Glee hele sæson 1: 6/6. Genial serie, fik for 2 uger siden endelig købt den komplette sæson 1 og med et par timers Glee om dagen, blev jeg færdig forleden. Fantastisk serie - intet mindre, glæder mig super meget til sæson 2 som er godt igang i USA :)
Hah...Jeg så lige det tredje afsnit af "The Prisoner" (1967), som hedder "A. B. and C.", og deri vel Number Two have fat i en viden som Number Six ligger inde med, men som han ikke frivilligt vil fortælle. Så Number Two får lagt Number Six under en kraftig bedøvelse og hooked ham op til en maskine som de kan kontroller hans drømme med. De skaber så drømmeverdenen, og tilføjer nogle flere elementer i håb om at Number Six vil afsløre sine hemmeligheder.....sounds familiar? :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det er egentlig ikke, fordi jeg synes, den er specielt klichefyldt, selvom der dog alligevel en del stereotyper med. Jeg føler bare aldrig, at jeg kommer rigtig under huden på Micky i en sådan grad, som jeg bør gøre. Det skyldes ikke Mark Wahlbergs skuespil, som egentlig er hæderligt nok (dog ikke award materiale), men måske nærmere manuskriptet eller eksekveringen. Jeg er ikke helt sikker på det punkt. Dog er filmen dog alligevel anbefalelsesværdig, i hvert fald for skuespillets skyld. Man bliver rigtig glad for Amy Adams undervejs, og især Christian Bales figur er rigtig underholdende.
Og som du (#7427) rigtig siger, så spiller Bale sin rolle utrolig godt, og hans figur er sådan set langt mere spændende end Micky Ward, selvom jeg godt forstår, hvorfor man har valgt det synspunktet, som man nu engang har gjort.
Har hørt meget godt om den serie. Nolan var iøvrigt knyttet til at lave en film baseret på serien.. Han droppede vist ud.
Jeg har kun fået set tre afsnit, men indtil videre det er en rigtig god og meget fascinerende serie. Men jeg tror ikke at den vil egne sig til at spillefilm, da man nok ikke kan koge ca. 850 minutter fordelt over 17 afsnit ned til 120 minutter i en film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#7431 Bruce 15 år siden
#7432 Kruse 15 år siden
:D
#7433 Chili bom bom 15 år siden
Genial serie, fik for 2 uger siden endelig købt den komplette sæson 1 og med et par timers Glee om dagen, blev jeg færdig forleden. Fantastisk serie - intet mindre, glæder mig super meget til sæson 2 som er godt igang i USA :)
#7434 misuma 15 år siden
#7435 Kruse 15 år siden
#7436 MMB 15 år siden
Det er egentlig ikke, fordi jeg synes, den er specielt klichefyldt, selvom der dog alligevel en del stereotyper med. Jeg føler bare aldrig, at jeg kommer rigtig under huden på Micky i en sådan grad, som jeg bør gøre. Det skyldes ikke Mark Wahlbergs skuespil, som egentlig er hæderligt nok (dog ikke award materiale), men måske nærmere manuskriptet eller eksekveringen. Jeg er ikke helt sikker på det punkt. Dog er filmen dog alligevel anbefalelsesværdig, i hvert fald for skuespillets skyld. Man bliver rigtig glad for Amy Adams undervejs, og især Christian Bales figur er rigtig underholdende.
Og som du (#7427) rigtig siger, så spiller Bale sin rolle utrolig godt, og hans figur er sådan set langt mere spændende end Micky Ward, selvom jeg godt forstår, hvorfor man har valgt det synspunktet, som man nu engang har gjort.
#7437 Babo Rises 15 år siden
Har hørt meget godt om den serie. Nolan var iøvrigt knyttet til at lave en film baseret på serien.. Han droppede vist ud.
#7438 Riqon 15 år siden
Det er jeg allerede, selv om jeg ikke har set den :)
#7439 MMB 15 år siden
I don't doubt it. ;)
#7440 Kruse 15 år siden
Jeg har kun fået set tre afsnit, men indtil videre det er en rigtig god og meget fascinerende serie. Men jeg tror ikke at den vil egne sig til at spillefilm, da man nok ikke kan koge ca. 850 minutter fordelt over 17 afsnit ned til 120 minutter i en film.