Gravatar

#7411 Kruse 15 år siden

#7410: Jeg synes at den var udemærket alt i alt, men jeg havde det også svært ved at være særligt begejstret. Og så er den slet ikke i nærheden af "Freaks and Geeks" niveau.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7412 misuma 15 år siden

Den er slet ikke i nærheden af F&G...en serie som formåede at ha' sympatiske karakterer, en serie som rørte og morede mig. Jeg havde desværre alt for store forventninger til Undeclared.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7413 AP 15 år siden

#7405 jeg er også helt enig mht fish tank. Spillet mellem Katie Jarvis og Michael Fassbender er virkelig godt.
Gravatar

#7414 misuma 15 år siden

Er begyndt at gense serien Community istedet for Undeclared. Me like.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7415 duuk74 15 år siden

misuma (7414) skrev:
Er begyndt at gense serien Community istedet for Undeclared. Me like.

Jep, den er fame sjov, og den holder et højt niveau og forbliver kreativ :D
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#7416 Collateral 15 år siden

Den lovede anmeldelse af "Letters to Juliet" http://www.bdlive.dk/blu-ray-anmeldelse/347-letter...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7417 Broomie 15 år siden

Åkepool (7399) skrev:
Glæd dig til "The Exorcist" ;)

Bare rolig, den er på "To buy"-listen :)
Gravatar

#7418 Steffan Rasmussen 15 år siden

Har lige spildt 5 kvarter af mit liv.

Naked Space 0/6
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7419 dyg 15 år siden

#7418 - Could've warned you!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7420 Kruse 15 år siden

wimmie (7403) skrev:
The Pianist

Jeg skammer mig lidt over ikke at have set denne film før; Polanski plejer ikke at skuffe og med 'The Pianist' har han virkelig skabt en helt igennem fantastisk smuk, chokerende, tragisk og rørende skildring af jødernes forfølgelse Warshawas ghetto under 2. verdenskrig.
Jeg tog mig selv i at blive meget vred og trist over den uretfærdige og umenneskelige behandling af jøderne (og andre); det er helt ufatteligt at mennesker kan være så onde og hensynsløse.
Men selvom filmen måske ikke ligefrem var en feel-good movie, så var det alligevel en skildring af menneskelig styrke, overlevelse og håb.

Adrien Brody fortjente i den grad sin Oscar for bedste hovedrolle; en kraftpræstation af dimensioner :)

6/6

Hvorfor skrive en anmeldelse når Wimmie har sagt det der skulle siges :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: