Gravatar

#9191 jessup 14 år siden

Morning Glory

Ingen bid, få grin og en anelse charme. Temamæssigt er vi ikke langt fra den 25 år gamle Broadcast News men her helt uden bid og vit - forelægget er nok også nærmere Devil wears Prada.

En charmerende prut

2/6
This is just until June
Gravatar

#9192 jessup 14 år siden

Morning Glory

Ingen bid, få grin og en anelse charme. Temamæssigt er vi ikke langt fra den 25 år gamle Broadcast News men her helt uden bid og vit - forelægget er nok også nærmere Devil wears Prada.

En charmerende prut

2/6
This is just until June
Gravatar

#9193 jessup 14 år siden

Morning Glory

En charmerende prut

2/6
This is just until June
Gravatar

#9194 Bruce 14 år siden

8/24?
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9195 jessup 14 år siden

Lidt problemer med forbindelsen:) "knæhøj" er dog en en bonus i først indlæg.
This is just until June
Gravatar

#9196 Batsy 14 år siden

Gangs of new york

Meget god film, selvom jeg ikke forstår hvorfor den skal være indelt i 2 dele på 2 discs?

Skuespillet er i top, især Daniel-day lewis er perfekt som William Cutting "the butcher".

Et klart must at se VIS man er fan af Martin Scoreesse og os er til den her genre den er i. Jeg har dog ikke set flere film af ham end Shutter Island, Gangs of new york og the Deprated og sikkert nogle pr stykker mere. Men flere af ham skal jeg klart se!

Ikke hans bedste af de 3, syndes Shutter Island er meget bedre pågrund af dens mystik og åbne slutning. Men den her et syn værd eller 2
5/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9197 MMB 14 år siden

Ja, DDL er altid fantastisk, og det her er måske hans bedste præstation, hvilket siger meget, når man har set There Will Be Blood og My Left Foot. Jeg tror, jeg er ret enig med dig med hensyn til karakteren, men jeg må indrømme, at det er en af de Scorsese film, som trænger mest til et gensyn hos mig.

Og du skal se GoodFellas som hans næste film. ;) Eventuelt Taxi Driver eller Raging Bull, hvis du er modig.
Gravatar

#9198 Batsy 14 år siden

9197# Im batman? i was born to be brave :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9199 Neranders 14 år siden

Foeller (9197) skrev:
måske hans bedste præstation, hvilket siger meget, når man har set There Will Be Blood

Hva?! I can't comprehend that. Jeg har aldrig set en skuespilpræstation bedre end den DDL leverer i "There Will Be Blood", så det må jeg da lige få fulgt op på, når jeg kommer hjem fra Dubai.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#9200 MMB 14 år siden

Hvis du satte en pistol for tindingen på mig, tror jeg også, jeg ville foretrække hans præstation i There Will Be Blood, men Gangs of New York er bestemt deroppe af. Har du forresten set Raging Bull, når vi nu snakker om skuespilpræstationer?

Skriv ny kommentar: