The Social Network - Super fed film. Dialogen som alle taler om, ER ret fantastisk, og musikken faldt mig også ind som værende interessant.
Silent Scream - Den sjoveste filmoplevelse længe. Tror ærlig talt jeg er nødt til at eje den.
Reefer Madness - Et kig på den manipulation der foregik og stadig foregår igennem tv og film. Handler ikke om at marihuana er skidt, men om at vi er nødt til at være kritiske overfor de ting vi ser, så vi ikke falder tilbage til tidligere tider. Iøvrigt nogle fede numre, fantastisk overgearede præstationer fra skuespillerne, og super fedt kamera arbejde. Den film var mega cool.
2012 - OH! OH! I fucking hate this movie.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Og ja, jeg fik ligesom nogle andre også set nogle film ved filmz-aftenen hos Misuma:
The Social Network - Stadig en fremragende og imponerende film.
Silent Scream - Filmen var elendig, men underholdningsværdien ved at se den med en større gruppe mennesker og lave vores eget MST3K-kommentarspor var i top.
Reefer Madness - Jeg var ikke den store fan. Jeg synes at den var udemærket og da heller ikke dårligt lavet, men den sagde mig bare ikke det store.
2012 - Puha...Jeg var ikke kommet igennem hvis jeg ikke havde været i det selskab som jeg var i. Produktionsværdien var da høj og CGI-ødelæggelserne var da ganske flotte, men det hele bliver ind imellem noget ufrivilligt komisk. Desværre var den bare ikke ligeså sjov at se som Silent Scream. Kedelig og lang film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#7786 Et stort 8 tal. Skulle jeg vurdere alene Indenfor heist genren, kunne jeg måske retfærdiggøre et 9 tal. Der er dog andre jeg vurdere højere og udenfor genren mange film, som jeg bedre kan lide.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#7786 Et stort 8 tal. Skulle jeg vurdere alene Indenfor heist genren, kunne jeg måske retfærdiggøre et 9 tal. Der er dog andre jeg vurdere højere og udenfor genren mange film, som jeg bedre kan lide.
Okay.. Heat er så blandt mine absolut topfavorit film, så der findes ikke ret mange jeg bedre kan lide :)
#7701 Wangsgaard 15 år siden
Synes det var mere
The Social Network - Hell Yeah, Fincher rules!
Silent Scream - WTF
Reefer Madness - say what, is marihuana bad?
2012 - 20 different ways to blow things up and survive !
#7702 Collateral 15 år siden
Silent Scream - Den sjoveste filmoplevelse længe. Tror ærlig talt jeg er nødt til at eje den.
Reefer Madness - Et kig på den manipulation der foregik og stadig foregår igennem tv og film. Handler ikke om at marihuana er skidt, men om at vi er nødt til at være kritiske overfor de ting vi ser, så vi ikke falder tilbage til tidligere tider. Iøvrigt nogle fede numre, fantastisk overgearede præstationer fra skuespillerne, og super fedt kamera arbejde. Den film var mega cool.
2012 - OH! OH! I fucking hate this movie.
#7703 Kruse 15 år siden
The Social Network - Stadig en fremragende og imponerende film.
Silent Scream - Filmen var elendig, men underholdningsværdien ved at se den med en større gruppe mennesker og lave vores eget MST3K-kommentarspor var i top.
Reefer Madness - Jeg var ikke den store fan. Jeg synes at den var udemærket og da heller ikke dårligt lavet, men den sagde mig bare ikke det store.
2012 - Puha...Jeg var ikke kommet igennem hvis jeg ikke havde været i det selskab som jeg var i. Produktionsværdien var da høj og CGI-ødelæggelserne var da ganske flotte, men det hele bliver ind imellem noget ufrivilligt komisk. Desværre var den bare ikke ligeså sjov at se som Silent Scream. Kedelig og lang film.
#7704 wimmie 15 år siden
Så den i fredags, men den var faktisk endnu bedre 2. gang. Stadig ikke min favorit i årets Oscar-løb, men den er klart deroppe.
5/6
Silent Scream
Sådan skal en dårlig film være - rigtig cheesy og med dårligt skuespil og åndssvage characters.
Filmen 1/6
Underholdningsværdien 6/6 (Ligesom Collateral kunne jeg sagtens finde på at købe den...billigt ;)
Reefer Madness
Ganske underholdende. Har hørt meget om den, og den var ganske fin og samfundskritisk med masser af sort humor og ganske fede musiknumre.
4/6
2012
Havde lovet mig selv aldrig at se denne film igen - 2. gang var den bestemt ikke bedre men helt bestemt sjovere i MST3K-hjemmeudgave ;)
Filmen 2/6
Underholdningsværdien 6/6
#7705 elwood 15 år siden
Men jep herlig film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7706 Babo Rises 15 år siden
Bruce.. kun 8 til Heat? Det er en klar 10'er i min bog.
#7707 Sweetiebellefan 15 år siden
Kongelig romantik og drama, hvor Emily Blunt spiller Victoria.
Havde fortjent flere Oscars.
10/10
#7708 Bruce 15 år siden
#7709 Babo Rises 15 år siden
Okay.. Heat er så blandt mine absolut topfavorit film, så der findes ikke ret mange jeg bedre kan lide :)
#7710 IK 15 år siden
En af mine ynglings replikker på film.