Gravatar

#7461 Bruce 15 år siden

#7460 7 og 9 :) Jo vi var naboer :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7462 Neranders 15 år siden

Det var vi ja. Det har været jer, vi havde en ganske kort samtale med. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#7463 Bruce 15 år siden

#7462 Yes. Du væltede mine popcorn og sagde "pas på makker eller jeg lammer dig én!" ;) Nej, I var meget høflige :)
Gravatar

#7464 Neranders 15 år siden

Jeg lagde godt mærke til, der var væltet nogle popcorn, men jeg håber da ikke det var mig? Det var I skam også, ud fra de få ord der blev der sagt, at bedømme. :)
"That's rough, buddy."
Gravatar

#7465 Bruce 15 år siden

#7464 Nej vi spiste ikke nogen. Salen lignede jo en saloon efter den forestilling overalt :) Ja, vi er ret rolige, af vores alder ;)
Gravatar

#7466 Neranders 15 år siden

Ja, det lignede i den grad en synderskudt saloon, der havde haft besøg af en lunefuld Rooster Cogburn. :) Det er godt I er det, fremfor at sidde med en flaske Four Roses Bourbon og skråle med i kor, når Jeff Bridges havde sine stunder som sangstjerne. ;)
"That's rough, buddy."
Gravatar

#7467 Bruce 15 år siden

#7466 Ja :) Men det var et godt arrangement og en god film, så stort tak til Davenport og dermed også Filmz!
Gravatar

#7468 Neranders 15 år siden

Det var et virkelig godt arrangement. Og enig i et stort tak til Filmz er på sin plads, og på dine vejne, også et til Davenport. :)
"That's rough, buddy."
Gravatar

#7469 Eraserhead 15 år siden

Det var også en udenlandsk dvd jeg havde lånt af en ven som er helt vild med krigsfilm.
Har desværre ikke set den, men vil lige høre min kammerat om han ligger inde med den. Læste lige lidt om den, og den lyder som noget der skal følges op på.
Gravatar

#7470 NightHawk 15 år siden

# 7451 -

Tak skal du ha'. :)

Mht. selve udgivelsen er det dog ret irriterende, at der ikke følger noget ekstramateriale med. Et kommentarspor og/eller en making of-dokumentar ville ha' været en kærkommen bonus. F.eks. kunne jeg godt tænke mig, at få noget mere at vide om de forskellige malerier, der bliver introduceret og som Alba og Natasha bruger en del tid på at undersøge/analysere. Det var sådan mere med henblik på en queer kontekst.

# 7452 -

Herlig anmeldelse du har skrevet af "True Grit" og selve arrangementet. :)

Det er helt klart en af de film jeg bare skal ind og se i biografen, hvor især westerns nu engang ses allerbedst. Jeg elsker originalen og sad og så den for ikke så lang tid siden, og jeg synes sgu stadig den holder 100 %. Nu ved jeg ikke om du allerede har planer om det, men hvis ikke, så kunne det være super fedt hvis du ville skrive en anmeldelse af John Wayne klassikeren fra 1969.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: