#8891 Slanten er generelt meget positive over hans film, men er ikke så sikker på, at jeg deler deres opfattelse. Jeg vil dog skrive mig den bag øret. Tak :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Det var mit første syn af hans film og jeg vil ikke ligefrem påstå, at jeg er blevet mere ophidset efter at støve mere op :) Jeg overvejede Syndromes and a Century, men den bedste anmeldelse jeg kan finde skriver
As human beings, we're geared to desire an actual plot in our movies, and I regret to inform you that nothing really happens in Syndromes and a Century -- and yet the experience of the movie is all about the NOT happening.
hvilket jeg synes jeg lige (ikke) har oplevet med Boonmee. Så jeg tror jeg erkender, at jeg ikke finder hans auteur signatur særligt overvældende, resignerer og finder noget andet :)
Jeg medbringer "Syndromes and a Century", "Tropical Malady" og "Blissfully Yours" næste gang. Hvis ingen falder i din smag, skal jeg aldrig igen anbefale dig "'obskure' instruktører :)
#8884 De første 1-5 sæsoner kan ses (konsekventfrit, hjernedødt underholdning), men derefter går det helt galt. Især de sidste par sæsoner er katastofalt ringe, og man tager sig konstant til hovedet og korser sig over den jammerlige dialog, plot, skuespil m.m. Den absolut eneste grund til jeg ser den, er fordi serien slutter nu her på fredag/lørdag.
AARRGG !!!! Det var ikke lige det som jeg ville hører må jeg indrømme :p Men jeg er stavns bundet til at se serien færdig da jeg ligesom har smidt penge efter skidtet. Sjovt at den har fået 7,7 på imdb
Jeg medbringer "Syndromes and a Century", "Tropical Malady" og "Blissfully Yours" næste gang. Hvis ingen falder i din smag, skal jeg aldrig igen anbefale dig "'obskure' instruktører :)
#8896 Cranes Are Flying har jeg, men ikke fået set. Marketa Lazarova og Memories of Underdevelopment ser også interessante ud, men resten har jeg ikke lige i sinde at opstøve. Men tak :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#8891 Highland Park 14 år siden
#8892 Bruce 14 år siden
#8893 JannikAnd 14 år siden
#8894 Bruce 14 år siden
#8895 Kiksmann 14 år siden
AARRGG !!!! Det var ikke lige det som jeg ville hører må jeg indrømme :p Men jeg er stavns bundet til at se serien færdig da jeg ligesom har smidt penge efter skidtet. Sjovt at den har fået 7,7 på imdb
#8896 Skeloboy 14 år siden
Jamen...det vil jeg så :)
Alejandro Jodorowskys The Holy Mountain
Wojciech Has' The Hour-Glass Sanatorium
Frantisek Vlacils Marketa Lazarová
Mikhail Kalatozovs Cranes Are Flying
Tomás Gutiérrez Aleas Memories of Underdevelopment
Glauber Rochas Black God, White Devil
Det er 6 mere eller mindre obskure film, men alle er de ret så fantastiske :)
#8897 Bruce 14 år siden
#8898 Antlion 14 år siden
#8899 Babo Rises 14 år siden
#8900 Fellaheen 14 år siden