Gravatar

#7831 Batsy 15 år siden

A dog year

Fantastisk rørende film, og ikke en hund med supertalenter eller noget bare en helt normalt vild hund. Jeff spiller som altid rigtig godt, og det for dårligt den kun har fået 6.1 på IMDb den fortjener 7-8/10

Den kan anbefales alle der elsker hunde og Jeff bridges

5/6 eller 7-8/10, fantastisk film som og kan indrømme at jeg fik en klump i halsen inde i filmen men nævner ikke hvori.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7832 BN 15 år siden

misuma (7830) skrev:
The Reader - Fandt den langt mere rørende end jeg har lyst til at indrømme.

Nu HAR du indrømmet det! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7833 Skeloboy 15 år siden

Neranders (7811) skrev:
Angående de andre Malick film, tror jeg den næste bliver Tree of Life, for mit vedkommende

Har ikke set The New World, men som andre har sagt, så skal du absolut ikke snyde dig selv for Badlands og Days of Heaven. Mange kan ikke lide Malick, fordi han kører en meget æstetisk og rolig tempo. Days of Heaven er så forbandet smuk og genial. Absolut en af 70'ernes bedste film
Gravatar

#7834 misuma 15 år siden

Remaken af Funny Games - Der går lige lovligt meget Gus Van Sant i den desværre.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7835 Sweetiebellefan 15 år siden

Urga

En trucker kører galt i Mongoliet, og der besøger han en familie hvor tiden ellers er gået i stå.

Et af de største røverier ved Oscars.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#7836 Collateral 15 år siden

Fik lige set atter to oscar nominerede film. "Winters bone" og "The kids are alright". Førstnævnte fandt jeg lidt sløv, men jeg er ikke sikker på om jeg synes det er en god ting. "The Kids are alright" kunne jeg ret godt lide, synes den var meget nuanceret og fin. Fatter dog ikke at oscar nomineringen for bedste kvindelige hovedrolle fra den film ikke gik til Julianne Moore istedet for Anette Bening. "The Fighter" "127 Hours" og "Kings speech" er de hovedfilm jeg ikke får set. De to førstnævnte får jeg nok aldrig set.. Sidstnævnte skal ses på et eller andet tidspunkt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7837 MOVIE1000 15 år siden

jessup helt enig med den karakter til Sopranos, og det er en fed serie, jo mere man ser jo mere kommer man ind i familien og det er serien god til at skabe konflikter i næsten hvert afsnit :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7838 AP 15 år siden

mht. til Malick - The Thin Red Line er fantastisk, men The New World var jeg nu ikke vild med.
Gravatar

#7839 Wangsgaard 15 år siden

Jeg synes også julianne more skulle være nomineret i stedet for.

Skal se den sidste oscar film jeg mangler i aften:)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#7840 wimmie 15 år siden

#7836+7839

Enig mht. Anette Bening og Julianne Moore. Anette Bening var rigtig god, men jeg synes Julianne Moores character var mere nuanceret og det gav hende lidt flere tangenter at spille på. Begge kunne sagtens have fået en nominering.

Jeg fik set True Grit i går og Winter's Bone i dag - begge gode solide film med superbe skuespilspræstationer.
Begge film får 5/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: