6560# 3 eren er underholdene og med David Fincher på roret men du skal se Directors cut som er bedere end den orginale version, 4 eren bare glem den den er utrolig ringe så hellere se AVP end den rædselsfulde film.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#6561: Det er nu ikke noget director's cut, men en Special Edition. David Fincher har ikke ville haft noget at gøre med Alien 3, siden at han kæmpede sine slag mod Fox under produktionen af Alien 3 og tabte. Special Edition tilføjer en del af det der blev skåret fra Theatrical-udgaven og lukker også på nogle plothuller, men den bliver nu aldrig helt lig med Fincher's vision.
Alien 3 i Special Edition, er nu ganske udemærket, men stadig meget middelmådig efter min mening. Og så er den slet ikke på højde med de to forrige film, men den kan nu sagtens ses og give en smule underholdning. 4'eren har jeg aldrig set det hele af, så det kan jeg ikke udtale mig om, men det var bestemt ikke fordi at det var godt det jeg så.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Filmen hvor en ung John Travolta render rundt i et trøsteeløst Brooklyn til lyden af 70'ernes discorytmer, er intet mindre end fornøjeligt. Dette til trods for, at han spiller en ret så usympatisk knægt.
Saterday Night Fever er så meget mere end bare en film om den, på det tidspunkt spirrende discokultur. Den skildrer meget fint, den sommetider meget smertefulde overgang fra barn til voksen.
Manuskripstforfatter Norman Wexler, har formået at skabe dybe figure, som er med til at gøre Saterday Night Fever langt mindre banal, og langt mere interessant end mange andre dansefilm der kom ud omkring samme tid.
[quote=Skeloboy (6563)] Er lige begyndt på 6. sæson af Lost. Måske burde jeg gå 1-5 igennem igen inden jeg hopper på sidste sæson for jeg fatter af serien lige nu.
En bonderøv af en sherif skal undersøge et mord på en transvestit. Ikke alene strider det mod hans meninger, men det inddrager også byens prominente borgere, og pludselig står han helt alene med ryggen mod muren, og han eneste vej ud er at forene sig med fortiden og hans fordomme.
Billy Bob Thornton er formidabel som den noget fordrukne sherif, som må tage kampen op mod alle dem som han regnede med at han kunne stole på. Filmen er en god lille thriller som er en smule tung i starten, men både handling og tempo ændre sig undervejs. Desværre er det ikke muligt at afsløre mere end det her, for så er der ingen grund til at se den, og det fortjener den faktisk.
Fik set det meste af You can count on me på Tv2 Film og havde glemt hvor hel igennem fantastisk Mark Ruffalo er i den film. Jeg får ledt tankerne hen på De Niros, Pacino og Nicholsons præstationer i 70 erne og uden at have analyseret det nærmere er der et eller ander der minder mig om Brando i On the Waterfront.
It's a wonderfull life As Uncle Billy is leaving George's house drunk, it sounds as if he stumbles over some trash cans on the sidewalk. In fact, a crew member dropped some equipment right after Uncle Billy left the screen. Both actors continued with the scene ("I'm all right, I'm all right!") and director Frank Capra decided to use it in the final cut. He gave the clumsy stagehand a $10 bonus for "improving the sound."
Hvor er det fedt, det kan man da kalde improvisering on the fly 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6561 Batsy 15 år siden
#6562 Kruse 15 år siden
Alien 3 i Special Edition, er nu ganske udemærket, men stadig meget middelmådig efter min mening. Og så er den slet ikke på højde med de to forrige film, men den kan nu sagtens ses og give en smule underholdning. 4'eren har jeg aldrig set det hele af, så det kan jeg ikke udtale mig om, men det var bestemt ikke fordi at det var godt det jeg så.
#6563 Skeloboy 15 år siden
En dejlig film. De bliver ikke lavet længere på denne måde.
Kevin Costner bygger en baseballbane, og der sker mystiske ting.
BAM! Narnia-style!
8/10
#6564 elwood 15 år siden
6/6 hvis den skal ha en karakter, men ordet mesterværk er sku nemmer og sige.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6565 fubar 15 år siden
Filmen hvor en ung John Travolta render rundt i et trøsteeløst Brooklyn til lyden af 70'ernes discorytmer, er intet mindre end fornøjeligt. Dette til trods for, at han spiller en ret så usympatisk knægt.
Saterday Night Fever er så meget mere end bare en film om den, på det tidspunkt spirrende discokultur. Den skildrer meget fint, den sommetider meget smertefulde overgang fra barn til voksen.
Manuskripstforfatter Norman Wexler, har formået at skabe dybe figure, som er med til at gøre Saterday Night Fever langt mindre banal, og langt mere interessant end mange andre dansefilm der kom ud omkring samme tid.
6/6
#6566 misuma 15 år siden
Enig!
#6567 MMB 15 år siden
Ja, for man kan ikke bare starte med sæson 6...
#6568 Kiksmann 15 år siden
Trailer
En bonderøv af en sherif skal undersøge et mord på en transvestit. Ikke alene strider det mod hans meninger, men det inddrager også byens prominente borgere, og pludselig står han helt alene med ryggen mod muren, og han eneste vej ud er at forene sig med fortiden og hans fordomme.
Billy Bob Thornton er formidabel som den noget fordrukne sherif, som må tage kampen op mod alle dem som han regnede med at han kunne stole på.
Filmen er en god lille thriller som er en smule tung i starten, men både handling og tempo ændre sig undervejs.
Desværre er det ikke muligt at afsløre mere end det her, for så er der ingen grund til at se den, og det fortjener den faktisk.
7/10
#6569 jessup 15 år siden
Helt enig!
Fik set det meste af You can count on me på Tv2 Film og havde glemt hvor hel igennem fantastisk Mark Ruffalo er i den film. Jeg får ledt tankerne hen på De Niros, Pacino og Nicholsons præstationer i 70 erne og uden at have analyseret det nærmere er der et eller ander der minder mig om Brando i On the Waterfront.
#6570 elwood 15 år siden
As Uncle Billy is leaving George's house drunk, it sounds as if he stumbles over some trash cans on the sidewalk. In fact, a crew member dropped some equipment right after Uncle Billy left the screen. Both actors continued with the scene ("I'm all right, I'm all right!") and director Frank Capra decided to use it in the final cut. He gave the clumsy stagehand a $10 bonus for "improving the sound."
Hvor er det fedt, det kan man da kalde improvisering on the fly 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"