Gravatar

#5931 DarkLight 14 år siden

The Walking Dead - 1x01 (Trailer)
En lokal sherif bliver skudt, og ender i en koma. Han vågner op alene på et hospital, tumler udenfor og... goddag zombie-apokalypse!

Den længe ventede filmatisering af tegenserien rullede endelig over de amerikanske tv-skærme her Halloween aften. Jeg ved flere af filmz-brugere har savlet over productions screens, og lad mig sige med det samme, det første afsnit skuffer ikke.

Frank Darabont ved hvad det er vi vil have, og han leverer det. Lange dvælende skud ved zombier, der er eminent lavet. Øde byer. Fremragende kills.

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5932 loki 14 år siden

#5931 Ja enig. Det er meget overbevisende iscenesat, og bliver helt sikkert en serie som skal ses. Dog kunne jeg godt have brugt en lidt større følelsesmæssig reaktion af vores helt protagonist - scenen i hans hjem foruden.
www.peakoil.dk
Gravatar

#5933 rammy 14 år siden

#5931 Enig. Det ser helt rigtigt ud og der blive ikke holdt tilbage med hverken gore eller kills. Hvem havde regnet med at vi nogensinde skulle se en zombie-serie der ikke gør det putte-nuttet og ligner noget fra serie-søndag på Zulu. Det er modigt af selvskabet bag, thumbs up! Jeg syntes nu at skuespillet virker lidt stift og halter efter det ellers fremragende look.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#5934 elwood 14 år siden

Er det her traileren i anmelder eller første afsnit, fordi hvis det første afsnit er vi jo nok lige nødt til og afklare hvo'en i har set det allerede, når vi jagter folk som downloader serier, eller er det mere fordi de nævner at de har gjort det?

Ikke for og være efter folk, jeg synes bare lige det vigtig og forklare 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5935 DarkLight 14 år siden

Værsgo. Et link til den amerikanske itunes store. Og direkte download af afsnit 1 til 2.99 dollars.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5936 dyg 14 år siden

#5935 - Nu bliver jeg jo snart homoseksuel (= får en Mac), hvilket også betyder, at jeg skal til at bruge iTunes, så jeg må lige høre: Kan alle købe de amerikanske ting, eller skal man fuske sig frem til det?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5937 filmz-jonasgr 14 år siden

#5936 Det kræver blot en amerikansk adresse, hvilket kan fås her: http://da.fakenamegenerator.com/

Og så gavekort til itunes, som kan købes på eBay eller her samt andre steder på nette. I og med du nemlig ikke kan bruge Visa.

Ellers bruger jeg ofte Hulu, som dog ikke virker på kabeltv. Og hvor man også lige skal skaffe sig en amerikansk adresse.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5938 duuk74 14 år siden

Synes også første afsnit af The Walking Dead var ret godt. Historien og settings er uoriginalt some bare pokker, men det er måden den er lavet på der skiller den ud. 8/10

Har også altid syntes der er noget .."forkert" ved dig Nayze :D
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#5939 dyg 14 år siden

#5937 - Takker.

#5938 - Møs møs!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5940 rammy 14 år siden

#5934: Det er ikke traileren jeg snakker om men første afsnit af serien.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com

Skriv ny kommentar: