Gravatar

#6281 evermind 15 år siden

Skeloboy (6279) skrev:
Stjerner Uden Hjerner, 1997

Det er ikke den ringeste film, jeg har set ... Den har da en vis charme ... et snert af kvalitet ...

Det vil være dig, de quoter på kassetten i forbindelse med relanceringen. :P

Men stadig - ovenstående er godt nok bare meget selektive citeringer af din vurdering, men at din anmeldelse overhovedet indeholder dem, peger da på mindst 1/10 ...? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6282 Skeloboy 15 år siden

#6281 - tjo, 1/10 passer nok også bedre. Trak da smilebåndet en gang, vil jeg tro...:)

Film som Dværgen, Troll 2, Ghoulies 2, A Viking Saga, Manos, Robot Monster osv er dårligere...:)
Gravatar

#6283 evermind 15 år siden

#6282 Da du tænkte på, hvordan filmen skyllede Timm og Gordons karrierer ud i afløbet? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6284 Skeloboy 15 år siden

#6283 - hehe. Var trofast Timm og Gordon fan i 90'erne, faktisk. Så dem endda live en enkelt gang :)
Gravatar

#6285 wimmie 15 år siden

Skeloboy (6284) skrev:
#6283 - hehe. Var trofast Timm og Gordon fan i 90'erne, :)

Også mig :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6286 evermind 15 år siden

#6284 Hehe, de var nu også ganske spas back in the day!
Gravatar

#6287 duuk74 15 år siden

Hvorfor filan udsætter du også dig selv for den slags pinsler? :(
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#6288 evermind 15 år siden

#6287 Han gør det, så vi andre ikke behøver. Skelo var manden, der overlevede - og vendte tilbage for at berette om det!
Gravatar

#6289 misuma 15 år siden

Åkepool (6275) skrev:
Julefrokosten (2009)

Nok ikke lige en julefilm jeg nogensinde skal se igen.

2/10

Jeg har en kollega som jeg ikke just deler humor med. Hun sagde at hun skraldgrinede da hun så Julefrokosten og dermed vidste jeg udmærket hvilken lort jeg ikke skulle træde i.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6290 Lord Beef Jerky 15 år siden

Troll 2 er sgu da fantastisk!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: