Gravatar

#7011 Slettet Bruger [4112912599] 15 år siden

Man må i hvert sige at Portman har dedikeret sig til filmen. Et års forberedelse med ballet - værsgo.

#7010 Alexander Kølpin, muligvis.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7012 Babo Rises 15 år siden

Rasmus:

Du rammer ihvertfald flere aspekter jeg kan genkende i din anmeldelse. Jeg har desværre heller ikke et behov for at gense den.
Gravatar

#7013 misuma 15 år siden

Jeg har kun set Requiem For A Dream én gang og tror ikke jeg skal se den igen. Den ramte mig hårdt.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7014 misuma 15 år siden

Genså Peter Jacksons King Kong i går aftes. Jeg kunne fint ha' hoppet direkte til øen og det ville ikke ha' generet mig et dyt.
Gravatar

#7015 Bruce 15 år siden

misuma (7014) skrev:
Genså Peter Jacksons King Kong i går aftes. Jeg kunne fint ha' hoppet direkte til øen og det ville ikke ha' generet mig et dyt.

Jeg kan hoppe direkte til slutteksterne.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7016 elwood 15 år siden

[url= Carrey still got it: Black Swan 8-)[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7017 Highland Park 15 år siden

"Shane Carruth is working on Looper.

If you haven’t seen his film Primer, run don’t walk."

Joseph Gordon-Levitt og Bruce Willis i en science fiction-film af Rian Johnson med Shane Carruth på holdet. Det skal nok blive godt. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7018 Lord Beef Jerky 15 år siden

#7007 Der er uden tvivl lidt, men det ville ikke blive meget mere forståeligt med undertekster... men jo, jeg ville helt bestemt foretrække den med, men der er jo, som du selv siger, ikke de store valgmuligheder =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7019 elwood 15 år siden

Ohh glæder mig til og se nyt fra ham af, han er jo også igang med A Topiary, som jeg også ser frem til.

Btw. har man ikke set Primer endnu så ja, se og få det gjort, det er et lille mesterværk, efter min mening 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7020 misuma 15 år siden

elwood (7019) skrev:
Btw. har man ikke set Primer endnu så ja, se og få det gjort, det er et lille mesterværk, efter min mening 8-)

Yup, og det samme kan siges om den spanske Timecrimes/Los cronocrímenes

Genså The Prestige - Den er bedre end jeg husker den, den kører over skærmen i sit eget sløve tempo og det gør mig intet. Desuden følte jeg mere med disse figurer end dem i Inception.

Skriv ny kommentar: