Mjaa den kan da ses, men de begivenheder som udspiller sig her, er desværre vanilla-light versionen. Hvis virkelighedens personer fik disse powers, hvorfor så forsætte med hverdagens ligegyldige trummerum. De har allesammen mulighed for at blive utrolig rige på rekordtid (om ikke andet, så får at få midler til livets basale opretholdelse) og derefter ligge alt totalt åbent for dem.
Det er aaaaalt for pussenusse spille-efter-samfundets-regler og bad guys er kun dem som røver banker og bære masker... sort og hvid indeed. Har kun set de første 6 afsnit, og ja ham der Dr.King er da en værre en, men det er karikeret og alt sammen meget ufarligt.
Med deres powers kunne de med letheld fælde de virkelige TopTier badguys; korrupte bankfolk, politikere, svinske firmaer, optrævle mafia/efterretningsforbindelser - og Monsanto lol. Men nej, det er jo en familieserie så der sker nok næppe.
Genså lige Terminator 2, og den er stadig et mesterværk af en action film
, Jeg elsker bare slut teksterne med Guns N roses sangen You could be mine, spoler aldrig væk fra dem. De er en fandens fed sang især til Termiantor,
Her er en musik video med sangen "You could be mine". Med Guns N roses slænget sammen med arnie i en musik video og bliv hængende til slut vis du har noget "sort" humor ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#6691 Riqon 15 år siden
Spekulerede faktisk også på dét, men du har ret, AP er jo et pigenavn :)
#6692 AP 15 år siden
Nåmen det lyder som om jeg skal investere i filmene så..
#6693 Wangsgaard 15 år siden
#6694 AP 15 år siden
#6695 loki 15 år siden
Mjaa den kan da ses, men de begivenheder som udspiller sig her, er desværre vanilla-light versionen. Hvis virkelighedens personer fik disse powers, hvorfor så forsætte med hverdagens ligegyldige trummerum. De har allesammen mulighed for at blive utrolig rige på rekordtid (om ikke andet, så får at få midler til livets basale opretholdelse) og derefter ligge alt totalt åbent for dem.
Det er aaaaalt for pussenusse spille-efter-samfundets-regler og bad guys er kun dem som røver banker og bære masker... sort og hvid indeed. Har kun set de første 6 afsnit, og ja ham der Dr.King er da en værre en, men det er karikeret og alt sammen meget ufarligt.
Med deres powers kunne de med letheld fælde de virkelige TopTier badguys; korrupte bankfolk, politikere, svinske firmaer, optrævle mafia/efterretningsforbindelser - og Monsanto lol. Men nej, det er jo en familieserie så der sker nok næppe.
/end rant
#6696 knipsknips 15 år siden
Shit hvor var jeg skuffet... Havde okay forventninger til denne film, men de blev overhovedet ikke indfriet..
2/6 (1 for hver af Eva Mendes bryster!)
#6697 Bates 15 år siden
#6698 Åkepool 15 år siden
Amen to that :)
#6699 Batsy 15 år siden
, Jeg elsker bare slut teksterne med Guns N roses sangen You could be mine, spoler aldrig væk fra dem. De er en fandens fed sang især til Termiantor,
Her er en musik video med sangen "You could be mine".
Med Guns N roses slænget sammen med arnie i en musik video og bliv hængende til slut vis du har noget "sort" humor ;)
#6700 davenport 15 år siden