Gravatar

#6581 Bobby Singer 15 år siden

#6580 Amen brother... amen.

SOA er en usandsynlig spændende og velskrevet serie fyldt med fede karakterer, jeg tror ikke jeg kan komme i tanke om en karakter der irriterer mig, de er alle sammen perfekt castet og spillet, selv min favorit serie numero uno kan næsten ikke følge med her. Man kommer sgu til at holde af banden og man glæder sig til det næste gensyn med "kammeraterne" og Gemma is one mean mother der forstår at svare igen, eller rettere sparke igen så det kan mærkes og damn hvor er det fedt!

Nu må de godt snart få udgivet tredje sæson på blå.
Idjit
Gravatar

#6582 wiseguy 15 år siden

Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6583 Bobby Singer 15 år siden

#6581 Niiiiiiiiiice eller nooooo det er jo urimelig lang ventetid :(

Idjit
Gravatar

#6584 duuk74 15 år siden

Yes, SoA er noget er det fedeste tv for tiden. Glæd jer til sæson finalen!
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#6585 DarkLight 15 år siden

Jeg er helt enig i SoA begejstringen. Bestemt en serie, man skal give en chance. Dog er den sidste sæson serien svageste. Jeg håber de kan rette op på dette.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6586 Kruse 15 år siden

#6579: Jeg er helt enig....med Misuma ;)

Og det er nu ikke fordi at jeg synes at den første Hellboy var fantastisk eller noget. Jeg synes at den første var ganske fin og havde en vis charme. Hellboy II derimod var efter min mening en rodet omgang, hvor det eneste positive jeg kan trække ud af den, var at det da var flotte kostumer og udemærkede CGI-effekter. Jeg blev aldrig investeret i nogen af karaktererne, hvilket havde den effekt at actionscenerne blev kedelige, da jeg var ligeglad om CGI-planten eller Hellboy vandt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6587 Bobby Singer 15 år siden

#6586 NOPE!

Hellboy 3/6
Hellboy II 5/6 (Svag start, faktisk direkte pinlig, men den kommer heldigvis på rette vej derefter)

End of discussion.
Idjit
Gravatar

#6588 Kruse 15 år siden

Hellboy - 4/6
Hellboy II - 2/6

End of discussion.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6589 MOVIE1000 15 år siden

LOST

Sæson 1 5/6
Sæson 2 4/6
Sæson 3 5/6
Sæson 4 4-5/6
Sæson 5 6/6
Sæson 6 4/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6590 MMB 15 år siden

Sæson 5 6 stjerner? no way Jose.

Skriv ny kommentar: