SOA er en usandsynlig spændende og velskrevet serie fyldt med fede karakterer, jeg tror ikke jeg kan komme i tanke om en karakter der irriterer mig, de er alle sammen perfekt castet og spillet, selv min favorit serie numero uno kan næsten ikke følge med her. Man kommer sgu til at holde af banden og man glæder sig til det næste gensyn med "kammeraterne" og Gemma is one mean mother der forstår at svare igen, eller rettere sparke igen så det kan mærkes og damn hvor er det fedt!
Nu må de godt snart få udgivet tredje sæson på blå.
Jeg er helt enig i SoA begejstringen. Bestemt en serie, man skal give en chance. Dog er den sidste sæson serien svageste. Jeg håber de kan rette op på dette.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Og det er nu ikke fordi at jeg synes at den første Hellboy var fantastisk eller noget. Jeg synes at den første var ganske fin og havde en vis charme. Hellboy II derimod var efter min mening en rodet omgang, hvor det eneste positive jeg kan trække ud af den, var at det da var flotte kostumer og udemærkede CGI-effekter. Jeg blev aldrig investeret i nogen af karaktererne, hvilket havde den effekt at actionscenerne blev kedelige, da jeg var ligeglad om CGI-planten eller Hellboy vandt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6581 Bobby Singer 15 år siden
SOA er en usandsynlig spændende og velskrevet serie fyldt med fede karakterer, jeg tror ikke jeg kan komme i tanke om en karakter der irriterer mig, de er alle sammen perfekt castet og spillet, selv min favorit serie numero uno kan næsten ikke følge med her. Man kommer sgu til at holde af banden og man glæder sig til det næste gensyn med "kammeraterne" og Gemma is one mean mother der forstår at svare igen, eller rettere sparke igen så det kan mærkes og damn hvor er det fedt!
Nu må de godt snart få udgivet tredje sæson på blå.
#6582 wiseguy 15 år siden
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004FLK8WU/ref=...
#6583 Bobby Singer 15 år siden
#6584 duuk74 15 år siden
#6585 DarkLight 15 år siden
#6586 Kruse 15 år siden
Og det er nu ikke fordi at jeg synes at den første Hellboy var fantastisk eller noget. Jeg synes at den første var ganske fin og havde en vis charme. Hellboy II derimod var efter min mening en rodet omgang, hvor det eneste positive jeg kan trække ud af den, var at det da var flotte kostumer og udemærkede CGI-effekter. Jeg blev aldrig investeret i nogen af karaktererne, hvilket havde den effekt at actionscenerne blev kedelige, da jeg var ligeglad om CGI-planten eller Hellboy vandt.
#6587 Bobby Singer 15 år siden
Hellboy 3/6
Hellboy II 5/6 (Svag start, faktisk direkte pinlig, men den kommer heldigvis på rette vej derefter)
End of discussion.
#6588 Kruse 15 år siden
Hellboy II - 2/6
End of discussion.
#6589 MOVIE1000 15 år siden
Sæson 1 5/6
Sæson 2 4/6
Sæson 3 5/6
Sæson 4 4-5/6
Sæson 5 6/6
Sæson 6 4/6
#6590 MMB 15 år siden