Det blev sgu Imperial 3D. Mulighederne for 2D var ikke gode. Små biografer eller steder, hvor sandsynligheden for respekt for publikum var lav. Så Imperial it was.
Forrygende .... total ligegyldig 1. halvdel uden ét eneste grin. Selv timingen af Keith Richards joke var forkert. Nå, men henimod halvvejs vækker min ven mig med et snork. Jeg kigger op, blunder igen og indenfor et minut, vækker han mig igen med et snork. Der skete så noget med nogle havfruer, som trods alt indeholdt en smule nytænkning, så vi derfra holdt os vågne. Men det var fuldkommen middelmådigt og skabelonsagtigt.
McShanes potentiale kom slet ikke til sin ret. Barbossa var rimelig. Cruz er og bliver røvelendig i engelsktalende film. Malplaceret! Og Jack Sparrow karakteren er over sidste salgsdag.
3D? Fuldkommen ligegyldighed. Der var INGEN grund overhovedet til at se den film gennem 3D briller.
Film: 3-4/10 3D: 3-4/10
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#9512 Hver anden uge mødes en buddy og jeg med ungerne og hygger os og ungerne ville gerne se Pirates 4, så selvfølgelig undertrykker man så i den gode sags tjeneste egne ønsker og opfylder ungernes :) Men fuck noget lort!
Efter fire gode afsnit, som i den grad introducerer og bygger karakterer op, hamrer GoT op i gear i afsnit 5 og 6. Dialogen gnistrer, timingen er fantastisk og flere biroller glimrer. Volden bliver godt nok eksplicit og der bliver gået til makronerne både omkring incest, titty drinking og homosex præferencer. Men det bedste er kompromisløsheden, at det ikke føles som om, man skal trække noget unødvendigt ud. Nej, der bliver trukket grænser og der ageres.
Svageste punkt er stadig Dothrakierne, som er mig lidt for Village People agtige.
8.5-9/10
Er ret enig i din kritik, bortset fra jeg gerne vil 1 karakter længere op. ;) Min personlige favorit i castet er på nuværende tidspunkt Peter Dinklage som Tyrion Lannister. Hans timing er lige i skabet, og hans karakter sprudler simpelthen af vildskab. Men castet er jo voldsomt godt generelt set. Det største problem hos mig er nok, at man lige skal finde rundt i, hvem der er hvem, og hvorfor de er i familie med ham der, og hvor de forskellige lokationer er osv.
#9519 Dinklage er også min favorit. Han er ufattelig godt castet og afleverer sine replikker med charme og vid. Han er umulig ikke at holde af. Jeg er dog stadig ikke helt oppe i skyerne på det jeg personligt anser for creme de la cremem af top niveauet serier efterhånden kan levere. Men det kan sagtens ændre sig. Jeg er stadig imponeret over ambitionsniveauet.
#9511 Bruce 14 år siden
Det blev sgu Imperial 3D. Mulighederne for 2D var ikke gode. Små biografer eller steder, hvor sandsynligheden for respekt for publikum var lav. Så Imperial it was.
Forrygende .... total ligegyldig 1. halvdel uden ét eneste grin. Selv timingen af Keith Richards joke var forkert. Nå, men henimod halvvejs vækker min ven mig med et snork. Jeg kigger op, blunder igen og indenfor et minut, vækker han mig igen med et snork. Der skete så noget med nogle havfruer, som trods alt indeholdt en smule nytænkning, så vi derfra holdt os vågne. Men det var fuldkommen middelmådigt og skabelonsagtigt.
McShanes potentiale kom slet ikke til sin ret. Barbossa var rimelig. Cruz er og bliver røvelendig i engelsktalende film. Malplaceret! Og Jack Sparrow karakteren er over sidste salgsdag.
3D? Fuldkommen ligegyldighed. Der var INGEN grund overhovedet til at se den film gennem 3D briller.
Film: 3-4/10
3D: 3-4/10
#9512 MMB 14 år siden
Hvorfor tog du overhovedet ind for at se den? :) Du vidste vel nogenlunde, hvad du gik ind til?
#9513 Bruce 14 år siden
#9514 MMB 14 år siden
Ah, okay. Så forstår jeg det. ;) Tror sgu ikke, jeg har prøvet at falde i søvn i biografen før. :P
#9515 Collateral 14 år siden
Hun er da fantastisk i "Blow".
#9516 Bruce 14 år siden
#9517 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden
Et oplagt køb på blu-ray, den står rigtigt flot. :)
#9518 Bruce 14 år siden
Efter fire gode afsnit, som i den grad introducerer og bygger karakterer op, hamrer GoT op i gear i afsnit 5 og 6. Dialogen gnistrer, timingen er fantastisk og flere biroller glimrer. Volden bliver godt nok eksplicit og der bliver gået til makronerne både omkring incest, titty drinking og homosex præferencer. Men det bedste er kompromisløsheden, at det ikke føles som om, man skal trække noget unødvendigt ud. Nej, der bliver trukket grænser og der ageres.
Svageste punkt er stadig Dothrakierne, som er mig lidt for Village People agtige.
8.5-9/10
#9519 MMB 14 år siden
Er ret enig i din kritik, bortset fra jeg gerne vil 1 karakter længere op. ;) Min personlige favorit i castet er på nuværende tidspunkt Peter Dinklage som Tyrion Lannister. Hans timing er lige i skabet, og hans karakter sprudler simpelthen af vildskab. Men castet er jo voldsomt godt generelt set.
Det største problem hos mig er nok, at man lige skal finde rundt i, hvem der er hvem, og hvorfor de er i familie med ham der, og hvor de forskellige lokationer er osv.
#9520 Bruce 14 år siden