Jeg har på det seneste fået set lidt tegnefilm fra superheltenes verden.
Batman Mask of the Phantasm 7/10 En ret fed fed fortælling om Batman, som har givet mig mod på at se serien. Og Mark Hamill er da for gal som The Joker!
Batman Beyond Return of the Joker 7/10 Tror egentligt jeg skulle se denne after jeg er færdig med den første serie men skidt pyt. Jokeren er tilbage i fremtiden, og synes den er mindst ligeså fed som Phantasm.
The Invincible Iron Man 5/10 En rimelig kedelig og ligegyldig origin histore om Iron Man, den er alf for rushed og så er kærlighedshistorien i den forceret og dum synes jeg. Så foretrækker jeg live-action filmen som er en klar 8'er : )
Ultimate Avengers 1 + 2 6/10 Faktisk synes jeg de er ret fede havde lyst til at give dem 7, men da jeg synes de er lidt for korte må de nøjes med 6. Men der er masser af action og synes faktisk det er ret godt udført. Og så må Iron Man være min klare favorit, han er sku cool : )
Jeg hænger stadigvæk på, damm jeg er vild med Damian Lewis's Karakter Charlie, men jeg glæder mig nu til den kommer på DVD (hvis ikke den allerede er) fordi det med underteksterne, der står oven i Flashback'ne når man høre om Charlie's sag, er godt nok ved og blive træls.
Men jeg klare mig indtil videre, Charlie make's Fruit a Cool thing 8-)
Hans overordnede er også herlig, fordi hun spiller en man hader fra første sekund, og man sidder bare og hepper på Charlie, når han gang på gang overgår, hende ved at vise hun tager fejl.
Et enkel spørgsmål, jeg går udfra det var Sun Tzu's Art of War han høre på lydbånd tilsidst, ang. Hævn ?
Er dog meget spændt på at se hvordan de vil twiste den, han kan ikke "bare" blive ved med at løse små politiopgaver.
hans lille egen agenda, med at finde den rigtige skyldige, må også tage fart på et tidspunkt, men nu er serien jo lige knap begyndt, så der går nok lidt tid, han fandt dog ud af lidt i dagens afsnit
Life om Torsdagen, Burn Notice om Søndagen, så er jeg dækket ind med serier. Ahh Journeyman ligner nu også ok spænding, men den blev vidst cancelled ret hurtigt så vidt jeg ved.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Dusinvare krimi med Joaquin Phoenix, Mark Wahlberg og Robert Duvall. Som sådan ikke dårlig, men ligner bare noget, man har set hundrede gange før, tættere på kedelig end engagerende.
Både lyd og billede levede op til indholdet, hæderlig og langt fra prangende. Billedet havde gode momenter, især et godt neutralt og meget realistisk farvevalg, samt overview skud, hvor detaljegraden lignede HD. Men personer, som ikke var i nærbillede, var kvaliteten på dvd niveau, med bløde omrids og uden detaljer i tekstiler.
I introsekvensen på et diskotek var soundtracket af Blondie og David Bowie ganske udmærket, fyldig lyd og god dynamik. Filmen var dog for 90% vedkommende dialogpræget, men trods et True HD lydspor, var det langt fra optimalt. I en scene involverende et skænderi, var kvaliteten decideret ringe, med forvrængning af stemmerne, ingen klarhed. Skudsekvenserne var middelmådige, og langtfra den dynamik og oomph, som en tilsvarende film som Gone Baby Gone kunne levere.
Film: 5/10 Billed: 6/10 Lyd: 5/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 156 Den bliver bedre endnu ;) - Kan du genkende hans overordnede fra Deadwood ;) - Hvor meget vil du vide om det som sker i de følgende afsnit ??? - Tror ikke jeg skal afsløre for meget, men lade serien folde sig ud for dig, da der et par gode overraskelser hen ad vejen :)
Yep - Journeyman blev desværre en af de serier som fik kniven :( - det er måske ikke en serie, der vil appelere til de fleste men jeg syntes nu at det er god Scifi :)
Speaking about war ...
Til alloe jer der ikke har fået den set vil jeg lige slå en slag for Ken Burns - The Civil War der i disse dage vises på DR2 :)
#151 Guts 17 år siden
Hvor har du fået dem til det? Privat salg?!
#152 Herrguth 17 år siden
Ret billigt for 14 film.
#153 Bohemian 17 år siden
Batman Mask of the Phantasm 7/10
En ret fed fed fortælling om Batman, som har givet mig mod på at se serien. Og Mark Hamill er da for gal som The Joker!
Batman Beyond Return of the Joker 7/10
Tror egentligt jeg skulle se denne after jeg er færdig med den første serie men skidt pyt. Jokeren er tilbage i fremtiden, og synes den er mindst ligeså fed som Phantasm.
The Invincible Iron Man 5/10
En rimelig kedelig og ligegyldig origin histore om Iron Man, den er alf for rushed og så er kærlighedshistorien i den forceret og dum synes jeg. Så foretrækker jeg live-action filmen som er en klar 8'er : )
Ultimate Avengers 1 + 2 6/10
Faktisk synes jeg de er ret fede havde lyst til at give dem 7, men da jeg synes de er lidt for korte må de nøjes med 6.
Men der er masser af action og synes faktisk det er ret godt udført. Og så må Iron Man være min klare favorit, han er sku cool : )
#154 elwood 17 år siden
Endnu en Filmz'er har hørt den geniale Mark Hamill i aktion.
Glæd dig til serien Batman TAS, your in for one hell of a ride!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#155 Bohemian 17 år siden
Jeg glæder mig i hvert fald!
#156 elwood 17 år siden
Jeg hænger stadigvæk på, damm jeg er vild med Damian Lewis's Karakter Charlie, men jeg glæder mig nu til den kommer på DVD (hvis ikke den allerede er) fordi det med underteksterne, der står oven i Flashback'ne når man høre om Charlie's sag, er godt nok ved og blive træls.
Men jeg klare mig indtil videre, Charlie make's Fruit a Cool thing 8-)
Hans overordnede er også herlig, fordi hun spiller en man hader fra første sekund, og man sidder bare og hepper på Charlie, når han gang på gang overgår, hende ved at vise hun tager fejl.
Et enkel spørgsmål, jeg går udfra det var Sun Tzu's Art of War han høre på lydbånd tilsidst, ang. Hævn ?
Er dog meget spændt på at se hvordan de vil twiste den, han kan ikke "bare" blive ved med at løse små politiopgaver.
Life om Torsdagen, Burn Notice om Søndagen, så er jeg dækket ind med serier. Ahh Journeyman ligner nu også ok spænding, men den blev vidst cancelled ret hurtigt så vidt jeg ved.
#157 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#158 elwood 17 år siden
00:10, hvis ikke du er på vej mod sengen der da 8-)
#159 filmz-Bruce 17 år siden
Dusinvare krimi med Joaquin Phoenix, Mark Wahlberg og Robert Duvall. Som sådan ikke dårlig, men ligner bare noget, man har set hundrede gange før, tættere på kedelig end engagerende.
Både lyd og billede levede op til indholdet, hæderlig og langt fra prangende. Billedet havde gode momenter, især et godt neutralt og meget realistisk farvevalg, samt overview skud, hvor detaljegraden lignede HD. Men personer, som ikke var i nærbillede, var kvaliteten på dvd niveau, med bløde omrids og uden detaljer i tekstiler.
I introsekvensen på et diskotek var soundtracket af Blondie og David Bowie ganske udmærket, fyldig lyd og god dynamik. Filmen var dog for 90% vedkommende dialogpræget, men trods et True HD lydspor, var det langt fra optimalt. I en scene involverende et skænderi, var kvaliteten decideret ringe, med forvrængning af stemmerne, ingen klarhed. Skudsekvenserne var middelmådige, og langtfra den dynamik og oomph, som en tilsvarende film som Gone Baby Gone kunne levere.
Film: 5/10
Billed: 6/10
Lyd: 5/10
#160 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Yep - Journeyman blev desværre en af de serier som fik kniven :( - det er måske ikke en serie, der vil appelere til de fleste men jeg syntes nu at det er god Scifi :)
Speaking about war ...
Til alloe jer der ikke har fået den set vil jeg lige slå en slag for Ken Burns - The Civil War der i disse dage vises på DR2 :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***