Gravatar

#7711 Babo Rises 15 år siden

IK (7710) skrev:
"Don't let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."

En af mine ynglings replikker på film.

Blæret film :)
Gravatar

#7712 MOVIE1000 15 år siden

The Social network - helt klart en fed film, med sjove og smarte dialoger som for en gang skyld virker, og musikken i filmen var sgu også også god, men når alt det er sagt så holder jeg fast i at filmen er DET VÆRSTE BRAS JEG HAR SET, indtil oscar showet er forbi :) (Hvorfor ventede jeg ikke bare med at stemme i den oscar konkurrence)
2/6 (Efter oscar showet 5/6) ;)

Silent Scream - havde set den før, og så den bare som en ufattelig dårlig gyser, men så var det igår at jeg fandt ud af det ikke var en gyser, men en komedie :D, ihvertfald med det selskab, så var det nok aftenens mest underholdene film :D
filmen 2/6 oplevelsen med venner 6/6 Det er sgu en skjult komedie :D

Refer Madness the musical - jeg forstod ikke meget af den, og den var til tider lidt for plat, men nogle steder havde den sgu en ret go humor, og sangene var for det meste ret gode, men alt i alt manglede den lidt bedre skuespil, så ville filmen automatisk også blive sjovere da den også mangler lidt mere humor.
3/6

2012 - fede CGI scener, og resten LORT. Jeg synes den var ret svær at finde jokes i, eller bare i det hele taget at gøre grin med den undtagen til sidst, men det var jo en del af oplevelsen, mens filmen synes jeg er pinligt for mig at det var 5 gang jeg så den på BD.
filmen 2/6 oplevelsen 2/6 HVORFOR LØB VI TØR FOR BACON OG SNØFLER!!! HVORFOOOOOR!!!!
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7713 McPeter 15 år siden

Alien: Resurrection
genså Alien: Resurrection i går og på nær den til stadighed platte slutning
med modellervoks-monsteret

, så var den faktisk bedre end jeg husker den. Ret fed stemning, altså lige indtil den kammer over... og også et ret fedt cast. Brad Dourif synes jeg altid er god på skærmen, men også Jean-Pierre Jeunet's favorithold Dominique Pinon og Ron Perlman er gode. Og så virker Michael Wincott altid god som bad guy, mens Leland Orser er god som panisk mand - noget han jo også er kendt for i Se7en. :-)

Alt i alt sørgede castet for god underholdning og på nær de fuldstændigt tossede beslutninger som instruktøren har taget i slutningen af filmen, så var det nu et meget godt gensyn.

3 / 6 total, men 4 / 6 for de første 2/3 af filmen og 1 / 6 for slutningen. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#7714 Skeloboy 15 år siden

#7713 - er helt enig. Der kan man fandeme tale om en slutning, der ødelægger det hele, men op til er den ganske fin
Gravatar

#7715 elwood 15 år siden

Altså skuespillet er overdrevet med vilje, så det synes jeg er hel perfekt. Kristen Bell spiller jo Mary Jane den mest naive og godtroende pige i verden, det er så Reefer'en der leder hende i fordærv, ligesom med Jimmy Harper.

Filmen er er bygget over en Musical, som så igen er bygget over en gamle oplysningfilm, og hvis der er noget musicals er så er det overdrevet, det ligger til genren.

Alt er jo så rosenrødt i starten af filmen, og der bruges de store pensel strøg til og gøre opmærksom på dette.

Jeg er intresseret i lige og høre hvordan skuespillet er elendigt i en film, hvor det er tydelig at det skal være overspillet.

Jeg kan ikke rigtig se, hvordan det ku gøres anderledes, men jeg vil da gerne høre din mening.

Det svare for mig lidt som og sige at Spoof film også har elendigt skuespil synes jeg.

Silent Scream derimod den prøver og tage sig selv alvorlig, det er tydeligt at man skal tror det er stor filmkunst ahh okay ikke filmmust, men hvertfald folkene bag har ikke tænkt vi laver grin med genren men vi prøver og gøre det godt med skuespil, og intressante karaktere (not) men her er skuespillet virkeligt elendigt, men det er det som gør den så sjov at se.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7716 Collateral 15 år siden

#7715: Jeg er helt enig i forhold til den kære musical film vi så igår. Det SKAL være karikeret, og skuespillernes overspilleri virker helt bevidst. Det der så er interessant er at vi rent faktisk alligevel kommer til at interesserer os for karaktererne. Det stiliserede univers formår at eksisterer sammen med karaktererne om man så må sige.
Hedder hun iøvrigt ikke Mary Lane?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7717 elwood 15 år siden

Hehe jo du har ret, jeg skrev lige forkert med det bogstav Mary Lane with an L for love.

Det ikke første gang jeg har gjort det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7718 Collateral 15 år siden

#7717: Mary Jane er også mere oplagt, men det er vel hovedsageligt for at de kan lave det der trick med at Mary Jane (aka marijuana) bliver til Mary Lane.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7719 misuma 15 år siden

Så fik jeg set Brutal Inkasso - Jeg har den dybeste respekt for folk som tør at følge sine drømme og i det her tilfælde, at lave en film.

Indrømmet, så imponerede hverken skuespil eller historie, men evnen til at skrue filmen sammen funkede. Til tider var musikken spot on, godt timet og andre gange kunne den være undværet uden problemer. Desuden kunne jeg snildt ha' undværet den beskrivende tekst i venstre øverste hjørne, men jeg var underholdt hele vejen igennem og det er det vigtigste for mig.

Kæresten sagde iøvrigt, at den var bedre end forventet. Yay.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7720 Sweetiebellefan 15 år siden

Ivan Reitman's Beethoven

I 1992 udkom komedien om en stor hund der finder en familie i en idyllisk forstad, men hunden ender hos en lumsk dyrelæge.

Filmen viser sin alder, men er gensyn værd.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: