Gravatar

#6301 Skeloboy 15 år siden

Bad Boy Bubby, 1993

Fascinerende stykke film, der ikke levede helt op til den enorme hypen, der var her på siden...dvs. Lord Beef Jerkys anmeldelse :)

Men det er på alle måder noget helt anderledes. Nu så jeg den ikke på et ordentligt anlæg, men mikrofonerne til filmen er placeret ved Bubbys øre, og det giver en temmelig speciel effekt. Der er brugt 31 DP'er, og der er scener, som man ikke har set før.

Og det er alt sammen meget godt, men det er også meget, meget random - hvilket også er ganske ok - men der er også et pay-off på hele galskaben, hvilket irriterer mig grusomt. Der er også et par andre ting, der irriterer mig lidt, som jeg ikke kan komme ind på her.

Men i sin helhed er det meget interessant film, som man kun kan anbefale til alle dem, der gerne vil se noget helt anderledes uden at gå over i eksperimental eller avant-garde film.

7/10
Gravatar

#6302 lagoni 15 år siden

Spis bed elsk

Jeg forstår den bare ikke. Hvorfor lave den film? Og værst af alt, hvorfor sætte instruktøren af denne til at stå for den nye Rocky Horror Picture Show??

2/6
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6303 Tenebrae 15 år siden

#6302: kommer der en genindspilning af The Rocky Horror Picture Show? Det er da ret unødvendigt/dumt/overflødigt, da der ikke er nogen, der kan overgå Tim Curry.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#6304 lagoni 15 år siden

#6303 - helt enig, ingen vil nogensinde kunne lave en bedre Frank N. Furter end Curry, han er intet mindre end fantastisk deri. Der har været lidt rygter om det længe og ved ikke om det er helt officielt, men den står på Imdb som 'in development'.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6305 misuma 15 år siden

Suck - Det var en blandede smagsoplevelse. Det var nærmest en ret serveret som Rock Star med hugtænder krydret med en knivspids roadmovie og smagt til med lidt musical.

Note til mig selv - Få dig noget morgemad makker.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6306 Lord Beef Jerky 15 år siden

#6301 Selvfølgelig lever den op til min anmeldelse! Din smag er bare random og mainstream... det kan man jo se på din julekalender!!! =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6307 Skeloboy 15 år siden

#6306 - hehe, mange af mine favoritfilm er forholdsvis mainstream. Men nu er jeg jo heller ikke sådan cafe latte fyr, der rynker på næsen, hvis det er mainstream....:)
Gravatar

#6308 evermind 15 år siden

misuma (6305) skrev:
Suck - Det var en blandede smagsoplevelse. Det var nærmest en ret serveret som Rock Star med hugtænder krydret med en knivspids roadmovie og smagt til med lidt musical.

Synes den var ganske underholdende, selv om klimakset måske var lidt fladt. Men jeg er jo Cooper-fan, og det var sgu fornøjeligt at se ham i andet end blot en cameo. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6309 misuma 15 år siden

Remember Me - Måske er det en tøsefilm, og om jeg vil det eller ej, så er det åbenbart en tøsefilm som er en god omgang gåsehud vaerd 4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6310 Collateral 15 år siden

Scream: Jeg blev positivt overrasket over denne film, som var ret finurlig, og havde tonsvis af mindeværdige øjeblikke. Selvironi og enorme mængder af filmreferencer fungerer åbenbart for mig. Super fed underholdning.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: