Gravatar

#6801 Sweetiebellefan 15 år siden

All Dogs Go To Heaven

Big Lipped Alligator Moment.

Til minde om både Dom DeLuise og Judith Barsi.

Den rige schæferhund Charlie lever af væddeløb, men en gammel ven tager livet af ham hvor bagefter Charlie kommer tilbage efter hævn.

En film man ikke bør glip af, hvor dengang tegnefilm ikke skyede midler.

9/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#6802 Batsy 15 år siden

Angående Jaws, er der nogen der har set den meget intersante "behind the movie" den vare vist over 1 time? det enlig utrolig hvor svært det har været at lave filmen! De var tæt på at lukke den ned og droppe projektet.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#6803 evermind 15 år siden

#6801 Hey, den har jeg faktisk stående på hylden, fordi jeg huskede noget fra min barndom om, at den vist egentlig var meget god og så bestilte den på et tidspunkt ... Det kunne være, det snart er tid til at gense den. Jeg kan egentlig godt lide Don Bluth og flere af hans tegnefilm. De er ofte ikke så konventionelle som Disney, men det er også noget af det, der gør dem interessante ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6804 MOVIE1000 15 år siden

#6802 det er muligt at den følger med Jaws der er ihvertfald en del ekstramateriale på den.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6805 misuma 15 år siden

Jeg ejer Jaws samlingen og fandt især 1'eren og 2'eren ret virkningsfulde, men filmen Orca med Richard Harris ramte mig på flere planer, denne film skræmte OG rørte mig med karakterer som havde mere dybde.

Sådan husker jeg den ihvertfald :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6806 Broomie 15 år siden

Låt den rätte komma in

Se her har vi sgu at gøre med en ordentlig vampyrfilm! En film der rammer utroligt hårdt, hvor man på en måde både elsker og hader Eli. Samtidig fik jeg stor sympati for moppeofferet Oskar.
Filmen er desværre ikke den mest intense film jeg har set, jeg kunne godt tænke mig, at tempoet var sat en smule op.

7/10 fra min side.
Gravatar

#6807 misuma 15 år siden

Vanvittigt Forelsket af Morten Giese - Jeg har haft filmen liggende i evigheder hvilket støvet afslørede. Jeg var skeptisk da danske film sjældent har imponeret mig, men Vanvittigt Forelsket er slet ikke så tosset endda.

Cyron Melville gør det fremragende som den talentfulde, men indelukket pianist. På konservatoriet møder han pigen, men forelskelsen har en pris. Langsomt sniger hans usikkerhed sig ind og udvikler sig...lad os bare sige uhensigtsmæssigt.

Jeg sad dog og blev i tviv om nogle af Daniels (Cyron Melville) tvivlsomme handlinger foregik i hans hovede da jeg ellers vil mene, at omgivelsernes modreaktioner burde være bedre illustreret.

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6808 Skeloboy 15 år siden

MOVIE1000 (6795) skrev:
HVER OPMÆRKSOM PÅ AT DER VISSE STEDER KAN INDEHOLDE SPOILERS. [b/]

Men så indsæt SPOILERTAGS. Hvor svært kan det være. Jeg gider ikke læse nogegt af det, eftersom jeg ikke ved, hvor der er spoilers
Gravatar

#6809 MOVIE1000 15 år siden

#6808 der er heller ingen der tvinger dig til at læse.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6810 lagoni 15 år siden

#6809 - men det er stadig smart at sætte spoiler-tags på af hensyn til dem der bare læser indlæg løst eller scroller ned af siden.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: