Gravatar

#7341 Bruce 15 år siden

Så skal du få den set :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7342 misuma 15 år siden

Fik genset Alien Resurrection - Jeg synes ikke filmen er så slem igen, jeg kan endda acceptere den overdrevne macho attitude fra banden...dog fandt jeg råberiet malplaceret i visse scener hvilket bare gjorde det hele lettere komisk.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7343 Collateral 15 år siden

#7342: Slutningen er fuldstændig håbløs, og det der virkelig ødelægger den film for mig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7344 Batsy 15 år siden

7343# Enig, den nye slags alien kunne jeg godt have undværet og dens design føj!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7345 Broomie 15 år siden

Puha, jeg har set alt for mange film på det sidste, så jeg giver bare en hurtig karakter:

Sunshine - Utrolig flot film, dog finder jeg de sidste 20 minutter forfærdelige - 7/10

The Prestige - Nolan gør det igen, utrolig god fortælling med interessante karakterer - 8/10

Apocalypse Now - Storslået film, absolut en af mine favoritter - 9/10

Chasing Amy - Sød og sjov film af Kevin Smith, da han var på toppen - 7/10

This is England - Barsk og realistisk film - 7/10

Raging Bull - Endnu en gang en film der ryger ind som en af favoritterne, De Niro spiller fantastisk 9/10

Five Minutes of Heaven - Starter rigtig godt, men dør fuldstændig ud hen af vejen - 5/10

Zodiac - en anelse for lang, men utrolig spændene, og casting er perfekt - 8/10

The Wizard of OZ - En af de største klassikere overhovedet, og det forstås. En fantastisk storslået film, som giver en et smil på læben - 9/10

Letters from Iwo Jima - Utrolig rørende film, dog finder jeg flere tispunkter, hvor jeg begynder at kede mig - 8/10

Sweeney Todd - Utrolig flot film, med en god historie - 8/10
Gravatar

#7346 McPeter 15 år siden

misuma (7342) skrev:
Fik genset Alien Resurrection - Jeg synes ikke filmen er så slem igen, jeg kan endda acceptere den overdrevne macho attitude fra banden...dog fandt jeg råberiet malplaceret i visse scener hvilket bare gjorde det hele lettere komisk.

Jeg har netop set 3'eren i BD sættet, så skal selv til at gense den, måske i weekenden. Bliver spændede at se hvad jeg synes om den for husker den som ret ringe, men har vist kun set den én gang. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#7347 misuma 15 år siden

^^

Jeg er selv i gang med ekstramaterialet på selvsamme udgave. Der er investeret en masse tid og sikke også penge i, at få BD udgaven på gaden så jeg forstår simpelthen ikke at ekstramaterialet er så ringe oversat.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7348 Kruse 15 år siden

127 Hours

Jeg synes at det er en rigtig god og solid film, der på trods af at den ind i mellem måske bliver en anelse for stilistisk overgearet, så formår den af ramme ind til følelserne. James Franco fik en oscar-nominering for sin præstation og det er fuldt ud fortjent, da han er ganske forrygende. Den voldsomme scene hvor han skærer sin arm af er egentligt ikke så slem, udover at den en enkelt gang fik mig til at kigge væk et kort øjeblik. Det var da han brækkede sin egen arm, hvilket jeg ikke er glad for at se på film(Jeg har god erfaring med at brække en arm, da min venstre arm har været brækket tre gange).

8/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7349 Batsy 15 år siden

48# Er scenen voldig, altså blod og sådan eller er det bare man kan høre og James franco præstation der gør det så godt at de troværdigt?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7350 Kruse 15 år siden

Batsy (7349) skrev:
48# Er scenen voldig, altså blod og sådan eller er det bare man kan høre og James franco præstation der gør det så godt at de troværdigt?

Det meste ligger i James Franco's præstation. Men man ser da lidt, bl.a. et blodigt sår osv., men det er ikke værre end hvad man ellers ser på film nu om dage :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: