Sjældent er jule- eller for den sags skyld actionfilm strikket så godt sammen som historien om den meget menneskelige actionmand John MacClane, der uforvarende bliver fanget i en skyskraber, da terrorister invaderer konens arbejdsplads under firmajulefrokosten. Bruce Willis og Alan Rickman er et par eminent veloplagte kombattanter, og spændingen er smukt orkestreret af John McTiernan. 6/6 :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
The Hurt Locker Så fik jeg endelig set Oscarslugeren fra det sidste oscarshow! En utrolig autentisk og nervepirrende film om bombe trupperne i Irak. Kathryn Bigelow har virkeligt sørget for, at man sidder klemmer i armlægende i bare spænding!
På den anden side mener jeg dog også, at filmen til tider foregår for langsomt, og mellem de nervepirrende momenter, sker der egentlig ikke rigtig noget.
Den ender på 7/10 fra min side af.
This Christmas En af de nyere julefilm, og én af dem, der bestemt ikke bliver en klassiker! Når castet bla. siger Chris Brown, sangeren fra USA, lægger det jo ligesom en grundsten til, hvad det er man skal til et se. Filmen handler om en familie, som føres sammen til jul. Der sker selvfølgelig lidt af hvert under lige præcis denne jul. Filmen er utrolig uoriginal, og der er intet nyt under solen i denne omgang. Men fordi filmen forgår ved juletid, er der dog en hvis hyggelig stemning over den.
#6311 evermind 15 år siden
Sjældent er jule- eller for den sags skyld actionfilm strikket så godt sammen som historien om den meget menneskelige actionmand John MacClane, der uforvarende bliver fanget i en skyskraber, da terrorister invaderer konens arbejdsplads under firmajulefrokosten. Bruce Willis og Alan Rickman er et par eminent veloplagte kombattanter, og spændingen er smukt orkestreret af John McTiernan. 6/6 :)
#6312 Lord Beef Jerky 15 år siden
#6313 elwood 15 år siden
Og limo driveren har sin hel egen fest 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6314 evermind 15 år siden
#6315 Broomie 15 år siden
Så fik jeg endelig set Oscarslugeren fra det sidste oscarshow!
En utrolig autentisk og nervepirrende film om bombe trupperne i Irak. Kathryn Bigelow har virkeligt sørget for, at man sidder klemmer i armlægende i bare spænding!
På den anden side mener jeg dog også, at filmen til tider foregår for langsomt, og mellem de nervepirrende momenter, sker der egentlig ikke rigtig noget.
Den ender på 7/10 fra min side af.
This Christmas
En af de nyere julefilm, og én af dem, der bestemt ikke bliver en klassiker!
Når castet bla. siger Chris Brown, sangeren fra USA, lægger det jo ligesom en grundsten til, hvad det er man skal til et se.
Filmen handler om en familie, som føres sammen til jul. Der sker selvfølgelig lidt af hvert under lige præcis denne jul.
Filmen er utrolig uoriginal, og der er intet nyt under solen i denne omgang. Men fordi filmen forgår ved juletid, er der dog en hvis hyggelig stemning over den.
Filmen ender på 5/10.
#6316 Wangsgaard 15 år siden
JEg havde det på samme måde :)
#6317 Batsy 15 år siden
#6318 Sweetiebellefan 15 år siden
En handicappet mand ankommer i en rullestol på planeten Pandora, og her er græsset ærlig talt grønnere.
Men nogen vil have fat i planetens værdier, og et må de slås i lang tid om med de blå indfødte og monstrene.
Trailerne viser alle højdepunkterne, men gå ikke alligevel ikke glip af denne velfortjente Oscar nominerede film.
En skam at de næste to film lægger så langt væk.
10/10
#6319 MOVIE1000 15 år siden
#6320 Kruse 15 år siden
Man kan være handicappet på mange forskellige måder, og invalid er også en form for handicap.