Skulle passe nevøerne igår og dynerne blev trukket ind i stuen, den mørke chokolade hevet frem og cideren trukket op og så skulle de introduceres for Ørneborgen. Lillepigen var lidt luren og jeg var lidt mistænkelig, hvorvidt spiontemaet kunne holde dem stangen, men ingen grund til panik. De var fuldkommen hooked filmen igennem og helt oppe at køre, hvergang Clinten sagde "hello" og derefter uddelte maskingevær salver. Stor fornøjelse at depechen herefter er givet fortrøstningsfuldt videre til en ny generation :)
Derudover så ser filmen en hel del bedre ud på en 50" skærm end projektor.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Jeg har aldrig set en skuespilpræstation bedre end den DDL leverer i "There Will Be Blo
Det er en stærk præstation, men jeg kan umiddelbart ikke pege på den bedste jeg har set, for det afhænger squ af så meget og hvad man søger. Lewis har nogle store armbevægelser i den film, som han lykkedes med. Jeg har dog altid haft en smule bøvl med slutningen mellem Lewis og præsten (forstå mig ret, jeg finder filmen fed). Synes der overspilles en smule.
Foeller (9200) skrev:
Raging Bull, når vi nu snakker om skuespilpræstationer
Det fleste har vel :) jeg kan nu bedre lide DiNiro i Heat :)
Hvis du satte en pistol for tindingen på mig, tror jeg også, jeg ville foretrække hans præstation i There Will Be Blood, men Gangs of New York er bestemt deroppe af. Har du forresten set Raging Bull, når vi nu snakker om skuespilpræstationer?
Nej, den har jeg stadig ikke fået set. Men den er prioriteret ret højt på listen over film jeg skal have set. Dog håber jeg da det ikke er nødvendigt at sætte en pistol for panden på nogen som helst. :)
Babo Rises (9202) skrev:
Det er en stærk præstation, men jeg kan umiddelbart ikke pege på den bedste jeg har set, for det afhænger squ af så meget og hvad man søger. Lewis har nogle store armbevægelser i den film, som han lykkedes med. Jeg har dog altid haft en smule bøvl med slutningen mellem Lewis og præsten (forstå mig ret, jeg finder filmen fed). Synes der overspilles en smule.
Han lykkedes i den grad med de store armbevægelser, men grunden til jeg finder det så stærk en præstation er, at det lykkedes lige så godt med de små bevægelser også. Hvad angår slutningen, så kan vi godt blive enige om han overspiller sin rolle, men jeg finder det en troværdig udvikling af scenen, samtidig med det er det, hele filmen ligger op til.
Den endelige konfrontation mellem Plainview og Eli, hvor DDL's karakter omsider eksploderer af undertrykt vrede.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
En rigtig god film, og igen er det en rolle man ikke ser Bruce Willis i, Sam Jackson spiller os suverænt og man kan se at deres kemi er rigtigt godt især da de har arbejdet før sammen under die hard 3
Historien er rigtig god, og det her en superhelte historie man nok ikke vil se værd dag. Jeg skal nok have set nogle flere film af M Night, måske ikke hans seneste 2 film The Happening og The Last Airbender.
5/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Neranders; det er ikke fordi jeg ikke kan se intentionen bag det overspil til sidst, men det kunne nu sagtens have været en anelse nedtonet og udtrykt anderledes.
#9201 Bruce 14 år siden
Skulle passe nevøerne igår og dynerne blev trukket ind i stuen, den mørke chokolade hevet frem og cideren trukket op og så skulle de introduceres for Ørneborgen. Lillepigen var lidt luren og jeg var lidt mistænkelig, hvorvidt spiontemaet kunne holde dem stangen, men ingen grund til panik. De var fuldkommen hooked filmen igennem og helt oppe at køre, hvergang Clinten sagde "hello" og derefter uddelte maskingevær salver. Stor fornøjelse at depechen herefter er givet fortrøstningsfuldt videre til en ny generation :)
Derudover så ser filmen en hel del bedre ud på en 50" skærm end projektor.
#9202 Babo Rises 14 år siden
Det fleste har vel :) jeg kan nu bedre lide DiNiro i Heat :)
#9203 MMB 14 år siden
Puha, jeg ville ikke engang smide Heat ind blandt de 10 bedste De Niro præstationer.
#9204 ota123 14 år siden
#9205 Neranders 14 år siden
Nej, den har jeg stadig ikke fået set. Men den er prioriteret ret højt på listen over film jeg skal have set. Dog håber jeg da det ikke er nødvendigt at sætte en pistol for panden på nogen som helst. :)
Han lykkedes i den grad med de store armbevægelser, men grunden til jeg finder det så stærk en præstation er, at det lykkedes lige så godt med de små bevægelser også. Hvad angår slutningen, så kan vi godt blive enige om han overspiller sin rolle, men jeg finder det en troværdig udvikling af scenen, samtidig med det er det, hele filmen ligger op til.
"That's rough, buddy."
#9206 Batsy 14 år siden
En rigtig god film, og igen er det en rolle man ikke ser Bruce Willis i, Sam Jackson spiller os suverænt og man kan se at deres kemi er rigtigt godt især da de har arbejdet før sammen under die hard 3
Historien er rigtig god, og det her en superhelte historie man nok ikke vil se værd dag. Jeg skal nok have set nogle flere film af M Night, måske ikke hans seneste 2 film The Happening og The Last Airbender.
5/6
#9207 Babo Rises 14 år siden
#9208 Neranders 14 år siden
Der er vi nok bare uenige, for jeg synes det er udført lige som det skal og behøves ikke nedtones for mig.
"That's rough, buddy."
#9209 Sweetiebellefan 14 år siden
En blind dreng besøger sin familie lagt ude i Iran, men han har en streng far.
Dette er en film som man ikke bør gå, og dog ender filmen tragisk.
10/10
#9210 Batsy 14 år siden
Tak for spoiler...