyper og blandingen af sit-com og overfladisk romantik ala 90210 passer overhovedet ikke til mig.

Jeg har ikke selv prøvet Arrested Development, men jeg er sikker på, at jeg også ville anbefale den, hvis jeg havde... så dit valg blev ikke lettere af den grund =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5773 filmz-jonasgr 14 år siden

#5767 Ja altså middelklassen i USA. Familien der bliver portrætteret i serien er sådan en og da han har kørt i en del år efterhånden, så kunne det tænkes at der er en del i middelklassen som synes den er tiltalende. Jeg ved ikke om det forholder sig sådan, blot at måske kunne være tilfældet.
Mange af de serier (sitcoms synes jeg især) portrætterer middelklassen. "Everybody Loves Raymond," "King of Queens," og hvis vi også går tilbage til serier fra 80erne.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5774 filmz-jonasgr 14 år siden

Hvis dette ikke appelerer til dig er "Arrested Development" nok ikke noget for dig:

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5775 wimmie 14 år siden

Hehe, nu er jeg snart nødt til at se serien igen
[url= Loblaw[/url]

Jeg har endda en Bob Loblaw t-shirt :D

And who can forget [url= chicken dance![/url]
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5776 Kruse 14 år siden

Jeg vil dog påpege at de klip som Jonasgr linker til, er langt sjovere når man først lige kender lidt til de forskellige karakterer. Så er det tilgengæld også vanvittigt sjovt :D

I just blue myself
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5777 Antlion 14 år siden

"Deadwood" har da også mange humoristiske elementer? :)

HBO udgiver forresten serien på BD til november.
Gravatar

#5778 misuma 14 år siden

Hvor mange sæsoner er der af Deadwood? Jeg tør dårligt sige det herinde, men jeg havde tre sæsoner og de røg i bytteren. Jeg er ikke til westerns og det eneste som holdte mig oppe var den skarpe dialog.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5779 MMB 14 år siden

Der er 3. :)
Gravatar

#5780 misuma 14 år siden

Jeg fik genset Frozen...den er stadig benknusende spændende til tider.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: