Gravatar

#6151 Bony 14 år siden

Wangsgaard (6145) skrev:
Det er også en af de mest syret film jeg har set og en af de sværeste at komme igennem. Kan rigtig godt lige Lynch men synes at han denne gangg går lidt over stregen. Har dog lige købt den for en 20er og skal nok se den igen, efter jeg har læst alle analyserne.

Jeg har den også stående på hylden efter jeg fandt den billigt, men jeg har prøvet to gange. Jeg kan bare ikke komme i gang med den film, fandme tung og alt for syret. Men jeg har alligevel en eller anden mærkelig lyst til at give den et ekstra forsøg. :/
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6152 Antlion 14 år siden

Alle jer der ikke bryder sig synderligt meget om "Inland Empire, hvad synes I om "Eraserhead"? Det er velsagtens Lynchs to mest kompromisløse film, og efter min mening også hans to bedste.
Gravatar

#6153 Skeloboy 14 år siden

#6152 - men forskellen er bare 1½ time, hvilket jeg synes er Inland Empires største handicap. Men skal som sagt se den igen. Kan godt lide Eraserhead, men synes heller ikke den er blandt hans bedste:

Vilde Hjerter, 5/10
Short Films Of David Lynch, The, 6/10
Dune, 7/10
Eraserhead, 7/10
Inland Empire, 7/10
Blue Velvet , 8/10
Lost Highway, 8/10
Straight Story, The, 9/10
Elefantmanden, 9/10
Mulholland Drive , 9/10
Twin Peaks – Fire Walk With Me, 9/10

Gravatar

#6154 Collateral 14 år siden

HP 7.1
Super fed film, og herligt selvstændig. Mange gode visuelle ideer, og gode billeder. Den bedste i serien so far! 5/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6155 Wangsgaard 14 år siden

Har aldrig set Eraserhead :S

Elefantmanden synes jeg er en rigtig god film, men jeg synes ikke den er en særlig god David Lynch film, da den mangler hans humor og twist. Twin Peaks -Fire Walk With Me synes jeg ikke så godt om, ville hellere have han lavde en afslutning på serien.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#6156 Skeloboy 14 år siden

#6155 - der er da også begrænset med humor i Wild At Heart, Blue Velvet, Dune og The Straight Story? Og i sidstnævnte er der ingen twists overhovedet :)

Folk har det med at sige en David Lynch-film, og så tænker man på Eraserhead, Lost Highway, Mulholland Dr, Inland Empire og Twin Peaks: FWWM...men det er jo kun halvdelen af hans film
Gravatar

#6157 Wangsgaard 14 år siden

Det er så også de eneste jeg har set :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#6158 filmz-jonasgr 14 år siden

#6150 Hehe, det er han også. Jeg skrev lige anmeldelsen hurtigt inden jeg skulle ud af døren, så den blev ikke lige kigget igennem.

Men det jeg egentlig mente er, at der ingen udvikling er i karakteren og han indeholder ikke andre dimensioner end at være den uheldige fede nykommer til det store kæmpefirma, som bliver smidt ud i det hele ude at ane hvad han går ind i.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6159 loki 14 år siden

Tror kun jeg har set Twin Peaks og Lost Highway som begge er langt bedre og meget anderledes end IE - i nat drømte jeg, at jeg blev jagtet af disse semi-giganter...
www.peakoil.dk
Gravatar

#6160 misuma 14 år siden

SAW 3D - Saw er gået i fælden og blevet sin egen parodi. Jeg ved ikke hvad der er mest tåkrummende pinligt til tider, skuespillet eller dialogen? Visse sekvenser får mig til at tænke på amatørskuespil på en teaterscene, det fremstår så pokker kunstigt og ligegyldigt, at min gratis billet føltes som en dyr omkostning.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: