Gravatar

#9731 Bruce 14 år siden

#9730 Bradley Cooper er ganske god og De Niro gør det også rimeligt, men der er absolut intet at falde på halen over. De Niros rolle lider også af hele dette halvt fuldført paradoks, hvor han ikke fremstår så intimiderende, som han kunne.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9732 Babo Rises 14 år siden

Jeg er så rørende uenig. Synes Limitless var ganske glimrende og skuespillet er godt. Ikke ligeså intelligent som jeg havde håbet på, men bestemt ikke en dårlig film. Visuelt er den også vellavet.
Gravatar

#9733 loki 14 år siden

Tror jeg gav Limitless 2/10, så ja den er ikke værd at spilde tid på.
www.peakoil.dk
Gravatar

#9734 Babo Rises 14 år siden

loki (9733) skrev:
Tror jeg gav Limitless 2/10, så ja den er ikke værd at spilde tid på.

Det var da en pokkers hård dom, finder jeg...
Gravatar

#9735 Bruce 14 år siden

#9733 Jeg synes den er dobbelt så god!
Gravatar

#9736 Waldca 14 år siden

Ja jeg synes også, at det var en meget hård dom.

Jeg gav den selv 7/10
Gravatar

#9737 Babo Rises 14 år siden

Waldca (9736) skrev:
7/10

Også her.. synes det er en vellavet film.
Gravatar

#9738 Bruce 14 år siden

Har lige tjekket et par titler.

Once Upon af Time in the West - BD

Flot restaureret billede. Især i nærbilleder fornem detaljegrad og skarphed. På mellemdistancen bløder det op, som man må forvente for en 35mm filmstock fra denne tid.

Video: 7-8/10

Der er virkelig forsøgt udrettet mirakler med mono lydsporet og man er lykkedes ganske godt med et slagkraftigt DTS HD MA 5.1 lydspor, som gengiver detaljer og giver en stemningsfuld oplevelse. Der kan ikke på samme måde laves mirakler med klangen, men dialog er klar og tydelig og der er ingen støj.

Audio: 7/10

Grand Prix - BD

Denne havde jeg på HD DVD og anså som nærmest en reference titel i "tidernes morgen", hvad billedkvalitet angår. Jeg kan desværre ikke sammenligne BD udgaven med denne, da jeg solgte alle HD DVD titlerne, men jeg antager, at det er samme master og transfer, blot med AVC encoding og ikke VC-1, hvilket jeg formoder giver et lille overtag til BD. Men desværre oplever jeg ikke på samme vis udgaven for reference mere. Transferet mangler filmgryn, der er for meget DNR undervejs og det rykker de gode momenter ned. Der kan nok tvinges en smule mere ud af 65mm forlægget, hvis der blev lavet et nyt transfer. Men det er dyrt og det skal man nok ikke forvente. Jeg må erkende, at jeg er blevet vant til mere, eller også er min projektor stadig defekt (og jeg prøvede lige Sound of Music og kunne konkludere, at dette ikke var tilfældet).

Video: 6-7/10

Ganske fornuftigt DTS HD MA 5.1 score, som gør hvad der er muligt for at gengive racer stemningen i hjemmebiografen. Der mangler dog stadig bund og klang for at tilfredsstille her og dialogen i centerhøjttaleren har det med at nærmest at tippe over, hvis der tales højt eller råbes.

Audio: 6/10

PS: Glem fuldkommen blu-ray.com anmeldelsen. Man har taget crack intrevenøst.
Gravatar

#9739 BN 14 år siden

Bruce (9738) skrev:
Grand Prix - BD

Hvad med karakteren til selve filmen, altså historien og skuespillet? (Jeg antager, at det er Frankenheimers film fra 1966 med bl.a. Saint, Garner og Montand, ikk'?)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9740 Bruce 14 år siden

#9739 Jeg vil sige 6/10 med pil opad. Det er ikke den store historie, men det går an og jeg kan godt lide Yves Montand og James Garner. Men filmen skal først og fremmest ses i så stort format som muligt og så ellers nydes for fotograferingen og racerløbene.

Skriv ny kommentar: