Dog underholdede den meget, Laurence fishbourne var underholdene som den tossede Noland. Adrian brody kan sagtens være badass, men hvorfor os sådan en hæs stemme? Underholdene action scener, dog en utrolig grim ekspolosion!
4,5/6 Den skal jeg self have og den slår self AVP 1-2 med lethed. Dog vil den aldrig røre klassikeren.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Forleden genså jeg filmen Rope, med James Stewart, Ekstra materialet til de Hitchcock film er også ret fedt, han har vist været en hyggelig fyr ham Hitch.. Rope er helt sikkert tiden værd.. 5/6
Derudover har jeg set en fed hjemmeoptagelse af "Evermind" på slap line til årets julefrokost;-) 6/6
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!" Dr. Strangelove, Or:... (1964)
Forleden genså jeg filmen Rope, med James Stewart, Ekstra materialet til de Hitchcock film er også ret fedt, han har vist været en hyggelig fyr ham Hitch.. Rope er helt sikkert tiden værd.. 5/6
Derudover har jeg set en fed hjemmeoptagelse af "Evermind" på slap line til årets julefrokost;-) 6/6
Rope er super fed, elsker det simple plot som udvikler sig i løbet af filmen.
Noget af det som giver mig næring som filmnørd, er at opdage de små perler som desværre ofte falder igennem revnerne.
Spiral er en af disse perler. Psykologisk thriller når de er bedst.
Joel Moore spiller eminent som den menneskesky forsikringssælger. Han er tavs og genert blandt kolleger, men åbner langsomt op da han møder den ensomme, men alligevel kække nye pige på kontoret. Det hele ser lyst ud, men desværre har den kære sælger en skyggeside som langsomt overtager hans verden.
#6084 & 85 He he ja den er faktisk youtube værdig, han har en fantastisk sangstemme den kære Ruben, og så er han åbentbart en stor fan af toilet-Cheese, i say no more! ;-)
"Gentlemen. You can't fight in here. This is the War Room!" Dr. Strangelove, Or:... (1964)
De første to American Pie film er kongerne inden for denne genre, men lige under dem ligger film som Road Trip, efter min mening. Filmen har sine sjove momenter, især DJ Qualls og Tom Green får ens lattermuskler i gang. Jeg har personligt selv set filmen et utal af gange, og humoren der i er stadig ligeså god, som den var, første gang jeg så den.
Har aldrig været den store fan, men har altid godt kunne lide de bestialske drab i film serien.. Og de er stadigvæk fede i den nye 3-D version. Dog kan jeg ikke se hvorfor 3-D skulle ind over den her film. Syntes dog der er et par fejl i filmen, b.la
Der hvor Bobby skal hejse sig op for at redde sin kone, hvorfor sætter han ikke bare krogene fast i sine bukser eller bælte..? Virker lidt vildt han bare sætter den i sit bryst når han nu havde andre muligheder som nok er lidt mindre smertefulde.
#6081 misuma 14 år siden
#6082 Batsy 14 år siden
Blev rent faktisk postiv overasket, den her film har meget mere stemnning en de middelmådige AVP film.
Dog det største minus var en predetor lignede jeg ved ikke hvad!,
http://zedomax.com/blog/wp-content/uploads/2010/03...
Det den orginale, predtor fra 87 et rigtig badass design af Stan winston!
og så ham her-
http://images.toywizard.net/0001/hottoys-2010-pred...
Efter min menning et stykke grimt design.
Dog underholdede den meget, Laurence fishbourne var underholdene som den tossede Noland. Adrian brody kan sagtens være badass, men hvorfor os sådan en hæs stemme? Underholdene action scener, dog en utrolig grim ekspolosion!
4,5/6 Den skal jeg self have og den slår self AVP 1-2 med lethed. Dog vil den aldrig røre klassikeren.
#6083 Stanleys_Odyssey 14 år siden
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
#6084 MOVIE1000 14 år siden
#6085 Wangsgaard 14 år siden
Rope er super fed, elsker det simple plot som udvikler sig i løbet af filmen.
youtube, youtube!!!
#6086 misuma 14 år siden
Spiral er en af disse perler. Psykologisk thriller når de er bedst.
Joel Moore spiller eminent som den menneskesky forsikringssælger. Han er tavs og genert blandt kolleger, men åbner langsomt op da han møder den ensomme, men alligevel kække nye pige på kontoret. Det hele ser lyst ud, men desværre har den kære sælger en skyggeside som langsomt overtager hans verden.
#6087 mr gaijin 14 år siden
Sort kat, hvid kat? I så fald, er det en fed film. Som du siger, typisk Kusturica.
#6088 Stanleys_Odyssey 14 år siden
He he ja den er faktisk youtube værdig, han har en fantastisk sangstemme den kære Ruben, og så er han åbentbart en stor fan af toilet-Cheese, i say no more! ;-)
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
#6089 Broomie 14 år siden
De første to American Pie film er kongerne inden for denne genre, men lige under dem ligger film som Road Trip, efter min mening.
Filmen har sine sjove momenter, især DJ Qualls og Tom Green får ens lattermuskler i gang.
Jeg har personligt selv set filmen et utal af gange, og humoren der i er stadig ligeså god, som den var, første gang jeg så den.
7/10
#6090 knipsknips 14 år siden
Har aldrig været den store fan, men har altid godt kunne lide de bestialske drab i film serien.. Og de er stadigvæk fede i den nye 3-D version. Dog kan jeg ikke se hvorfor 3-D skulle ind over den her film.
Syntes dog der er et par fejl i filmen, b.la
2/6