Synes du får ridset filmens styrker og svagheder rigtig godt op i din tekst, og selv om filmen samlet set ender med at få et middel-karakter, så har det nu ikke afskrækket mig fra at give “Don’t Come Knocking” en chance alligevel. Kan nemlig rigtig godt lide set-up'et hvor filmverdenen og den rigtige verden kolliderer med hinanden, som de gør her. Ku’ se at man kan få den ret billigt hos Amazon, så tror jeg hapser den med næste gang jeg køber film.
Hvordan spillede Fairuza Balk for resten ? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#6941 Det var en meget lille og ikke særlig krævende rolle, som sønnens kæreste. Hun klarede det fint, og havde nogle sjove og flotte scener. Men der ikke fokus på hende, i de scener hun er med i.
Pixar har gjort det igen for 100 gang sådan cirka, og den her gang har de formået at lave et mesterværk og mine øjne en af de bedste tegnefilm jeg har set.
Historien er sådan det samme, men der kommer så meget mere på, at man ikke andet kan få en kæmpe klump og nerverne kommer i top
der hvor de er skraldbrænden, troede jeg lige Pixar vil slutte vores kære venner liv på sådan en grufuld død
Medrivende og mesterværk af en Tegnefilm/animation, og introen og Buzz spanske del er nok det sjoveste af det hele.
Jeg burde måske købe alle filmene? Da jeg fik lyst til at se de 2 andre.
Et kæmpe 6 tal ud af et lille 6 tal
Vis du ikke har set den, så burde du se at få se den fantatiske film.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Intens og klaustrofobisk thriller om en mand der er begravet i levende leve i en trækiste. Ideen er fed og udførelsen også meget veludført, dog med nogen mindre hak i lakken. Glæder mig til mere af instruktøren Rodrigo Cortes. 8/10
#6941 NightHawk 15 år siden
Tak for anmeldelsen. :)
Synes du får ridset filmens styrker og svagheder rigtig godt op i din tekst, og selv om filmen samlet set ender med at få et middel-karakter, så har det nu ikke afskrækket mig fra at give “Don’t Come Knocking” en chance alligevel. Kan nemlig rigtig godt lide set-up'et hvor filmverdenen og den rigtige verden kolliderer med hinanden, som de gør her. Ku’ se at man kan få den ret billigt hos Amazon, så tror jeg hapser den med næste gang jeg køber film.
Hvordan spillede Fairuza Balk for resten ? :)
#6942 Sweetiebellefan 15 år siden
Portræt af Johnny Cash fra hans barndom hvor han mister sin bror, og til hans forlovelse med June Carter.
Et af sidste årtis bedste film.
10/10
#6943 davenport 15 år siden
#6944 Herrguth 15 år siden
#6945 NightHawk 15 år siden
Ok, cool. Nu nævnte du hende nemlig sidste gang, så undrede mig lidt over at du ikke havde skrevet noget om hende. :)
#6946 loki 15 år siden
Sådan har jeg lige godt aldrig set Natalie Portman før. Hun er simpelthen enesående, og stjæler alle scener vilkårligt hvem hun spiller overfor.
Spændende og medrivende historie, god dialog, fantastisk musik og generelt gode præstationer hele vejen igennem. Meget intens
8/10 til filmen og 10/10 Natalie Portman, og her må man håbe
#6947 Batsy 15 år siden
Pixar har gjort det igen for 100 gang sådan cirka, og den her gang har de formået at lave et mesterværk og mine øjne en af de bedste tegnefilm jeg har set.
Historien er sådan det samme, men der kommer så meget mere på, at man ikke andet kan få en kæmpe klump og nerverne kommer i top
Medrivende og mesterværk af en Tegnefilm/animation, og introen og Buzz spanske del er nok det sjoveste af det hele.
Jeg burde måske købe alle filmene? Da jeg fik lyst til at se de 2 andre.
Et kæmpe 6 tal ud af et lille 6 tal
Vis du ikke har set den, så burde du se at få se den fantatiske film.
#6948 MMB 15 år siden
Virkelig (henvisning til spoiler)?
Men ikke desto mindre en god film, som jeg dog kun giver et lille 8-tal. :)
#6949 Batsy 15 år siden
#6950 TheEnd 15 år siden
Intens og klaustrofobisk thriller om en mand der er begravet i levende leve i en trækiste. Ideen er fed og udførelsen også meget veludført, dog med nogen mindre hak i lakken. Glæder mig til mere af instruktøren Rodrigo Cortes.
8/10