Gravatar

#6241 elwood 15 år siden

Ahh ok, det bare fordi du skrev en masse "imellem" at jeg hel glemte din "påstand"

8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6242 filmz-Myrepip 15 år siden

#6241 Jeg skal prøve og lade være med at gå ind på min tilstand i nat :)
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6243 misuma 15 år siden

Genså Toy Story 3 - Jeg fandt den mindre sjov, mere alvorlig og lige så god som 1'eren og 2'eren.

Genser julekalenderen Pagten på bluray (ikke at dette kan ses)

Jeg krummer ellers tæer når de sædvanlige julekalendere vises, men hvis jeg kniber øjnene sammen, synes jeg faktisk Pagten er ganske okay.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6244 Batsy 15 år siden

The Godfather

enlig så jeg den, og forstå sku godt de gode ry den har men mesterværk vil jeg ikke kalde den for.

Den har rigtigt godt skuespil, den er rigtigt godt instruet og Marlon brando er fantatisk som The godfather Vito.

Men den er altså lidt langtrukken, til tider men jeg er jo en doven teenager og har ikke fået helt styr på filmens budskab men det betyder ikke at den er decideret kedelig tværtimod kun så jeg hele filmen og holdte en lille pause på 5 min for den er sku dælme lang.

Den for 5/6 pågrund af den få gange langtrukken, men resten er rigtigt godt især Marlon brando og den unge og stadig talentfulde Al Paciono danm han har talent!

Fremragende film men ikke et mesterværk! dog fortjener den sin oscar for den er et fremragende stykke kunstværk!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#6245 elwood 15 år siden

Men den er altså lidt langtrukken, til tider men jeg er jo en doven teenager og har ikke fået helt styr på filmens budskab

Crime does not pay.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6246 MOVIE1000 15 år siden

Og der vil jeg gerne træde min str. 46-47 fod ned i sneen og kommentere.

At teenagere kan godt lide, som nogle mener for klassikere uden det helt store action. (for ikke at nævne mig selv og Batsy)

:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6247 Sweetiebellefan 15 år siden

Harry Potter and the deathly Hallows

Harry og hans venner tilbage, og det er en mere moden og stærk fortsættelse på trods af et par snaksalige scener.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#6248 Bony 15 år siden

MOVIE1000 (6246) skrev:

At teenagere kan godt lide, som nogle mener for klassikere uden det helt store action. (for ikke at nævne mig selv og Batsy)

Hva'?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6249 BN 15 år siden

Bony (6248) skrev:
MOVIE1000 (6246) skrev:

Hva'?

Hvad er nu det med dig, Bony? Forstår du ikke moderne dansk?

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6250 Bony 15 år siden

BN (6249) skrev:
Hvad er nu det med dig, Bony? Forstår du ikke moderne dansk?

;-)

Jo, jeg forstod skam godt alle ordene. Men det var som om, at de var smidt i en stor vadesæk, hvorefter en eller anden storslået bingo-master har råbt "ryste pose"! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: