Gravatar

#9451 Highland Park 14 år siden

Skeloboy (9447) skrev:
... og jeg HADER, når folk kommenterer et eller andet under filmen.
Det gør jeg også.

Skeloboy (9447) skrev:
Dels fordi det er så pissebedrevidende, dels fordi det er ligegyldigt, om der er en lille fejl hist og pist.
Ja, det tjener absolut intet formål at gøre andre opmærksom på den slags. Tværtimod.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9452 MMB 14 år siden

Bliv ved med at kigge på De Niro inde i bilen. :) Du kan se, at det lige pludselig ikke er De Niro mere, eftersom hans position ændres en smule.
Gravatar

#9453 IK 14 år siden

Foeller (9449) skrev:
jeg har fjernet alle film fra mine favoritfilm, som optakt til min topliste, som vil komme på et tidspunkt... :P

Fedt den glæder jeg mig til.

Highland Park (9446) skrev:
Det er da kun godt, at han ikke har bemærket det. Ingen film er fri for skønhedspletter, men at være en sand filmelsker indebærer ikke at man skal bemærke og hæfte sig ved hver en afslørende, utilsigtet detalje.

Er meget enig, jeg skulle bare lidt irritere Foeller. ;) Det er også virkelig sjældent jeg opfanger fejl i film.

Thomas E. Nielsen (9448) skrev:
IK (#9437)Måske nok åbenlys, men hvilken fejl menes der?

Kig nøje før eskplosionen. Så kan du se at De Niro bliver erstattet med en dukke.
Gravatar

#9454 Hr. Nielsen 14 år siden

IK (9453) skrev:
Kig nøje før eskplosionen. Så kan du se at De Niro bliver erstattet med en dukke.
Det så jeg (fordi jeg læste det) og fandt at det var mig så ligegyldigt, at jeg tænkte der måtte være noget der vitterligt var langt mere åbenlyst;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#9455 MMB 14 år siden

IK (9453) skrev:
Fedt den glæder jeg mig til.

Mange tak, men nu må vi se, hvornår jeg får tid til den. Jeg har egentlig haft den i tankerne siden jul, men ikke rigtig fået gjort noget ved det. Jeg skal også finde ud af, hvor stor en topliste, jeg vil lave...
Gravatar

#9456 Highland Park 14 år siden

KeyserSöze (9444) skrev:
^Meget interessant found footage-film. Min yndlings indenfor genren er dog [url= Tscherkasskys "Outer Space"[/url].
Den kan også ses på MUBI:
http://mubi.com/programs/films-by-peter-tscherkassky

Noisewarfare er næppe Tscherkasskys profil. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9457 IK 14 år siden

Foeller (9455) skrev:
Mange tak, men nu må vi se, hvornår jeg får tid til den. Jeg har egentlig haft den i tankerne siden jul, men ikke rigtig fået gjort noget ved det. Jeg skal også finde ud af, hvor stor en topliste, jeg vil lave...

Jeg har også misundt andres lister, og gerne ville selv lave en top-liste. Men man ser og genser film hele tiden, og derfor vil listen kræve tit justering, og det orker jeg slet ikke. I dag synes jeg Inception er bedre end TDK, og i morgen synes jeg det omvendte. :)
Gravatar

#9458 Lord Beef Jerky 14 år siden

IK, det er derfor du skal skynde dig med at lave en liste. Hvis du gør som f.eks. BN vil der konstant forekomme små justeringer. Jeg tror ikke der er nogen hvis liste er set in stone, men den giver et meget godt billede af, hvem vi hver især er.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9459 knipsknips 14 år siden

Megamind 3/6
Grusomme Mig 3/6
Global Metal 2/6
Prates 4 3/6
Fast Five 2/6
Gravatar

#9460 Babo Rises 14 år siden

Ik: også derfor man ikke orker. Der sker noget nyt hele tiden og jeg kan heller ikke placere alle film i en rækkefølge.

Skriv ny kommentar: