Gravatar

#9701 elwood 14 år siden

KeyserSöze (9700) skrev:
Jeg elsker The Room.

[url= you're gonna love me![/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9702 Bony 14 år siden

elwood (9701) skrev:
[url= you're gonna love me![/url]

Hahaha, for fanden hvor er det sjovt det der!! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9703 Bruce 14 år siden

Room in Rome ... uhm!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9704 elwood 14 år siden

Slam!

Oh hi Denny.

8-)

Yep det genialt.
Gravatar

#9705 dyg 14 år siden

Jeg vil også se Mors dag!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9706 elwood 14 år siden

Det vil jeg faktisk også gerne, især den famøse Ratlås, og så slutscenen, hvor jeg desværre ikke var med.
Gravatar

#9707 Highland Park 14 år siden

[url= Room Chicken Scenes"[/url]
He, gad vide om det er en dværg, den sortklædte kvinde pludselig står og snakker med i baggrunden. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9708 MMB 14 år siden

Godt indlæg, og jeg kan se, vi er ret enige i en del tilfælde.
Gravatar

#9709 Kruse 14 år siden

#9707: Cheep-cheep-cheep-cheep-cheep! ;)

[url= anden genial scene fra "The Room"![/url]
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9710 evermind 14 år siden

Bony:

Tak for din anmeldelse af programmet til Z-dag. Jeg er enig i, at ikke alle film egnede sig til gruppesyn, og det er en erfaring, jeg vil have in mente en anden gang. Jeg tror dog, flere ville værdsætte Messiah of Evil, hvis konteksten havde været til det. I mine øjne ligger den til 4/6. Boy Eats Girl virkede dog desværre knap så interessant ved gensyn, som jeg umiddelbart huskede den. Zombeak! husker jeg heller ikke godt nok til at give en reel vurdering. Den virkede umiddelbart noget åndssvag ... men at dømme efter bl.a. Tue og gi-jones' reaktion dog også ret underholdende.

Vi endte med at droppe Evil Dead dagen derpå og i stedet se Reykjavik Whale Watching Massacre dagen derpå - en ganske underholdende, islandsk hyldest (der dog ikke har fået den bedste medfart af anmeldere og publikum rundt omkring) til The Texas Chain Saw Massacre.

Bony (9664) skrev:

Manuskriptet er skrevet af Ruben Greis (evermind, Filmz), hvilket dog ikke var helt tydeligt, da Jonas selv havde skrevet sig på under manuskriptforfatter i end credits. Ruben var ikke sur, Ruben var skuffet.

Faktisk havde jeg helt glemt alt om dette, indtil du skrev det nu, men den er go' nok, kan jeg se. Stenet ... Kommenterede gi-jones eller jeg på det i lørdags? Nå, jeg regner da med, at det bliver rettet. Jeg gør, Jonas!! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: