Gravatar

#6811 MOVIE1000 15 år siden

#6810 det der er problemet lige i dette tilfælde er at der er spoilere i handlingen, og nej det er ikke mig der har bestemt det det er coveret, men om det så kan kaldes for spoilere der kommer ejg i tvivl fordi hvis man læser handlingen til fx Jaws the revenge afslører den en lille bitte smule af hvad der er sket i de tidligere Jaws film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6812 knipsknips 15 år siden

Entourage - Sæson 3

Keeps getting better.
Banden kommer ud for lidt af hvert både økonomisk og karriere mæssigt.
Kan ikke vente med at se fjerde sæson nu.
Har set 1-3 på en uge nu... satan man bliver afhængig af en god serie som Entourage !

5/6
Gravatar

#6813 Skeloboy 15 år siden

MOVIE1000 (6809) skrev:
#6808 der er heller ingen der tvinger dig til at læse.

Men hvorfor ikke bare bruge spoiler-tags? Det tager virkelig ikke særlig lang tid, og det er sådan set også det, de er til for
Gravatar

#6814 Batsy 15 år siden

Kunne være han har glemt dem, eller ikke opfattede dem som den store spoiler?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#6815 Skeloboy 15 år siden

#6814 - men nu skrev han jo selv, at der var spoilers :)
Gravatar

#6816 MMB 15 år siden

Nu begynder det desværre så småt at gå ned af bakke for Entourage, det er dog først rigtig tydeligt i sæson 6 og 7. Sæson 4 og 5 er begge hæderlige, omend dårligere end de første 3.
Gravatar

#6817 Batsy 15 år siden

6815# Det så jeg ikke d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#6818 Sweetiebellefan 15 år siden

The Pagemaster

Efter The Pagemaster var der ikke så meget tilbage af Macaulay Culkin og hans drengefilm.

Her er historien om en dreng der ender på et gammel bibliotek, og han ender i en animeret litteratur verden fuld af spænding og eventyr.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#6819 MOVIE1000 15 år siden

Skeloboy hvordan ville du fortælle handlingen, uden at sætte spoiler tags, men handlingen har noget at gøre med de forrige film, det vil sige at man heller ikke kan fortælle handlingen til fx saw filmen, Godfather Part II eller Psycho II uden at ødelægge slutningen fra de forrige film. Men det er en del af handlingen. OG hvis du ikke har set dem, så kan jeg afsløre at det ikke er de vildeste spoiler jeg har brugt i mine anmeldelser.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6820 Skeloboy 15 år siden

#6819 - men hvis du skriver, der er spoilers, så skal du da bruge spoilertags i stedet for at skrive det. Og hvis der ikke er spoilers, så er der jo ingen grund til at skrive noget...

Skriv ny kommentar: