Gravatar

#8131 BN 14 år siden

Babo Rises (8130) skrev:
Havde hun sådan en? :)

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8132 Kruse 14 år siden

The Room

Så fik jeg set Tommy Wisesau's mesterværk "The Room"!....eller hvad man nu skal kalde den. Den er virkelig dårlig, men på den virkeligt gode måde. Den er fyldt med momenter som fik mig til at bryde ud i grin over hvor dårligt og dumt det er, hvor det især er Tommy Wiseau som leverer det meste. Ambitionerne er store og man føler at Wiseau virkelig tror at han er en ny Marlon Brando eller James Dean, men ak...det niveau er han ikke helt på ;)

Jeg var også flad over en scene hvor Johnny(Wiseau) er inde i en blomsterhandel.

Kvindelig medarbejder: Hi, how may I help you.
Johnny: I want a dozen roses.
(Så tager Johnny sine solbriller af, og pludselig kan den kvindelige medarbeder kende ham)
Kvindelig medarbejder: Oh hi Johnny, I didn't realize it was you.

Det er seriøst værre end når Lois Lane ikke kan kende Superman når han har briller på!

Den byder også på nogle af de dårligste sexscener nogensinde på film! Og så er der hele fire af dem! De føles afsindigt lange og byder på en underlægningsmusik som nærmest er taget ud af "Top Gun" eller andre 80'er film.

Og så anede jeg ikke at en kylling sagde, "Cheep-cheep-cheep-cheep-cheep".

P.S. Elwood, så lagde jeg godt mærke til de mærkelige billeder af skeer som står på det lille runde bord, som næsten konstant er med i billedet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8133 Sweetiebellefan 14 år siden

Pixar's De Utrolige:

Den er utrolig sagt lige ud!

En familie slås mod højteknologiske superskurke, men vi får også at se hvad der gemmer sig bag maskerne og kostumerne til dagligdag.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#8134 Bruce 14 år siden

#8133 Hørt!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8135 Bruce 14 år siden

#8133 Hørt!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8136 BN 14 år siden

Hmm, det er vist dobbeltposternes dag idag. ;-)

Det er vel teknikken der driller.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8137 elwood 14 år siden

#8132 hmm må ligge mærke til det næste gang, den skal ses! synes dælme ik jeg bed mærke i nogle ske'er.

Btw. hva så med Denny den mest random guy, der dukker op over alt, scenen på taget, hvor de alle pludselig er oppe priceless, og sky replacement'en.

Denny's bøn om at han måske kan skaffe penge på 5 min. ikke dage!

Deres ven der er psykolog, der altid skal lege psykolog på dem.

gi-jones og jeg var især ret begejstret for hans tape recorder scene, hvor han sætter et 2-4 timers bånd til og optage alt på telefonen, den scene er så komisk, og måden som han fremføre det på, som om det er verdens mest geniale ide, han har fået nogensinde.

Kan også godt li hans kæreste der godt mener hun kan begå utroskab, fordi jamen gæsterne de er jo lige gået udenfor, så de er ikke i huset, og de kan da umuligt finde på at komme ind igen.

Den mest random guy, der pludselig har en masse og sige om omkring Johnny, og hans kæreste... vi har bare aldrig set manden før den her scene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8138 Kruse 14 år siden

#8137: Det er allesammen rene guldkorn! :)

elwood (8137) skrev:
Denny's bøn om at han måske kan skaffe penge på 5 min. ikke dage!

Det var genialt! Og fedt at de bare slæber ham væk og så er problemet løst for altid! De siger at de har taget ham til fængsel(hvilket må ligge lige om hjørnet), men hvordan det hele kan lade sig gøre er ligegyldigt :)
Gravatar

#8139 elwood 14 år siden

Det tag løser alle problemer 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8140 Kruse 14 år siden

Dead Man's Shoes

Jeg har ikke tænkt mig at skrive særligt meget, da det alligevel er en film man helst bare skal smække på uden at vide det store om. Det er en film der er instrueret af Shane Meadows, som jeg tidligere har set to film af, nemlig "This Is England" og "Somers Town". Hvor jeg kun vil beskrive sidsnævnte som en fin film, så var jeg helt vild med den fremragende "This Is England". Og jeg kan sige at "Dead Man's Shoes" ligger sig op af "This Is England" kvalitetmæssigt. Det er virkelig en absolut fremragende film, og muligvis den bedste film i "Mand søger brutal hævn"-genren. Den er brutal, barsk, beskidt og gribende.

8-9/10

Skriv ny kommentar: